E-bike na trať svěťáku v NMNM:) Pro někoho možná zajímavé, mě to přijde jako dost zvláštní věc. Váha s motorem a baterií 17.28 kg. S plastovou náhražkou obojího 14.43 kg.
Předek učesán, jak to jen šlo. Foto jako vždy stojí za houno, vím…
(vloženo 30.3.21)
Ta váha je furt nějak moc… Lehký ebajk v top osazení bych chtěl vidět někde okolo 15kg (full), HT ještě o kus níž.
Ovšem jako závodní náčiní je to pořád k smíchu, sorry jako.
Já mít zbytečných tolik peněz, koupím si jiné e full. Ale váha mile překvapila.
Říkám, jedinej ebike co bych snesl doma :D
A moc pěkná práce na těch bowdenech :)
Ahaaaá! A je někde foto baterky a motoru? Jasně, asi někde UTFG, ale škoda, že to DaD neblejskl per partes a komplet… ;-)
Fazua pohon a kola s ním se mi líbí, jak je to integrované, nenápadné, lehké a není to zbytečně silné, výrobce uvádí 250 W max. 450 W (electric) / 300 W mechanical) Jen kapacita 250 Wh asi bude dost nahraně, Spešl ke slabšímu SL motoru (240W nominál i max) dává 320Wh a extender místo bidonu. Fazua umí nabídnout akorát druhou beterku s brašničkou.
Váha zvláštní, výrobce udává 15.77 kg, tedy pokud je to E-Caliber 9.9 XX1 AXS, ale barevně nic jiného neodpovídá.
vpa007, je to nejen bez baterky, ale i bez motoru. Hodíš modul do batůžku, cvakneš záslepku a můžeš i tam, kam ekola nesmí.
Tak jasně, to jsem ocenil, byť teda nejvíc tady cením tvůj boj s kábly (vyhraný!)… ale koukal jsem, jestli ta baterka někde je… a ona není! :D
Mně tohle kolo taky dává smysl, pro nějakého postaršího pána, kterému už třeba kolena neslouží, ale přesto chce jezdit s mladšími kámoši, co nemají zdrav. problémy. Jinak ty bowdeny si udělal krásně a takto mi to už vůbec nepřijde nějak hrozné.