Co vy na to? Buď toto Levo SL v Topu a nebo třeba: https://www.motopark.cz/…enere-p5034/#… Případně toto: https://rimoto.cz/…021-p406101/ u té Kawy ještě zbude na parádní hadry a čupr helmu:)
(vloženo 23.3.21)
mr.antik: Jakou by sis představoval hmotnost? Dyť to má 17 kg, to je krásný.
24.3.21 18:09
TJK:naprosto běžnej jev u elektrokol,.. Levo je tužší než průměr, ale zázrak to není.
Tak dnes hned stavba totožného kusu. A to tu mám v krabici ještě S-Works Creo. To budu dělat zítra. Jezdí ti lidé taky na něčem jiném než na Sworkách? :D
Mě se ten tren „slabých“ elektrokol docela pozdává, pro takové ty straší hubené sportovce nebo ženský je to v pohodě. Ale hmotnost bych si představoval trošku jinde.
24.3.21 14:33
Tohle by skoro mohlo sundat nálepku elektrokola aspoň designem, ale za cenu auta furt mimo realitu pro vyvolené, kteří nevyužijí potenciál. Každopádně se to SP konstrukčně povedlo. Určitě se v šílené ceně hodně odráží náklady na reklamu. Jen blbé YT video muselo sežrat hodně + budou e-bike všude cpát na svěťák, atd., kde by to aspoň do ruky dostali schopní jezdci a mohli to udělat zajímavé.. :D Uvidíme, jestli se to objeví někde na testovačce, loni to SP dost ořezal.
jako ze tahem retezu pri razeni to uhne zadni stavbou do strany? to asi ne … to by musela byt takova zvykacka ze by s tim neslo jezdit
24.3.21 09:23
Svaty: Ani ne. Ono jak je to slabé a navíc jsem to většinou jezdil na malou přípomoc, tak to zřejmě nebude tak markantní. S jinými koly srovnání nemám. Jezdil jsem to jen dva dny a spíše na pohodu.
24.3.21 08:35
Cha! :D To jako vážně někdo udělá (protože to někdo chce) kolo se subtilní spodní trubkou aby to vypadalo jako neelektro a do jedinýho místa na bidon dá extra baterku? Jediný pozitivní co mě napadá, že se ti pacienti za ten motor alespoň stydí.
23.3.21 21:43
MartyM: To prostě nepochopím, co je to za člověka, kterej koupí dvě kola za víc jak půl míče a druhý hned prodává se ztrátou na bazaru. A ještě není ani schopnej napsat souvislou větu do inzerátu.
Bohatý lidi znám, ale všichni jsou víceméně normální…
Nejde vůbec o to jaké ceny nastaví Specialized ,jeho právo je nastavit si cenu u svých výrobků jakou chce. Kola jsou to fajn o tom žádná. Ale daleko horší je že to lidé kupují i za 300+ . A kupují to tak že za rok Specialized opět zdraží,protože klidně může a i tak prodá. Bohužel ale s ním jedou na stejně vlně všichni vetší i menší výrobci kol.
A nový model neni Levo SL ale další generace normálního „velkého“ Leva. Startovní cena je hodně vysoko. :)
To neni lahev na pití ale externí baterka. Uvnitř je 320wh, „bidon“ má dalších 160Wh, do kola připojenej přes nabíjecí port.
Mě by ještě zajímalo, co je tam ta láhev na pití, nemůžu na to přijít.
https://ebike-mtb.com/…emtb-review/
A už je tu nový model.
23.3.21 19:10
naděláte… kolo pěkné, někdo tu cash má, někdo ne… Tady ten nevěděl co s bobama, tak koupil rovnou 2ks, prej že krize! :-)
no vida, kdyz to pripaskujes na ram midernim enduro pi*o strapem v barve urvou ti hejlove ruce i za pul mice ;) kdyz tonjeste pomalujes jak velikonocnikraslici nebo talire po babicce klidne to muzete strilet po micude a nebudete stihat navazet na kram:-D
TJK: Nebo něco takového v mnohem větším a výkonnějším balení na případné nouzové dobití :) https://www.banggood.com/…1225105.html?…
to uz ste tam rovnou mohli poslat nejaky apgrejt kit, treba nahradni dusi, bomicku a drzacek na mobil a hodit to za batovskych 399.999 ;)
TJK: Neškudli:) Trochu nám to podražilo a vyjde to na hezkých 387. 999,– Kč
Málokdo na těhle kolech jezdí ve zdvihu odpovídajicim terénu, na plnotučnejch e-trail a e-endurech tuplem.
U nás mají 2ks lidi, kteří jezdí úplný kulový. Nekupoval teda za plnou, ale stejně je to jenom poza. Tu hodnotu to nemá a mít nemůže.
je fajn mit na kole za tristasede obycejny kotouce :)
sory ale naprosto souhlasim s DaDem, tady zadny primery s tuningovejma komponentama na auta a motorky nedavaj smysl… srovnavat cenove tyhle 2 veci je proste bullshit…
vsechno je to o trhu a o tom co je teh ochotny zaplatit, nekdy jsou ceny do nesmyslu vyhanenu umyslne, protoze „prachatej hejl“ by nekoupil mrtku pod 200 tis… to tak proste je…
Jo a tyhle Magury MT7 jsou na prvotní seřízení fakt žrádlo. Tam jsou mezi kotoučem a destičkami setinky a dorovnávat tento odporný ocelový 200mm velký kotouč na tuto hodnotu je opravdu zábava. Při prodeji to nesmí samozřejmě ani cinknout. Když mi přijdou tyto Sworky, tak se na to musím vždy trochu psychicky připravit:(
esmo: tohle je SL a tam baterie nejde vyndat. Ten jakoby bidon je externí aku pack a o něco prodlouží dojezd. Z hlavy nevím jakou má kapacitu.
DejfSejf: Jak jsem psal výše. Toto je verze SL. Je o dost lehčí než klasické Levo, ale má mnohem slabší motor a také baterii. Dojezd na šetřící režim cca. 50–60km. Já to schválně minulý rok zkoušel. Já SL a přítula Trek s motorem Bosh s plnotučným motorem a baterii. Do kopce mi dávala neskutečnou čočku, na plný výkon oba a dělala si ze mě srandu. U baráku já baterii ve smrti a ona 60 procent. Než tohle, tak mnohem radši něco plnotučného. Což mi dává na e-bika alespoň nějaký smysl.
mpIII: Ono je to sice TOP, ale v porovnání s těmi mašinami je to prostě směšné(alespoň pro mne). Na tom kole není, proti těm fichtlům, vůbec nic. To je jako hrát dobře šachy a proti tomu postavme třeba člověče nezlob se. Tak mi přijde složitost výroby parádní mašiny a tohoto díla. Já bych to měl zastávat, když mě to živí, ale tohle mi přijde na palici postavené. Je jasné, že všechno v Topu je drahé, ale tohle je už fakt přes čáru. Já tady ten TOP od klasického Leva SL tak nějak totiž nemohu najít. Rozdíl ve váze pod jeden kilogram? No do prde… :D
Stejné jako porovnávat skleničku předřazeného medu za 100k s hostinou ve stejné relaci…
Je to nádhera, moc rád bych se na tom aspoň někdy projel.
23.3.21 14:32
23.3.21 14:32
Osobne si myslím, že popularita týchto light ebikov pôjde najbližie roky pekne hore. Samozrejme tento konkrétny kus je cenovo totálny nezmysel. Ale veľa ľudí bude chcieť bike, ktorý bude použiteľný aj po vybití, ale zároveň, ktorý ich dostane na kopec rýchlejšie ako klasika. Viď napr.:
Trek E-caliber, Orbea Rise, Specialized Levo SL, Lapierre EZesty AM
Je to easy, za pár (doufám desítek) let, až už prostě nebudu chtít šlapat za svý, nebo budu chtít stačit synovi na stejných trailech, klidně si něco takového koupím. Motorku mám zakázanou, tak proč si nekoupit tohle…ale stejně bych šel radši třeba do topky od Canyonu, která je o 150t levnější a svezení to bude imho stejný…
mpIII: Jenže v tom kole v podstatě nic neni, a to budiž, na tom elektrokole ještě něco je. Ale srovnej si to s Sworks Tarmacem třeba. Vývojově i výrobně je ta motorka mnohem mnohem dražší.
23.3.21 13:24
@LM: To je na všech Spešlech. Od výroby to může ležet x měsíců na skladech a je docela blbé prodat tak brutálně drahé kolo se zastaralou verzí SW, v které navíc mohou být chyby.
@DejfSejf: Jako každé jiné Levo. Na novém se asi těžko projede.
23.3.21 13:10
Zvláštní je kolik se tu najde zkušených uživatelů,kteří přesně vědí k čemu to je a jaké to má nevýhody,při té cenovce.
Jako když na to někdo má a chce si to koupit, proč ne… Osobně mi tam nesedí ta rainbow kazeta, raději bych tam viděl cooper nebo gold. Nicméně, e-bike a jejich vývoj rád sleduji, a rozhodně tuto kategorii nezatracuji. Vím, že až mi bude 60+ a kolena už nebudou sloužit, tak je dost reálné, že e-bike bude volba číslo 1. Do té doby, doufám, budu e-bike jen sledovat, abych byl trochu v obraze :-D
Pedro: tak né zrovna tohle, prostě obecně efull.
A udělá to že vyjede někam, kam by třeba jinak ani nepáchnul a pak to pustí dolů.Ti musí bejt tanec
TK75: Co si představuješ, že s tim nezkušenej člověk při limitu 25 km/h tak strašnýho udělá? A zrovna todle kolo za 300+ tisíc si asi žádnej turista nekoupí :)
Moc nechápu proč na to cpou tyto kotouče a duhovej pohon když je zbytek kola do bronzova…
To porovnání s motorkami pěkně ukazuje absurditu celého cyklistického highend sektoru a moped-boomu.
Tak na tomhle se da asi i zavodit v nejakem e-bike soutezi, je to top co delaji, na kolik asi vyjde zavodni kawasaki? :-) Nebo treba Ninja H2? …
Za mě asi toto: https://www.yamaha-motor.eu/…/mt-10-2020/
Jinak je silene, ze nabusena motorka je levnejsi nez tohle ekolo, jestli jsem to spravne pochopil :-).
Toho mista pro zadni plast mnoho neni. Trosku blata a hoblujes tu vystuhu.
Tohle a podobný stroje by se mělo prodávat jen lidem co opravdu mají dlouholetý zkušenosti s jízdou v terénu.Co s takovou mašinou pak provádí nějakej tůrista?
(Nebo teda spíš ona s ním)
Mě vždy zajímá kdo to kupuje. Jasný, znám hodně lidí, kteří dají do kola třeba 100–150tis., ale 300tis. je prostě úplně jinej level. :D
23.3.21 12:27
vrazdit: To je spíše takové povzdechnutí nad šíleností dnešní doby. KOLA snad ještě nějaká budou:)