Posezonní servis M600
Hacking...
Baterie 43V 1050Wh, 10A nabíjení, plně programovatelná BMS včetně dohledu apkou přes BT
M600 a M500 má shodné uchycení v rámu
38 vs 36
Tak hotovo, sezóna 21 může být zahájena :)
Zatím jsem pokroužil jen kolem domu, máme tady stále dost marastu na cestách a je mi to líto hned zaneřádit, když to dalo tolik práce.
M500 je opravdu tichoučký, což byl ten zásadní důvod výměny, ale zdá se výrazně méně agresivní, to snad pořeší jiný FW.
S baterkou to byla neuvěřitelná drbačka, musel jsem to ladit do rámu na milimetry.
Nejvíc se samozřejmě těším na tlumení, přejel jsem zatím pár hrbolů a myslím, že to bude fakt pecka!
(vloženo 3.3.21)
Značka | E-NDURO |
Model | 2021 upgrade |
Velikost | 20 |
Hmotnost | Dost |
Rám | Alu |
Vidlice | Fox 38 Factory éčko |
Tlumič | DHX2 + 700lbs pružina |
Hlavové složení | Cane Creek |
Řazení | Sh XT |
Kazeta | 12sp Sh XT 11-51 |
Náboj přední | DT Swiss 350 32 |
Náboj zadní | DT Swiss 350 Hybrid 32 |
Brzda přední | Sh XT 8120 203mm |
Brzda zadní | Sh XT 8120 203mm |
Ráfek přední | DT Swiss H612 |
Ráfek zadní | DT Swiss H612 |
Dejme tomu, ale já se nemusím nutně pohybovat po veřejné komunikaci.
Tak si klidně to pivo dát můžu za tohoto předpokladu.
Vy si ale budete muset srovnat, zda chcete jezdit přípomocnou cyklistiku s mezením na 25km/h, nebo pořídit stroj určený k vyšší rychlosti.
Hawrda: To tvoje motto v profilu hovoří za vše ;) Za střízliva se dají na kole i e-kole zvládnout bezpečně i vyšší rychlosti, moje cíle na vyjíždkách opravdu nejsou objíždění pivovarů a nalévaren.
A je to stejně docela zajímavý paradox, že největší kazatelé éčkařů jsou ti, kdo sami vesele porušují pravidla.
Pokud je někomu 25km/h málo, měl by se poohlédnout po jiném jednostopém vozidle, určenému k vyšší rychlosti jízdy.
Není přeci důvod se za každou cenu držet e-motokola.
Jen to bude chtít si pořídit ŘP, a pohybovat se po komunikacích k tomu určených.
Tak já mám mtb a jezdím převážně po asfaltu. A ta přípomoc 25kmh je opravdu málo. Navíc mi to potvrdili i jiní uživatelé. Být v horách tak tam je to jiné.
Rychlostní limit bude asi dost individuální, já se po profláknutých cyklostezkách skoro nepohybuji, ve středně až těžším terénu je samozřejmě 25km/h úplně dostačující, ale ty přejezdy po šotolině nebo asfaltu jsou prostě nuda, tam se na rovných přehledných úsecích využije i těch 45km/h aniž by to kohokoliv jakkoliv ohrozilo, těch 60km/h je samozřejmě nesmysl. Když má někdo v palici vymeteno, tak je hrozbou pro ostatní i na klasice a v malých rychlostech.
5.3.21 09:56
Toto rozhodně není můj šálek kávy, ale i přesto velmi dobrá práce! Když se to používá s rozumem, tak proč ne…
Těch 25kmh je opravdu málo, pokud valím s tátou co má elektro tak těch 45 je optimum a 25 je opravdu málo. Bydlet na horách tam je ta situace jiná. Ale dost řidičů odsuzuje že nemůže předpovídat co dotyčný udělá. Nám tu lítají na elektro jednokolkách, koloběžkách, skateboardech atd. klidně 45tkou po stezce i po silnici. Bohužel agresivita řidičů pak stoupá.
Limity jsou jen pro případ jízdy mimo veřejné cesty :-D to jsi napsal taky po chlastu že?
Picina: Lidi budou remcat i bez limitů, to už já neřeším, „nejchytřejší“ jsou stejně vždy ti s půllitrem v ruce. Ale samozřejmě posunuté limity jsou jen pro případ jízdy mimo veřejné cesty ;)
Kolo_mlynsky_za4_rynsky: Však taky moped je zkratka MOtor PEDály. Takže to platí pro všechna e-kola…
Docela pěkná malá motorka.
Hele dobrý, je mi jasný, že když se celej den hrabeš v autech a turbech, tak tíhneš i k technickejm hračičkám na kole. Takže za mě ook, pokud s tím kolem nebudeš dělat bordel, kterej jen přileje olej do ohně hejtů na „cyklisty“ od chodců a řidičů… Jinak za mě dobrý a poctivý profil i hraní si kolem okolo.
Dílna skvělá, práce to taky muselo dát strašně, ale ty fotky otevřených limitů… Tohle je přesně ten problém, proč je pořád většina lidi na ebiky nasraná…
4.3.21 10:02
Kolo to není, spíš moped s pedaly :D
Hezky sis s tím pohrál.