Pohodlnější XC náhrada za Vendettu.
Včera a dnes focení, zítra konec izolace a o víkendu snad první test (ne na Covid). Předpokládám, že všechno bude fungovat tak jak má, prostě kolo :)
Za větší než malé množství fotek se omlouvám.
(vloženo 4.3.21)
Značka | Trek |
Model | Top Fuel |
Modelový rok | 2021 |
Hmotnost | 10,73kg |
Rám | Trek TOP FUEL C (115mm) |
Vidlice | RockShox SID ULTIMATE 35mm (120mm) |
Tlumič | Fox FLOAT DPS ELITE |
Kliky | Sram XX1 EAGLE AXS (175mm/DUB/32z) |
Středové složení | Sram DUB PRESSFIT |
Měnič | Sram XX1 EAGLE AXS |
Řazení | Sram XX1 EAGLE AXS |
Kazeta | Sram XG-1295 (10-50z) |
Řetěz | Sram XX1 black |
Náboj přední | DT Swiss 240 (28h, 15x110) |
Náboj zadní | DT Swiss 240 (28h, xD, 148x12) |
Brzda přední | Sram LEVEL ULTIMATE + 180mm |
Brzda zadní | Sram LEVEL ULTIMATE + 160mm |
Ráfek přední | Bontrager XXX (28h, 30mm) |
Ráfek zadní | Bontrager XXX (28h, 30mm) |
Pedály | CB EGGBEATER 2 |
Řídítka | Tune Turnstange Lowriser 2.0 (31.8mm/750mm) |
Představec | Tune Geiles Teil 4.0 / 8° (31.8mm/40mm) |
Sedlovka | RockShox REVERB AXS (31.6mm/170mm) |
Sedlo | Tune Komm-Vor |
Pláště | Pirelli SCORPION XC RC LITE (29x2.2) |
JacoP: Tak jestli tyto brzdy srovnáváš s Guidama T, tak to svědčí o tvé neznalosti Sram hiearchie…ale nemám ti to za zlé :D
Guite T moc nefungují, souhlasím…ale toto je zcela jiná třída.
Tak já doufám, že budu mít brzy svých oblíbených 77 kilo :) Jinak platí čím více písmenek, tím lepší brzda. Tyhle brzdí fajn, ale mají samozřejmě svoje limity. Na nějaké dlouhé sjezdy to opravdu není. Na endurku mám Code RSC a na ty nedám dopustit.
Jinak jsem rád, že si někdo myslí, že jezdím pilu :)))
Esmo: nebudu kupovat co evidentně nefunguje, od toho jsou testy a recenze. Málokdo si může dovolit vyzkoušet troje různé brzdy za rok. Levely na trail bike pro chlapa 80–90kg to nevidím nejlíp…kor Kubánec jezdi asi jinou pilu… Stejně jako hojně osazované Guide T na OEM kolech taky jsou zralé na okamžitou výměnu. Letos už v nabídce na kolech moc nefigurují a konečně tam dávají G2.
Vloni jsem vozil Scorpion M na předku a Scorpion H na zadku a na XC fajn. Fakt jedou a za sucha i parádně drží. Za mokra horší. Tyhle jsou o malinko lehčí a v podstatě mají stejný prostředek a jen trochu jiné kraje (figury). Kluci z teamu jsou s níma spokojený. Já to asi nejsem úplně schopný posoudit. Jinak nucená prezentace byly Mitasky, na těch fakt nikdo v teamu moc jezdit nechtěl :)
Jinak si myslím, že letos se bude jezdit na tom, kdo co kde sežene :)))
Brzdy musí být Sram, holt to u mě nejde jinak :)
A upřímně, jsou ty Pirelli pláště opravdu tak dobré v porovnání ke konkurenci Maxxis, Schwalbe, Conti nebo Vittoria? Nebo je to jen nucená prezentace sponzora? ;0) Když se dívám na posledních cca 10 staveb Dream build od Gee Milnera na YouTube, tak jsem se nestačil divit na jaká kola ty pláště cpou…
Jen tak mě to zajímá …
Kolo bobma, nicméně jediné čemu nerozumím jsou bezdy. Dle mě doba, kdy se na takových kolech osazovaly a tolerovaly slabší brzdy je pryč. Nečetl jsem od doby vydání Sram Level na tyto brzdy jedinou kladnou recenzi… Možná mít 60kg jak Nino Schurter, asi proč ne, na druhou stranu on moc nebrzdi ;0)
Když už minimalismus v brzdach, asi bych dal Trickstuff Picolla…;0) a na takovou raketu ani nevadí raketa za brzdy že…
5.3.21 12:06
Moc pěkné! Top Fuela jsem testoval hned po uvedení (bohužel jen verze 8) a bylo to hodně fajn svezení. Věřím, že tohle bude ještě úplně někde jinde! Jediné, co mě štvalo, byl ten knock-block, respektive ten doraz na rámu. Máš zvážen samostatný rám?
Pak by mě taky zajímaly zkušenosti s těmi Pirelli! Jaké jsou ve srovnání s Conti RK, popřípadě nějakými XC gumami od Schwalbe?
Hezký, tyhle bezdrátový věci, to je moc fajn, je pak pěkně uklizenej kokpit, člověk v tom utopí majlant, ale je to paráda. Taky super, že Trek točil ten tlumák a už tam není ten hnusný oblouk z bowdenu. Parádní profil i bajk!
Chlebovník: V ruce zalamovacím nožem. Ale jinak to můžeš udělat třeba na násadě od koštěte…
Přátelé, jakým způsobem řežete ty ESI gripy, aby takhle pěkně pasovaly ke TwistLocu?
Supercaliber se mi moc nelíbí. Navíc těch 60mm mi příjde málo. Ale jinak to není špatné svezení :) Budu teď jednoho pkěného Supercalibra stavět :)
Díky všem za hodnocení a komentáře.
Představec je kratší, uvidíme až to projedu. Měl jsem tam 90mm Bontrager a řidítka Bontrager (ukrutně zahnutá-luk) a nakonec pozice rukou je stejná jako s tímhle krátkým a jinak tvarovanýma řidítkama.
Ještě zvažuju, že nasadím waťák. Ale nejsem si úplně jistý, jest-li ho potřebuju :)
Ultimátní jako vždy..... představec mi tam nějak nesedí jak subtilní a jak je to uzoučký upnutí řidítek, trošku proti fyzice, ale snad to maj němčouři vypočitaný…
Parada, stejně jako tvoje předchozí kola. Za plnej.
Pěkné. To „gripshift“ zamykání má kolik poloh? On+Off nebo i nějaký ProPedal mezi?
Krása!
Za pět hvězd.
Ty Pirellky opticky vypadají na větší balón než 2,2"
Tak jako tohle je paráda, takový, jak píšeš, pohodlnější xc a to osazení je perfektní. Krása a 5*
Tak to vypada docela dost obstojne! Fotky i stroj. Jak by se v cestinarskem okynku reklo: top ve fullu!!!