Revot – stroj, který bude v zimě sloužit jako zimák na najíždění (s původními hliníkovými výplety, hladšími plášti a blatníky) a v létě jako gravel na blbnutí (s karbonovými koly).
Co se týče komponentových změn, tak oproti sérii:
- karbonové výplety Giant CXR2 s hokless ráfky a vnitřní šířkou 25 mm
- obutí Vittoria Terreno Dry 38 mm
- kotouče Galfer Road 160 mm + redukce A2Z (CL/6 děr)
- oboustranné wattmetrové kliky Giant Power PRO 50/34t + ložiskový střed Mortop
- představec SASO Light AL
- omotávka Supacaz Sticky Kush (namotaná na druhou)
- sedlo Selle Italia SLR Titanium
Váhově jsem s pedály Ritchey Paradigm WCS, předsazeným držákem, košíky Tacx a držákem na pumpu kousek pod devíty kily.
Kolo je kompletně polepeno ochrannou polyuretanovou fólií (tím pádem trochu zanikl matný nápis na rámu, což je trochu škoda) – velké díky Mirovi Kubátovi, mému věrnému lepiči, který jako vždy odvedl skvělou práci.
Kolo jsem vyměnil za původní hliníkovou cyklokrosku Ridley X-Ride hlavně kvůli geometrii, pevným osám a hydraulickým brzdám a náramně si to užívám. Za mě zatím absolutní spokojenost, kolo je pohodlné, při šlápnutí jde skvěle za pedálem a neskutečně mě baví!
(vloženo 29.3.21)
Značka | Giant |
Model | Revolt Advanced 2 |
Modelový rok | 2021 |
Velikost | ML |
Hmotnost | 8,98 kg |
Rám | Advanced Composite, košíky Tacx Ciro |
Vidlice | Advanced Composite, karbonový sloupek OverDrive, 12mm pevná osa |
Hlavové složení | FSA ložikové |
Kliky | Giant Power PRO Power Meter Ultegra R8000, 172,5 mm |
Středové složení | Mortop BB8624S1 |
Přesmykač | Shimano GRX RX810 |
Měnič | Shimano GRX RX810 |
Řazení | Shimano GRX RX600 |
Převodník | Shimano Ultegra R8000, 50x34t |
Kazeta | Shimano 105, 11-34t |
Řetěz | KMC X11EL silver |
Náboj přední | Giant Alloy, zapouzdřená ložiska, 24 děr |
Náboj zadní | Giant Alloy, zapouzdřená ložiska, 24 děr, západkový systém (3-pawl 30T) |
Brzda přední | Shimano GRX RX400, kotouč Galfer Road 160 mm, redukce A2Z CL/6 děr |
Brzda zadní | Shimano GRX RX400, kotouč Galfer Road 160 mm, redukce A2Z CL/6 děr |
Brzdové páky | Shimano GRX RX600 |
Ráfek přední | karbonový Giant CXR 2, výška 35 mm, vnější šířka 31 mm, vnitřní šířka 25 mm |
Ráfek zadní | karbonový Giant CXR 2, výška 35 mm, vnější šířka 31 mm, vnitřní šířka 25 mm |
Dráty | Sapim Sprint, niple Sapim Alu, 24/24 děr |
Pedály | Ritchey Paradigm WCS |
Řídítka | Giant Contact XR D-Fuse, 31,8 mm, 5° ohnutí, flare drop, omotávka Supacaz Super Sticky Kush |
Představec | SASO Ultralight ALU 100 mm |
Sedlovka | karbonová Giant D-Fuse |
Sedlo | Selle Italia SLR Ti |
Pláště | Vittoria Terreno Dry 700x38c TNT, tmel NoTubes |
Krásný stroj máš, mám pro Gianta slabost, takže za mě 5* Na jaro mám objednaného revolta 1, v hliníku, předpokládám, že to bude dobrá volba ;)
Díky moc všem! S odstupem několika měsíců můžu konstatovat, že kolo jede, je extrémně pohodlné a vážně mě baví. Pláště na 25 mm hookless ráfcích mají reálnou šířku 46 mm, proto se může na první pohled zdát, že je v zadní stavbě málo místa. Záslepky na zadních vzpěrách slouží k montáži blatníků, které bude Giant pro příští rok nabízet (širší na Revolt, užší na Defy, Avail,..). Jirko, převody 34/34z jsou občas v některých stojkách až moc poctivé – ale co bolí, to sílí. A vzhledem k tomu, že jsem již kliky měl na Ridley a chci na tom jezdit i v zimě hlavně po cestě, tak jsem je tam plácnul.
Mr_Mertic: jaká je prosím reálná šíře pláště? Plánuji dát tento plášť na ráfek s vnitřní š. 25mm. Díky
Skvělé! Temnější mladší bratr mého modráska:-). Upgrade bez kompromisů ovšem
Já nasazuji Tufo Swampero/Thundero dnes s vyhlídkou na více jízdy v terénu.
Tak ať ti to lítá!
Hmm, za 5, ten se poved.
No teda paráda! Krásný kolo a k tomu vycizelovaná prezentace! Klobouček a 5! ;-)
Máš to pěkné Karlíku,je to střela. Já už v těch našich terénních krpálech 34/34 neutočím, ale Tobě to bude určitě stačit.
29.3.21 21:02
Pro mne prakticky idealni tereni silnice. Skoda zkazeneho ramu polepem :-) Nevim zda nemate fotka, ale myslel jsem, ze v Revoltu je vic mista, ale asi jsem koukal na Al ram.