Hmotnost | Lehce přez 11kg |
Rám | double butted dural 6061 |
Vidlice | SR suntour EPICON 100mm RLD |
Hlavové složení | RITCHEY Zero Logic Integ 1-1/8 |
Kliky | SHIMANO FC-M590 |
Středové složení | Hollowtech II |
Přesmykač | SHIMANO Deore |
Měnič | SHIMANO SLX |
Řazení | SHIMANO Deore |
Převodník | SHIMANO FC-M590 44-32-22 |
Kazeta | SHIMANO SLX CS-HG80 |
Řetěz | SHIMANO HG-73 |
Náboj přední | DT Swiss Cerit |
Náboj zadní | DT Swiss Cerit |
Brzda přední | SHIMANO Deore + BBB tristop |
Brzda zadní | SHIMANO Deore + BBB tristop |
Brzdové páky | Avid FR-5 |
Ráfek přední | DT Swiss XR 4.1 V-brake |
Ráfek zadní | DT Swiss XR 4.1 V-brake |
Dráty | Ritchey WCS |
Pedály | SHIMANO PD-M520 |
Řídítka | KORE Elite alu |
Představec | KORE Race alu |
Sedlovka | KORE karbon |
Sedlo | Selle Italia SL-XC flow |
Pláště | Race King a X-King |
krása, nechceš prodat kolo nebo ještě lépe tu vidlici, zaplatím dobře.
S tou Epiconou to musí byť super :) akurát tie, už spomínané brzdové páčky by som trochu dvihol aj s radenim. Mám pôvodne ten istý Traction 2009 :) ale už na ňom mám pár mesiacov 28\" kolesa plus kotúče :)
Moc povedený, jakože authory nemusim, tak tohle vzhledově
maajkee → počítej se mnou, Epicon –900g (gila 2700g), sedlo – 150g , pláště – 400g a jsem na skoro 12. Samozřejmě zvážím, ale těch 12 tam bude, tím jsemsi jist.
počítání hmotností součástek prostě nefunguje, jediná možnost je fakt zvážit, katalogová váha autohora je taky špatnej údaj, vím to, měl jsem ho, v origu měl asi skoro 13,5kg
zvaž a uvidíš, taky si myslím že atakuješ 12. Jinak pěkný funkční bajk
Rám až tak těžkej není. Někde tu byla fotka s hlavkem a patkou 1790g. Dám pak fotku až mi přijde váha z DX. Co jsem odečítak v garáži že jsem vyměnil oproti modrému, tak pod 12 to musí být. Pravda, že nášlapy jsou o 200g těžší, ale stejně mi vyšlo 12
Váhu bych taky ale tipoval určo nad 12kg, těžký kliky, těžký kola, těžkej rám, EA30 takya není nejlehčí, pláště máš RS nebo supersonic nebo obyč kevlar?
Tenhle model Tractiona mi ukradli před cca 2 lety, taky se mi na to že to je author rám moc líbil, tenhle je pěkně sladěnej, líbí!
Váha je určitě pod 12. Tohoto Tractiona jsem měl loni v modré a barvě a měl ještě těžší kokpit (Authoráckej představec je cihla), měl jsem tam pláště přez 500g s sedlo o dalších 150g těžší. Ten loňskej měl 12.2 kg. V garáži mám rozepsané váhy.
Kolo celé zvážím až dorazí nová váha z DX. Cena tak do 15 000,–- plus něco bylo v garáži a na zimáku.
hodně podařenej bajk, závidím :) …akorát ta váha se mi nějak nezdá, na kolik tě to vyšlo??