š
Kola v decentním designu, proti stadanrdní verzi
Skoro zrozeno v Asturii
Fatique diapears but not the glory.. dodá to 2 watty v posledním kopci :-)
řazení je radost
Výběr mojí třetí silnice trval skoro půl roku, ale stálo za to si počkat. Stanovil jsme si pár požadavků, co by měla splňovat a to se ukázalo jako celkem slušný blocker.
- karbon rám, vidlice a pevné osy
- kotoučovky
- komplet vedení vnitřkem – nice to have
- elektrika – nice to have
- rozumná cena – must have :-)
- musí se mi líbit..
Hledal jsem na jak na bazaru, tak nové kola, nejsem nějak zásadně loajální k nějaké značce, tak jsme chtěl solidní poměr cena výkon. Osciloval jsem mezi cenou 100 tis- 200 + tis. a fakticky nikde se nenabízelo nic, co by splňovalo valnou většinu požadavků. A když už, tak to byla cena, kterou jsem nebyl ochoten akceptovat.
Stavbu kola jsem nezvažoval, jako introvert se citím v tomto segmentu nekonfortně :-)
A pak jednou jsem zabrousil na web dovozce do ČR MMR a myslel jsem, že mají chybu v eshopu. Bylo to i hezky pod doporučenou cenu od výrobce. Prolítl jsem španělské recenze a asi za 3 hodiny jsem to kliknul. No něž mi kolo došlo, vyprodali se i všechny ostatní velikosti co měli. A za týden po koupi zdražili všechny MMR v ČR o 12%…
Takže kvůli sněhu a covid stálo chvíli v garáži, ale už jsme se začali pomalu seznamovat. Je tu tuhé a sakra rychlé, řadí to chirugicky přesně…
Ugrade zatím jen – 40g objímka sedlovky pryč a místo ní 9g + 2 x15g košíky.
Do budoucna asi přijdou karbonový kola na galdách, tam je potenciál min. 0,5kg dolů..
Vlastně už jen, jezdit!
(vloženo 26.3.21)
Značka | MMR |
Model | Adrenaline 00 AXS |
Modelový rok | 2021 |
Velikost | L |
Hmotnost | kolem 8 |
Rám | Adrenaline-G2 Carbon Concept Lite Frame. |
Vidlice | Adrenaline - G2 Carbon Concept Lite. |
Kliky | Sram Force AXS |
Přesmykač | Sram Force AXS |
Měnič | Sram Force AXS 12v |
Řazení | Sram Force AXS |
Převodník | Sram Force AXS 35x48 |
Kazeta | Sram Force XG-1270 10-33 |
Řetěz | Sram Force D1 Flattop |
Náboj přední | DT Swiss |
Náboj zadní | DT Swiss |
Brzdové páky | Sram Force AXS 140/140 |
Ráfek přední | DT Swiss Spline P-1800 DB 32 |
Ráfek zadní | DT Swiss Spline P-1800 DB 32 |
Pedály | Look Keo |
Řídítka | FSA SL-K Carbon 42cm |
Představec | FSA NS ACR |
Sedlovka | FSA SL-K SP Carbon 27.2 |
Sedlo | Selle Italia SLR Boost |
Pláště | Hutchinson Fusion-5 28c |
No až na ty barvičky a těsnost ve vidlách to od pohledu vypadá dobře, ta geoška by měla jezdit slušně, tak akorát na naše tankodromový silnice, dobře pořízeno, ale ty ceny teda zajímavý, to už je na slušný auto, teda při troše štěstí, mám dodneška Volvo před invazí Chinamana, furt maká dost dobře, bylo z druhé ruky, ale nic nenajelo, nějaká švajc matróna to malinko pomačkala, když do ní někdo najel, no nic, kolo za 250k? Jako četl jsem něco o nedostatku a tak, ale tohleto? Ale jinak dobře, tohle pojede asi, vypadá to tak, máš tam za pět.
.
Mám rád příběhy s dobrým koncem :-)
Tak málo místa ve vidlici mě vždycky štvalo.Na plášť se nalepil kamínek a udělalo to vždy rýhu skrz lak až do karbonu.
Mám ji a nejspíš jste slyšel blbě :)
Hezký, jen na tu ekektriku od Sramu jsem moc chvály neslyšel.