Antracitová krasavice
Mechanické řazení, skoro kulaté trubky, ráfkové brzdy... Prý dnes už cyklistický skanzen
Popisy na gumách bijou do očí, ale mám je na testování a když mě naštvou, tak se vrátím k decentním Contíkům.
Trubky nejsou úplně kulaté a už při představení padaly slova o aerodynamice
Niple jak sviňa
Páky něco zažily a pár šrámů se na nich n
Páky se krásně drží, reálná šíře rodel je 40,5 Cm u pák, což mi vyhovuje
Prostě přední nába. Bory měly náboj hezčí, Zippy hnusnější.
Naprosto bezproblémový představec, který se nebojí pořádného záběru ze
Pohon 53/39 a 11/25 - už
Bohužel jsem ztratil jeden svůj oblíbený DeRosa špunt se srdíčkem a tak jsem místo nich pořídil tyhle reflexní se Sram žábama. Aspoň je mě o něco lépe vidět.
Bronzový nápis a čínský košík
Nejstarší komponent na kole. Brzdy jsem pořizoval snad už před 10 roky.
ID360 je skvělé řešení s rohatkami a ten zvuk!
Kolo tady už samozřejmě bylo, ale dostalo pár nových věcí a notně shodilo, takže je opět UCI illegal a to je dobře, protože majitel je těžký až až. Mou snahou je dostat kolo do stavu, kdy se mi na něm bude bezproblémově jezdit a kolo bude potřebovat prakticky nulový servis. Vzhledem k okolnostem mám na kolo poslední dobou strašně málo času, ale když už vyrazím, tak si to chci užít bez řešení kravin. Proto jsem ani neměl čas udělat lepší fotky a kolo má k čistoskvoucí nádheře daleko. Kola mají skvělý a hlasitý ořech ID360, takže volnoběh je jak kulomet. Proti Zippům o dost lépe brzdí a jsou o něco tužší. Díky širokým drátům jsem čekal větší náchylnost na boční vítr, ale vše je v pohodě. Naopak Zippy byly pohodlnější. Vnitřní šířka ráfku 16 vs 19 se projevila v rozplacatění gumy a tak jsem snížil i tlaky, doby 13 barů v Tufo galdách jsou pryč. Představec je taky nový, je o něco těžší, ale citelně tužší, což je fajn. No a kontroverzní románek se sedlovkou skončil opět u osvědčené číny… Ani nebudu říkat, kolik nervů jsem si užil se SAVE sedlovkou ve svém rámu. Campa chodí skvěle, což není překvapení. Posed zkrácený pěkně na pohodlí. Teď už to chce opravdu jen ten čas.
(vloženo 18.4.21)
Značka | Cannondale |
Model | SuperSix EVO 2. generace |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | 52 |
Hmotnost | 6,65 Kg tak jak je na fotkách |
Rám | Ballistec Carbon |
Vidlice | Ballistec Carbon |
Hlavové složení | Cannondale, 5mm krytka KP253 |
Kliky | Hollowgram Sisl2 175 mm |
Středové složení | Sting ST-LKBB386 šroubovací pressfit |
Přesmykač | Campagnolo Chorus |
Měnič | Campagnolo Chorus |
Řazení | Campagnolo Super Record |
Převodník | OPI Spidering 53/39 |
Kazeta | Shimano Ultegra 11/25 |
Řetěz | Sram PC1130 |
Náboj přední | Mavic Cosmic SLR 40 |
Náboj zadní | Mavic Cosmic SLR 40 ID360 |
Brzda přední | Planet X CNC |
Brzda zadní | Planet X CNC |
Brzdové páky | Campagnolo Super Record |
Ráfek přední | Mavic Cosmic SLR 40 |
Ráfek zadní | Mavic Cosmic SLR 40 |
Dráty | Eliptické Mavic Cosmic SLR 40 |
Pedály | Shimano Ultegra PD-R8000 |
Řídítka | FSA K-Force, 420 mm |
Představec | Zipp Service Course 110 mm 6° |
Sedlovka | China 25,4 mm karbon |
Sedlo | Selle Italia SLR Ti ližiny |
Pláště | Michelin Power TT 25 mm, duše Maxxis Ultralight |
1.8.22 18:42
Napadá mě slovo Bestie.
@daldrum Já byl s jejich výdrží vždy nad míru spokojen, ale vozil jsem samo komplet Campagnolo osazení. Spíš mě překvapila ta (ne)výdrž Shimano řetězů a to jsem zkoušel i nejvyšší Dura Ace provedení, teď jsem zvedavej na 12ti rychlostní SRAM na 11ti rychlostní Shimano sadě :-)
Aduldinho: Já mám zkušenosti s řetězy Campa naprosto opačný, vydrží málo.
Krásná práce, za Campu samozřejmě 6 hvězd :-) Jen bych to nekazil kazetou Shimano a řetězem SRAM, zvlášť když Campa řetěz je prostě držák, ale pokud se jen vozíš a na výdrži nezáleží, tak to je asi jedno, hlavně, že to vše dohromady funguje a slouží.
tvůj Six je vždy za 5* , ale jak říkáš, ono taky někdy důležitější možnost jezdit než mít vyšperkovaný kolo …
Ty žáby jsou svatokrádež! :D Ale jo jinak top top! Nelepit ty svý lešenářský nesmysly, tak by mi pravděpodobně něco podobnýho stálo v garáži. Ještě by mě zajímalo, co ti provedla ta SAVE sedlovka? :)
Kola, sedlovka a řídítka mi celkový dojem trochu kazí. Ale jinak to máš pěkné, za pět. Ať dělá radost! :-)
Krása, nádhera. Něco bych možná dal jinak (uuuuu ty žlutý gumy+viditelná struktura ráfku fuj), ale celkově asi nejhezčí silnička na BF
Jo, je mi líto že jsem kdysi supersixe střelil a pořídil místo toho Cubí sračku na kotoučích. To byl fakt provar. Dnes bych ten rám koupil zas. Fňuk
Hele dobrý. Moc dobrý. To se ti fakt povedlo, fakt pecka.
Jak již napsal níže zarkow, po stránce designu a proporcí je to moc pěkné. Jen bych ještě dodal, že skladbou komponentů již ne, eufemisticky řečeno.
DaD: Pokud jen zesili karbon a nechali tam ten dorazovej klinek, tak je to banda diletantu a at si to cele strci nekam. Vsak si to sestavoval ne? SI videl, co je uvnitr.
Me by zajimalo, jak je mozny ze takovydle veci v tech firmach vubec projdou. Co tam dela v RnD za lidi. To same treba canyon s tou sedlovkou u noveho aeroadu. A prikladu by se naslo spoustu. To snad nemuze projit pres nikoho, kdo ma alespon elementarni obecne konstrukcni znalosti :(
A kdyz jsme u toho, tak u tehle SuSi2, co ma nooski je treba dole z casti odkryte lozisko, diky zplosteni vidlice (aero???) a to presne tam, kde jde nejvetsi mrdnik od predniho kola :) U stare to nebylo. Takze pokud clovek jezdi za mokra, plnej knedlik dostane spodni lozisko a musi to podrzet jen samotne zatesneni toho loziska.
Cim novejsi kolo, tim vic takovych picovin mi prijde :(
Trek mě s tím taky pěkně nasral a hned jsem vůči němu pěkně ochladl. Nakonec to vše ale dobře dopadlo a tak ho zatím beru na milost.
Cervelo jsem ještě nejel a to kvůli počasí. Snad to tento týden vyjde. Vzít to jako nové do deště, tak to ani omylem. Jde neskutečně za pedálem (jen při zkoušce po sestavení) ale trochu se bojím, že to na naše silnice bude trochu overkill a Madona si ho dá k snídani. Ten isospeed fakt funguje na jedničku. To kolo jede jak kráva, ale dám na tom tříkilo a druhý den o tom nevím. Pecka kolo…
Do Cervela jsem psal a ptal se na to, ale dělají z lidí blbce a mlží. Mělo by to být nějak podchycené nebo co, ale jakým způsobem to z nich člověk nedostane. Podle mého tam jen zesílili stěnu hlavy a rozšířili doraz vidlice, aby tam ten bod kontaktu byl větší a nemohl stěnu hlavy poškodit.
18.4.21 20:36
DaD: Tak uz jen proto, ze trek zariznul zamestnanecky kola bych se na ne vysral :D
I kdyz, uz u S5 odstranili to autodestrukcni kurvitko?
cio: mám novou Madonu (https://www.bike-forum.cz/…r-7-di2-2021) a „bohužel“ i novou S5. Po mém objednání Madony totiž Trek zaříznul zaměstnanecká kola a Madona tak neměla vůbec být. S velkým překvapením přišla a já ji bral všemi deseti, protože s koly všeobecně to vypadá velmi mizerně. Mezitím jsem proto objednal tu S5 a ta už také dorazila. Alespoň že jsem stihl zrušit objednávku Propela, protože toho mi přešoupli až na konec léta. Teď už se jen musím rozhodnout, které to kolo doma zůstane a které půjde do světa.
Tohle je po stránce designu a proporcí můj definitivní dream bike, nejhezčí ještě zaplatitelné kolo nejen na bike-foru.
18.4.21 19:36
Krása krásná a ta žlutá, jako lehká disharmonie, mi tam přijde fajn… Dokonalost by zavírala dveře pro další upgrade:-)
18.4.21 19:07
Tak tady je všechno špatně. Skoro kulaté trubky, ráfky málo vysoké a bože, bože, na klasické brzdy! Navíc ta Campa, tak to už je vážně moc! Zlatá moje Madona na Ultegře, viď cio? :)
Neboj, dělám si prdel:) Máš to za pět* Tohle je totiž asi poslední silniční cannon, co mi nevadil. Jezdili jsme je v týmu a jsou to super kola. Na rozdíl tedy od jejich biků, to byla tragédie…
ps: no jen ty pláště mi k tomu jaksi neštymují. Asi moc té barvy, nevím…
To jsou převody, že bych to tlačil snad i po rovině :) Ale vypadá to parádně.
18.4.21 16:03
Ano, tady je svět ještě v pořádku. Jednoduchost, elegance a nestojí to nesmysl. Bonusem je pak o 2 kg lepší váha než u moderní konkurence, ale na té prý už dnes nezáleží…Můžu se zeptat, co bylo za problém se sedlovkou? Mám ji tam od začátku a nemůžu si stěžovat. Nešáhl jsem na to ani jednou.
Máš to krásný. Jasných 5*
krrasny! za plnej! tvoje silnicky me berou vzdycky!
btw odkud mas michelin?
Krasny, opravdu krasny. A ta Campa super. Kdybych se umel srovnat s tim odrazovanim palcem tak bych ji na jednici proste chtel ale nejde to no. Tady je to dotazene k dokonalosti a ta mala velikost to proste podtrhuje. U me za plnej.
18.4.21 14:13
18.4.21 13:40
18.4.21 13:26
Pecka! Skoda tech „titanovych“ lizin (myslim barevne), cerne by byly decentnejsi…
Sam jsem ted ve vyberu sedla a kvuli barve chci radeji cerne Magnesium nez titan, karbon uz je mimo rozpocet :-)
5*
Naprosto chapu snahu o kolo s nulovym servisem, take se o to snazim :) Furt si ale drzim galusky. Nejak nemam moral na plastova karbonova rafkova kola :)
Mas to pekny, Mavicy vypadaji na tom kole dle meho mnohem lepe nez zippy. Ty vypadaly diky tvaru vizualne nizsi.
Predstavec, co jsi tam mel predtim mam tez a taky jsem ho kvuli tuhosti nepouzil.
Jsem zvedav co reknes na ty gumy. Me treba GP5000 svyma vlastnostma a pocitem z nich ukrutne nesedly. Natolik, ze je i pres jejich cenu ojizdim na trenazeru :)