Při leštění silničky jsem objevil na ráfku tyto praskliny. Je jich tam víc, tyhle jsou největší. Kola mají najeto 6500km. Doufám, že uznají reklamaci…
(vloženo 6.4.21)
8.4.21 15:47
Chlebovnik: Nevím, takle to nepoznám a v ráfku je nalepené bezdušová páska.
Divný. Jsou tam niple s podložkami?
Tak reklamaci zkusím, ale počítám s tím že tu budu muset přeplést. Já už bych Fulcrum nechtěl, měl jsem je na gravelu a každých 300km prasknul v zadu drát. V mém okolí mají stejný fulcrumy další 2 lidi a ten samý problém.
Vypadá to na přetáhlý výplet. Reklamaci můžeš vyzkoušet. Popřípadě najdi ráfek se stejným ERD a přepleť. Ideální je ráfek s nýty. Ráfek nepraská u děr.
Miťo: to je přesně ono. Doufám, že ty Fulcrum budou držet jako RM3 co mám na starém kole.
kondor: to cvakání co popisuješ mi dělá zadní nába Fulcrum (Racing 5DB). Zastavit, povolit upínák, zavrklat s nábou a utáhnout. Chvilku je klid.
@Kondor – dik. To mam jeste chvili cas.
Ale treba to skripani naby jsem nevidel ani na jednom paru…
Taky nekdo psal o povolovani vypletu a to jsem tez nepostrehl.
Cca 14 500km, ráfkové brzdy a vždy když jsem je dával centrovat, přidal jsem hodnoty od výrobce. Jestli se tím servis řídil bohužel nevím.
@Kondor – kolik km?
Mne desis. Tez mam R24 na kotouce.
Starsi R23 na rafky porad OK…
*Pak. Vlastně jsem rád, že se to stalo, aspoň sem se donutil koupit nové záplety. Reklamaci jsem po zkušenostech s reklamací prasklého silničního rámu Canyon ani nezkoušel, už jsem na to neměl nervy :)
Pořád skřípal, vyměnit ložiska nepomáhalo. Jedině zastavit, povolit upínák a zase stáhnout (klidně i 5 za vyjižďku) s Fulcrum se mi to nestalo ani jednou. Tak jsem musel nechat vyrobit ten vymezovací kus mezi nábojem a ořechem.
Stalo se mi totéž na 1ks DT460, ale měl najeto ke 20000km. Ostatních cca 10 ks, co jsem zaplétal, nebo je mám v okolí, zatím v pořádku.
Ahoj
Mě takhle popraskaly na 5 místech R24 spline. Po zkušenostech se zadním nábojem jsem pořídil Fulcrum a mám konečně klid.
Mam ted DT na 4 kolech tak uvidime jak to bude fungovat. Zazil jsem to pred 15 lety na treku a to na tom jezdil 60kg klucik a asi tak 500 km rocne, takze vahou ani najezdem to nebylo.
Dneska jsem dával taky na reklamaci. Možná kdyby to každej zkontroloval tak bude nedostatek ráfků pár let.
1780g není žádná gramařina a 75kg není žádná extra váha. Tohle by se asi stát nemělo no :( snad ti to uznají
Ono stejně DT v nejbližší době nějak moc nebude. To co není skladem teď bude nejdřív koncem roku.
Carpathia : No tu ukrutnou sílu bych asi vyloučil. Kola jsou dotažená tak jak přišla z výroby. Výrobce uvádí cca 1800 g, takže to bude papirovejsi..
No jo. Ale jestli DT ne, kde hledat alternativu?
Přesně toto mi minulý rok na G1800 jako reklamaci zamítli – mechanické poškození způsobené neodborným servisem (paradoxně ta kola do servisu ani nestihla zajet :) ), najeto na těch ráfcích bylo kolem 4000 km, ale vážím kolem 90 kg.
No u kol , který se na internetu prodávají od 14000 kč bych čekal trohcu víc.
6.4.21 20:06
Magická hranice 6500km. Mně popraskaly obě příruby u kol z Trutnova. Nová nába, špice. Teď rupnul drát na předku (cca 8500km), tam to bude zralý na přepletení. Míň jezdit, pak to vydrží.