Křupání způsobuje oxidace frézovaného povrchu – vytvoří se oxid hlinitý, který je velmi tvrdý a vzájemným mikropohybem lisovaných součástí vzniká lupání. Řešením je loctite.
Zatím jsem přelisoval asi 10ks vidlic – u všech lupání zmizlo :)
(vloženo 19.3.21)
Setře se jen část lepidla – zbytek ulpí ve spárách a vytvrdne. Tím se zamezí další oxidaci
24.3.21 17:15
Souhlas se saintjv :-D Hlavně neposílat do origo fabriky!
Opravdu nádherná práce! Máš na to lis nebo to bušíš kladivem?
19.3.21 13:04
Ty vole hlavne to neposilejte do FOxu a RS!!! At nam davaj furt novy nohy:D Ty skrabance prelisovat nendou:DDD
Cenu zatím řeším individuálně, není to úkon v ofiko ceníku, dělám to ve volném čase.
kycis – stěna trubek je dostatečně pevná, aby ten tlak udržela, je potřeba jen pohlídat přípravkem zafrezovaný konec vidlice, který je tenší
Taky by mě zajímala případná cena. Vím, že to dělali někde v Anglii, ale to je teď celkem problémové.
Tvl tady slova „rozebrat a vyčistit vidlici“ dostavaji novej rozmer :-) Ten krk jeste chapu, ale jak tam pak vracis ty nohy, aby se nezbortily kdyz na ne tlacis?
To je super. Sice pokud to pujde nebudu jeste dlouho vlastnikem odpruzene vidle, ale dobre vedet!!!
Dovedu si predstavit to peklo pri hledani, kde to lupe…
Zlate ceske rucicky, za ty prachy, co ty vidle stoji si ale myslim, ze je to ostuda vyrobce…
Paráda asi priblbly otázka je tu někdo kdo by mi prelisoval na pajku krk a měl by možnost dát delší?
Klobouček.. Pecka
19.3.21 08:49
To zalisování krku je teda fakt kraťoučký když to vidim takhle rozhozený…
Pecka! Taky mam v umyslu si na tohle udelat vercajk, ale to asi az budu mit vlastni garaz :) Dobre ty!