Puvodni dira s dus
Pruraz krz beho
2x delsi dira se zaplatou po 60
Zaplata - najeto 600km s mlikem
Po 600km sundano z rafku
Tufo Thundero po 640km. Nekde jsem trefil nejakej ostrejsi sutr na polnacce. Zrovna jsem v tom mel dusi a ta to vzdrzela a prisel jsem na to az v garazi.
Podlepil jsem flastrem a jezdil bez dusi dalsich 600. Ale rozlejza se to :-(
Uz jsem nahodil novej. Premejslim, jestli ma smysl to necim sesit? To by se asi zas prodrelo? Nebo neco jinyho?
(vloženo 15.4.21)
Dobry lepidlo zabrani tomu trhani. To normalne v pohode prezije do konce zivotnosti plaste, staci ta vetsi zaplata. Jen bych to tolik neposilal do sutru. :-)
Knot nebo hribek neni problem. Ale predpokladal jsem, ze nezabrani rozsirovani diry a postupnymi praskani.
Teda ja opravoval tak, ze zalepit zaplatou nebo hribkem, a zatrit butylovym roztokem.
Veskery material na fedrus.cz, ale jako je to dost drahe a nepouziju tak casto a ted mi to lezi doma. Kdybys byl prazskej, tak klidne zapujcim
Jo velkej knot. Takhle jsem lepil GOne Speed a držel ještě 1500,než už byl moc sjetej.
Velký knot a je po ptákách. Ten tu životnost pláště dá taky a hlavně drží.
Šití je dobré pro bočnice, na běhounu nemá smysl, protože nit/silon prošoupeš. Osobně bych si tam nechal za pár korun v pneuservisu nalepit klasický hříbek (https://www.ddpneu.cz/opravne-hribky). Nicméně to šíření trhliny je zajímavé, s tím jsem se snad ještě na žádném plášti nesetkal.
Tip na kvalitni zaplatu?
Ve starsich tematech jsem nasel vystrizek boku stareho plaste?
Podlepit, ale kvalitni zaplatu a galdovy lepidlo. Na dojeti plaste uplne bez problemu. Hazeni pozoruju trosku na Swamperu, Speedero mam perfektne rovne.
Asi bych to dál nepoužíval, za stres při vyjíźďce to nestojí. Mám nová Speedera a řeším jiný problém. Házivost.