Současný stav 2021.
Současný stav 2021.
Současný stav 2021.
Současný stav 2021.
Současný stav 2021.
Původní stav 2019.
Toto kolo zakoupeno po přemístění do Moravského krasu na popojíždění po zimních silnicích udržovaných štěrkopískem a obecně blbnutí po zpevněných cyklostezkách.
Z původního osazení vzaly za své zapletená kola po té co mi praskl jeden drát na předním a dva na zadním kole (+praskliny na zadním ráfku u niplů). Ty kola se soudruhům z Dekáča asi úplně nevyvedla :-(
To kolo mě baví, ale s odstupem času bych šel do něčeho kvalitnějšího, avšak v obdobném konceptu = silnička s pohodlnějšími širšími plášti.
Foceno amatérsky mobilem a v užívaném stavu, přesto po zimě lehce očištěno.
(vloženo 11.4.21)
Značka | Triban |
Model | RC520 |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | L |
Hmotnost | Se všema serepetičkama cca 11kg. |
Rám | Triban Evo z hliníku 6061 T6 |
Vidlice | Triban Evo s hliníkovým čepem (1 1/8" aheadset) |
Tlumič | Omotávka Decathlon |
Hlavové složení | Triban |
Kliky | Shimano RS 510 175mm |
Středové složení | Shimano BB-RS500 |
Přesmykač | Shimano 105 R7000 |
Měnič | Shimano 105 R7000 11s |
Řazení | Shimano 105 R7000 |
Převodník | Shimano RS 510 50/34 |
Kazeta | Microshift CS-H110 11 rychlostí 11/32 |
Řetěz | SRAM PC GX Eagle HollowPin 12s |
Náboj přední | Mavic Allroad Disc |
Náboj zadní | Mavic Allroad Disc |
Brzda přední | TRP HY/RD |
Brzda zadní | TRP HY/RD |
Brzdové páky | Shimano 105 R7000 |
Ráfek přední | Mavic Allroad Disc |
Ráfek zadní | Mavic Allroad Disc |
Dráty | Mavic Allroad Disc |
Pedály | Look Keo 2 Max |
Řídítka | Triban 440mm |
Představec | Triban 110mm |
Sedlovka | Triban 27,2mm délka 300mm |
Sedlo | Triban ErgoFit |
Pláště | Continental Cyclocross Speed 700x35 drát (samozřejmě dušáky) |
@Miles90 Ne, nenabízím, zatím to je moje nej kolo na takové to domácí žvýkání, do bordelu a do zimy ;-)
10.9.22 08:14
Pardon, Adu.
10.9.22 08:14
Asi, nenabízíš to právě na Bazoši?
@ursul Ahoj, kola zatím cajk, nejezdím je tak dlouho, někdy od loňska, jak jsem psal níže, ty původní Decathlon kola jsem nahradil těmahle Mavicama s důvodu toho, že mi praskl nejdříve drát na zadním kole, pak na předním a pak opět na zadním a mezi tím jsem zjistil, že mám prasklinky na zadním kole u niplů. Zatím držej v pohodě, jen tedy mám na zadním kole vždy problém natáhnout klasickej dušovej plášť s drátovou patkou, ale to bude možná chyba v tom plášti. Tyhle jsou na bezdušáky připraveny, takže by měly bej cajk, ale osobní zkušenost s tím nemám. Jinak já vážím v sezóně 75 a v zimě se možná přiblížím k 80kg, takže ani s tou tvou zátěží zkušenost nemám. Však zkus a uvidíš, ale určo nešlápneš tolik vedle jako s těma původníma kolesama.
Ahoj,
jak jsi spokojen s těmi koly? Mě se na mojí RC520 dost na zadním povoluje výplet a už mi jednou prasknul drát. plus se hrozně blbě nahazují bezduše. Mám 115 kg, tak hledám něco odolnějšího. díky moc
@bara2 Za tu váhu ruku do ohně nedám, je to můj možná nestřízlivý odhad :-)
11 kilo hliníku v této velikosti, s dvouma košíkama, s taštičkou s náhradní duší, multiklíčem, packama a lepením …, s plným počtem drátů (32?) a pětatřicítkama gumama je skvost. Přehodnotím možnosti této značky, s ohledem na to jak příznivé mají ceny. Plný počet hvězdiček pro štěrkoleta.
Povedenej dělník! Taky jsem takovýhle stroj z Dekáče měl v merku, než to nakonec dopadlo domácí stavbou… takže super!
@tomasbursik JJ, na takovéto domácí šolichání ideál, i když loni, jak jsem měl silničku v cyklu, jsem na něm dal i 150 :-)
Také jsem toto kolo měl. Dva roky sloužilo výborně.
Oba koláče se společně vyfotily a šly přes Sbazar i s dokladem o novém nejetem zadním do světa.
@bernie Tak sorráč :-) Já se na to vystolicoval na nějakou reklamačku a to náhradní kolo už je cajk?? Nebo ho máš jen doma ve vitríně?? :-)
Někdo mě tu zmiňuje, i když nejmenuje :)
Jasně bylo to přeražený až hrůza, ale to už je tak nějak jejich válka. Reklamace, trochu trápení s kombinací lockdown, nepořádek ve skladu prodejny, nedostupnosti dílů a nakonec se musel dárcem nového stát jiný stroj z prodejny, který zrovna neměl rezervaci.
@midlander Ono to je celý těžká váha, ale rozdíl nebude nijak markantní bych řekl, akorát to hezčejc cvrliká :-)
Spíš to bylo již od koupě celý nějaký povolený, cestou z krámu mi přestal fungovat přesmyk atd.
Jinak jsem si to nechal vycentřit raději u zdejšího garážmajstra, to přední bylo pak už cajk, ale to zadní, tam už mě na ty pukliny upozornil a když praskl i další drát, tak už jsem to psychicky nedal a objednal si nový kola :-)
Jináč s puklinama na zadním kole má zkušenost i další kolega, který má sic Tribana RC500, ale zapletenáče úplně stejný.
S Mach1 zkušenosti moc nemám, jezdil jsem hodně Mavic a Campagnolo, tam byla a je kvalita poměrně zaručená.
@LM Už si to moc nepamatuju, odjel jsem na nich akorát cestu z Dekáča z Ivanovic a pak jednu testovací po jedné lesní cestě, každopádně v tom lese to byl dosti kostitřas, takže na ty polňačky apod. určitě 700×35 mnohem lepší a i na přejezdy po silnici cajk, samozřejmě to neletí jak 700×25 na mej jednici.
11.4.21 19:53