Nový kola
Ronin, vyhlídka Bukovec
Lockdownový pivo, Nová Huť
Původní osazení, v Českým Lese
Bikepackingová konfigurace, kdesi u Vltavy
Plzeň jih, alej ke kostelu sv. Jakuba
Jednoduchý, funkční a pro mě pohodlný. Jezdím rád a po pár úpravách mi to kolo sedí, jak na bikepacking tak na prasení kolem města. Časem snad zkusím udělat nějákou normální fotku, až mě to napadne.
Oproti originálním spíše silničním řidítkům, který byly ve sjezdech terénem v obloucích nepříliš dobře použitelný jsem dal daleko lepší gravelový Ritchey Venturemax.
Místo původních kompaktů Tiagra 50/34 jsem dal GRX kliky s 46/30 a tak jsem získal drobet lehčí převody dole, ale zároveň ztratil trochu na nejtěžších převodech. Převod 46/11 se sice ušlapat dá i v mírném sjezdu případně i na rovině, když je člověk v ráži, ale jelikož už to tak nehoním, tak to nevadí. Naopak 30/36 už je použitelné i s naloženým kolem v horších stoupáních a v terénu.
(vloženo 27.2.21)
Značka | Author |
Model | Ronin |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | 54 cm |
Hmotnost | rovných 13kg s košíkama a podsedlovou brašnou s vercajkem |
Rám | ocelák, tripple butted CrMo |
Vidlice | Author cromoly 700C |
Tlumič | - |
Hlavové složení | Prestine 1-1/8" |
Kliky | Shimano GRX FC-RX600-10 175mm |
Středové složení | Shimano SM-BBR60 |
Přesmykač | Shimano GRX FD-RX400 |
Měnič | Shimano GRX RD-RX400 |
Řazení | Shimano Tiagra ST-4700 |
Převodník | 46/30 |
Kazeta | Shimano CS-HG50 - 11-36 |
Řetěz | Shimano HG-54 |
Náboj přední | Mavic |
Náboj zadní | Mavic |
Brzda přední | Avid BB7 Road |
Brzda zadní | Rever MCX-2 |
Brzdové páky | Shimano Tiagra ST-4700 |
Ráfek přední | Mavic Allroad |
Ráfek zadní | Mavic Allroad |
Dráty | Mavic |
Pedály | Shimano PD-M520 |
Řídítka | Ritchey Venturemax 460mm |
Představec | Ritchey Comp 4-axis 31.8/6° BB black 70mm |
Sedlovka | Author |
Sedlo | Author Aura |
Pláště | Continental Speed King CX 700 x 35C |
Vděčné kolo to rozhodně je a po pár drobných úpravách jsem si na něj už zcela zvyknul a dělá člověku jen radost.
Naprosto souhlasím a u mě to pokrývá 100% mých potřeb. Dá se naložit a vyrazit s ním na týden, dá se taky jen tak po okolí na pohodu případně i svižnější švihy snese a není to žádná tragédie. Za mně je to optimální kompromis mezi vším. Věřím, že sloužit bude mnoho let :-)
Kategorie štěrkoletů umožňuje používat jedno kolo na mnoho způsobů. Ať slouží a dělá radost.