Pinarello Dogma XC 7.7 17"
pohon Shimano XTR Di2 2x1
zajímavé řešení sedlové klemy Pinarello Onda
zadní brzda Shimano XTR 9020, 160mm kotouč
přední brzda Shimano XTR 9020, 180mm kotouč
kokpit Pro Koryak s řídící jednotkou Di2 a vnitřním vedením kabeláže
Pinarello Dogma XC7
Po mnoha pokusech jsem skončil u rozměru 27,5", který považuju za ideální kompromis pro trpaslíky jako jsem já (173cm).
A když nemoderní rozměr, tak rovnou s nemoderními převody 2×11 Di2.
Naprostou většinu času jezdím v jednom z automatických módů Di2, kdy přesmykač řadí sám, tak aby převody plynule navazovaly. Původně jsem páčku přesmykače neměl vůbec, ale přišel jsem na to, že v těžkém terénu chci mít nad přesmykačem kontrolu.
(vloženo 28.3.21)
Značka | Pinarello Dogma XC 7.7 |
Model | vlastní stavba |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | 17" |
Hmotnost | 9,7 |
Rám | Pinarello Dogma XC7.7 |
Vidlice | Fox Factory Racing 32 SC |
Tlumič | zatím nechci :-) |
Hlavové složení | FSA Pinarello |
Kliky | Shimano XTR 9000 |
Středové složení | Shimano PressFit 41x92mm |
Přesmykač | Shimano XTR 9000 Di2 |
Měnič | Shimano XTR 9000 Di2 |
Řazení | Shimano XTR 9000 Di2 |
Převodník | Shimano XTR 38/28 |
Kazeta | SRAM XG1175 10-42 |
Řetěz | Shimano XTR |
Náboj přední | Mavic Crossmax Elite 100x15mm |
Náboj zadní | Mavic Crossmax Elite 142x12mm |
Brzda přední | Shimano XTR 9020, 180mm, organické destičky s chladičem |
Brzda zadní | Shimano XTR 9020, 160mm, organické destičky s chladičem |
Brzdové páky | Shimano XTR 9020 |
Ráfek přední | Mavic Crossmax Elite |
Ráfek zadní | Mavic Crossmax Elite |
Dráty | Mavic Crossmax Elite |
Pedály | Shimano XTR |
Řídítka | Pro Koryak 720mm s vnitřním vedením Di2 |
Představec | Pro Koryak 80mm s vnitřním vedením Di2 |
Sedlovka | Thömus Carbon Race 31,6x400mm |
Sedlo | Ergon SM-3 Pro, Ti ližiny, velikost M-L |
Pláště | Continental RaceKing Race Sport 2,25x27,5" |
Jo, máš pravdu yetti, kola mají být vesele barevná, aspoň trochu! Co to foto detailu zadní stavby, ještě by se ti sem do galerie vešlo, ne? ;-)
vpa007: já to také nemyslel nijak zle. Jen prostě nechápu proč dneska musí být všechno bez barev. Tak 90% kol se prodává v černé, s černými komponenty a hlavně ať na tom nejsou žádné polepy jinak by to byl cirkus.
Za mě je to divná móda a přitom ještě tak před deseti lety byla většina kol vesele barevná .
@yetti: jej, promiň, já to nemyslel zle… já teda stealth kola taky nemusím, ale pravda osobně preferuji míň barev a kombinací. Ale fakt jsem to nemyslel zle!
plysovykozisek: tajné to není – vyšlo mi to něco přes 90tis (vše nové)
vpa007: někomu to přijde jako barevnej cirkus, ale já třeba nevidím jedinej důvod proč by všechny kola měly být v provedení „stealth“
Mno, tak to je věc! Jako i jejich silničky jsou dost odvážný, ale horáka jsem ještě neviděl. Sice je to barevnej cirkus, ale jinak ultimátní stroj. Jen škoda, že není kolmá fotka té okolosedlové asymetrické části, to by mě fakt zajímalo. Každopádně raketa!
Na kolik ta stavba vyšla peněz, jestli to není tajné.
Hodně mimo. Skvěle mimo. Ale ty polepy na vidlici by to prece jen ještě chtělo.
Yetti: já si to pamatuju jako dnes, když jsem poprvý sednul na 29" po 26". Přesně jak říkáš, štafle, neohrabaný, nikdy na tom nebudu jezdit… No je to ale naopak, ten první pocit hrozně klame, chce to dát tomu jen šanci.
@JachymP: po 25ti letech ježdění na 26" mi prostě 29" nesedla (Specialized Epic). Přišlo mi to hrozně neohrabané a pak jsem si sednul na 27,5" a věděl jsem, že je to to co potřebuju. Starého psa prostě novým kouskům nenaučíš :-)
Hodně zajímavé kolo, docela rád bych se na něm svezl.
Osazení je luxus :-)
Je to zajímavý kolo, ale 173 cm není žádný trpaslík. Mně se HT 29" v malých velikostech líbí mnohem víc než v XL, já bych neváhal ani sekundu. Jestli jsi 29" neměl, tak děláš chybu.
Mne se to moc libi, osazeni paradni, vaha taky a di2 by me dokazalo presvedcit k navratu 2×. Za mne 5*