Vice detailu zde: https://bikerumor.com/…ar-ratchets/
(vloženo 13.4.21)
14.4.21 23:04
mpIII> Mylím, že s i9, CHK, Onyx, či třeba White Ind. není žadný problém a s Hope máš problém jen ty. :-)
14.4.21 22:19
Jo s pedal kickbackem jsem nad tim taky premyslel, zda je vubec vysoke POE az takova vyhra … Rek bych, ze jedina nevyhoda DTcek je ze vypadaji nemastne – neslane.
Já jsem se díval na ten zajímavý článek o POE od DT a potvrzuje to co jsem si uvědomil při uvažování o lepších rohatkách pro DT350 – že díky menšímu POE nemám žádný pedal kickback. Banshee prodlužuje zadní stavbu fakt hodně a kdybych měl velké POE jako má třeba I9, tak bych měl určitě pedal kickback (nebo by mi to hůř pružilo :). Zatím jezdím 18z a jde to, někdy se asi hecnu a pořídím 36z.
Já bych osobně vzal cokoliv co bude tiché a přitom stejně kvalitní jako 350 :-)
Muze nekdo shrnout v cem jsou rozdily oproti starym 350? Orech se da pouzit ze starych naboju? Clanek jsem rychle proletl, ale zadnou zasadni zmenu jsem tam nevidel, tak mne mozna neco uniklo.
DT 350 zadní je pro mě synonymem spolehlivosti, žádné vůle, ořechy, normální velikost ložisek, servisně super…Za ty roky co je všude cpu, ani jeden problém.
Trochu se bojím inovace, ale váhali s ní dlouho, to je fakt
já bych zase za 12 vzal extralite :)
ještě že je možnost volby
DT se kupuje primárně kvůli odolnosti. Málokterá nába se dá provozovat roky, aniž do ní sáhneš. Max občas vyčistit a domazat rohatku, každopádně méně často, než jiné systémy. Navíc má mega výhodu a sice, že i dost zabordelená a suchá relativně funguje a nepoškozuje se.
Rekl bych, ze Dt Swiss Ratchet system je jednodussi nez systemy u I9 nebo Onyx.
https://www.youtube.com/watch?…
Nekomu vsak polichoti moznost i barevnych odstinu, u I9 11 odstinu a u Onyxu 25 odstinu!
Víc POE, design, provedení. Prostě, někdo si koupí radši VW Passat, někdo Mercedes a jiný Jaguar…
krabica: Než kupovat zadní náboj od i9 nějak za 12.., tak radši půjdu do Hope.
mpIII: V poměru cena výkon jo, ale radši bych vzal i9, nebo třeba Onyx.
14.4.21 12:57
nj takže to je vlastně takový DT 300 :)
je fakt, že 350ky byly roky nejlepší náby co do výdrže a funkce za svoji cenu. Až zbytečně levný na to, že to je DT.
Na Fb bottica psali, ze cena bude stejná, ale tady podle článku to moc nevypadá.. uvidíme jaka bude cena v CZ nakonec. Pokud o dost vyšší, tak je škoda a inovace těchto skvělých nábojů za dobrou cenu je spíš špatně…
Nejdřív se objeví klasicky na hotových kolech, pak na zápletech a nakonec pro koncové zákazníky. Snad kvalita zůstane jako u starých 350.
V Bottico / Otrokovice rikali, ze budou dostupne snad pristi rok…
36t na ratchetách je fajn. Těch 20g mě je jedno, ale jsem zvědav co to udělá s cenou.
Jo, líbí se mi. V podstatě jsem rád, že jsem si nekoupil tu původní verzi, takto si počkám na novou.