Už někdo někdy viděl složitější sedlovku? no tvl. Jo a je to slušné těžítko.
Aero kde se dá...
Místo ježka do vidle toto...
Vnitřní zpracování karbonu neskutečné což není vůbec obvyklé...
Představec sám o sobě je docela mazec..
Tlumící prvky do rámu jsem musel dát své. Už to nikdo nepoužívá:( Třeba na kostkách jsou to pak opravdu uchu lahodící pazvuky...
Tohle se mi hodně líbí a podle testů jsou i velmi tuhé. Uvidíme. Mě totiž každé kliky v dolní úvrati škrtají. Mám strašnou sílu!!
Aero vidle je velmi masivní a k tomu kolu to patří.
Ložiska prošla kompletním vyčištěním a následnou péčí.
Tolik vazelíny mě vystačí na celé kolo. Tady to naserou jen na kliku. Krásně to chytá bordel a následně lehce poškodí lak.
Jen tak ze stavby…
(vloženo 26.3.21)
Technicky a technologicky je to bobmba, ale vizualne to proste nedavam. Chapu ze je to trend a ze to dnes jiz jinak u top modelů nejde ale proste jsem konzerva. Ale jinak bych se na tom moc rad svezl.
Hezky ufo :) i kdyz je vaha precenovanej udaj tak me docela zajima. Barva top
Zpracovani karbonu ma trek obecne velmi pekne z toho co jsem videl.
Co se klik tyka. Tuzsi kliky (mysleno ramena) ti jen to skrtani zvyrazni, protoze tam to neuhne a musi to uhnout jinde. Dulezitej je tuhej stred (to by madona snad mela mit kdyz je to takvoe hovado) a spider s prevodniky. Tak uvidis. Rozhodne ma praxis ne uplne koser system uchyceni osy, kde jsou extremni naroky na NDS lozisko.
nooski: jj, T47 jsou nově na tento rok plus nový karbon 800 OCLV. Mě se třeba tyto kliky fakt líbí(jinak bych si je tam nedal, že?) Ale klidně bych je vyměnil za Hollowgram SISL2. To jsou pro mě TOP kliky. To je asi jediné, co bych od těch vocasů z Cannondale chtěl.
Not in my cinema… ale když po tom někdo touží, proč ne, aspoň se to (asi) dá rozumně postavit, podle fotosek. Barvičky taky fajn, měl bys za skoro 5, kdyby bylo kam zmáčknout.
.
Madona už jede v T47 nebo co to je za „standard“? Vypadá to jako slušná raketa, ale ty kliky jsou jak z trekingového kola. Člověk, co vymyslel na silnici čtyřpacku si zaslouží to nejhorší v podobě MIchala Davida.
Jj. Já se nedávno také divil, proč to kolo na Ultegře stojí čtvrt mega. Když to ale rozhodíš do šroubku, tak se nestačí člověk divit. Vše je naprosto přesné a sedí to jak má! Tedy mimo nových Emond a Domane, kdy dementi z výroby udělali takovou menší, fatálnější chybku:) Můj kousek je naštěstí prost takových přešlapů a byla radost ho stavět. Dělal jsem každé ložisko zvlášť a je to fakt v TOPu. A zítra má, bohužel, opět chcát, no do ****** práce:(
Pěkný to máš. Teď sem si uvědomil, proč ty silniční kola bez tluče, bez odpružený vidlice, bez teleskopu atd. stojej takový nesmysl. Ty aero kraviny musí být oser vyrábět.
tomxxx: výš už to ale nejde:) Tohle je můj nový kůň a bral jsem o číslo menší než minulý rok. Jsem malinko pod limitem (s krátkou sedlovkou) a na první posed a svezení je to naprostá pecka. Měl jsem tuto velikost na Madoně koupit už před rokem. Zpracování rámu a pičovin okolo je neskutečné. Už teď to kolo mám hrozně rád a to jsem na něm jel jen u nás po ulici v pantoflích. Moc se těším, až mu pořádně naložím…
Počkej, počkej, ještě tu chybí koment…
„Ty vole to je posed, strašně vytažená sedlovka klucí.“
26.3.21 21:19