Grey SuSi

Přidat foto

Antracitová krasavice

Mechanické řazení, skoro kulaté trubky, ráfkové brzdy... Prý dnes už cyklistický skanzen

Popisy na gumách bijou do očí, ale mám je na testování a když mě naštvou, tak se vrátím k decentním Contíkům.

Trubky nejsou úplně kulaté a už při představení padaly slova o aerodynamice

Niple jak sviňa

Páky něco zažily a pár šrámů se na nich n

Páky se krásně drží, reálná šíře rodel je 40,5 Cm u pák, což mi vyhovuje

Prostě přední nába. Bory měly náboj hezčí, Zippy hnusnější.

Naprosto bezproblémový představec, který se nebojí pořádného záběru ze

Pohon 53/39 a 11/25 - už

Bohužel jsem ztratil jeden svůj oblíbený DeRosa špunt se srdíčkem a tak jsem místo nich pořídil tyhle reflexní se Sram žábama. Aspoň je mě o něco lépe vidět.

Bronzový nápis a čínský košík

Nejstarší komponent na kole. Brzdy jsem pořizoval snad už před 10 roky.

ID360 je skvělé řešení s rohatkami a ten zvuk!

Kolo tady už samozřejmě bylo, ale dostalo pár nových věcí a notně shodilo, takže je opět UCI illegal a to je dobře, protože majitel je těžký až až. Mou snahou je dostat kolo do stavu, kdy se mi na něm bude bezproblémově jezdit a kolo bude potřebovat prakticky nulový servis. Vzhledem k okolnostem mám na kolo poslední dobou strašně málo času, ale když už vyrazím, tak si to chci užít bez řešení kravin. Proto jsem ani neměl čas udělat lepší fotky a kolo má k čistoskvoucí nádheře daleko. Kola mají skvělý a hlasitý ořech ID360, takže volnoběh je jak kulomet. Proti Zippům o dost lépe brzdí a jsou o něco tužší. Díky širokým drátům jsem čekal větší náchylnost na boční vítr, ale vše je v pohodě. Naopak Zippy byly pohodlnější. Vnitřní šířka ráfku 16 vs 19 se projevila v rozplacatění gumy a tak jsem snížil i tlaky, doby 13 barů v Tufo galdách jsou pryč. Představec je taky nový, je o něco těžší, ale citelně tužší, což je fajn. No a kontroverzní románek se sedlovkou skončil opět u osvědčené číny… Ani nebudu říkat, kolik nervů jsem si užil se SAVE sedlovkou ve svém rámu. Campa chodí skvěle, což není překvapení. Posed zkrácený pěkně na pohodlí. Teď už to chce opravdu jen ten čas.

(vloženo 18.4.21)

nooski nooski
Ohodnoť bajk: (4.4  / 107 hlasujících)
Značka Cannondale
Model SuperSix EVO 2. generace
Modelový rok 2018
Velikost 52
Hmotnost 6,65 Kg tak jak je na fotkách
Rám Ballistec Carbon
Vidlice Ballistec Carbon
Hlavové složení Cannondale, 5mm krytka KP253
Kliky Hollowgram Sisl2 175 mm
Středové složení Sting ST-LKBB386 šroubovací pressfit
Přesmykač Campagnolo Chorus
Měnič Campagnolo Chorus
Řazení Campagnolo Super Record
Převodník OPI Spidering 53/39
Kazeta Shimano Ultegra 11/25
Řetěz Sram PC1130
Náboj přední Mavic Cosmic SLR 40
Náboj zadní Mavic Cosmic SLR 40 ID360
Brzda přední Planet X CNC
Brzda zadní Planet X CNC
Brzdové páky Campagnolo Super Record
Ráfek přední Mavic Cosmic SLR 40
Ráfek zadní Mavic Cosmic SLR 40
Dráty Eliptické Mavic Cosmic SLR 40
Pedály Shimano Ultegra PD-R8000
Řídítka FSA K-Force, 420 mm
Představec Zipp Service Course 110 mm 6°
Sedlovka China 25,4 mm karbon
Sedlo Selle Italia SLR Ti ližiny
Pláště Michelin Power TT 25 mm, duše Maxxis Ultralight

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Miles90

1.8.22 18:42

Napadá mě slovo Bestie.

Reagovat
člen
člen

24.11.21 15:19

Krása *****

Reagovat
gemini
gemini

4.9.21 09:59

naživo ještě hezčí než na fotkách…

Reagovat
Tomik_S
Tomik_S

20.4.21 15:11

Moc pěkný,dávám plnej.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

20.4.21 15:08

@daldrum Já byl s jejich výdrží vždy nad míru spokojen, ale vozil jsem samo komplet Campagnolo osazení. Spíš mě překvapila ta (ne)výdrž Shimano řetězů a to jsem zkoušel i nejvyšší Dura Ace provedení, teď jsem zvedavej na 12ti rychlostní SRAM na 11ti rychlostní Shimano sadě :-)

Reagovat
daldrum
daldrum

20.4.21 13:23

Aduldinho: Já mám zkušenosti s řetězy Campa naprosto opačný, vydrží málo.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

20.4.21 11:42

Krásná práce, za Campu samozřejmě 6 hvězd :-) Jen bych to nekazil kazetou Shimano a řetězem SRAM, zvlášť když Campa řetěz je prostě držák, ale pokud se jen vozíš a na výdrži nezáleží, tak to je asi jedno, hlavně, že to vše dohromady funguje a slouží.

Reagovat
daldrum
daldrum

19.4.21 13:50

Jo a ořech ID360 mám rád, používám jako zvonek

Reagovat
daldrum
daldrum

19.4.21 13:47

Fakt moc pěkný, jen ty převody nic pro mě – já rád „dětský“ :-)

Reagovat
Honzis
Honzis

19.4.21 09:29

tvůj Six je vždy za 5* , ale jak říkáš, ono taky někdy důležitější možnost jezdit než mít vyšperkovaný kolo …

Reagovat
Dejv0
Dejv0

19.4.21 09:00

Strašně dobrý. Snad ten rám taky jednou seženu ještě. :)

Reagovat
easyrider
easyrider

19.4.21 08:56

Ty žáby jsou svatokrádež! :D Ale jo jinak top top! Nelepit ty svý lešenářský nesmysly, tak by mi pravděpodobně něco podobnýho stálo v garáži. Ještě by mě zajímalo, co ti provedla ta SAVE sedlovka? :)

Reagovat
BikerM
BikerM

19.4.21 08:40

Kola, sedlovka a řídítka mi celkový dojem trochu kazí. Ale jinak to máš pěkné, za pět. Ať dělá radost! :-)

Reagovat
MARET
MARET

19.4.21 07:50

úžasný!

Reagovat
JMT
JMT

19.4.21 07:49

Krása, nádhera. Něco bych možná dal jinak (uuuuu ty žlutý gumy+viditelná struktura ráfku fuj), ale celkově asi nejhezčí silnička na BF

Jo, je mi líto že jsem kdysi supersixe střelil a pořídil místo toho Cubí sračku na kotoučích. To byl fakt provar. Dnes bych ten rám koupil zas. Fňuk

Reagovat
vojtechposmourny
vojtechposmourny

18.4.21 23:06

Hele dobrý. Moc dobrý. To se ti fakt povedlo, fakt pecka.

Reagovat
Petr Ch
Petr Ch

18.4.21 23:06

Jak již napsal níže zarkow, po stránce designu a proporcí je to moc pěkné. Jen bych ještě dodal, že skladbou komponentů již ne, eufemisticky řečeno.

Reagovat
BTom1
BTom1

18.4.21 22:34

Deekay:basso diamante s novým uchycením sedlovky na tebe;-)

Reagovat
BTom1
BTom1

18.4.21 22:31

Deejay:klid úkol zněl integrovat

Reagovat
deekay
deekay

18.4.21 22:04

DaD: Pokud jen zesili karbon a nechali tam ten dorazovej klinek, tak je to banda diletantu a at si to cele strci nekam. Vsak si to sestavoval ne? SI videl, co je uvnitr.

Me by zajimalo, jak je mozny ze takovydle veci v tech firmach vubec projdou. Co tam dela v RnD za lidi. To same treba canyon s tou sedlovkou u noveho aeroadu. A prikladu by se naslo spoustu. To snad nemuze projit pres nikoho, kdo ma alespon elementarni obecne konstrukcni znalosti :(

A kdyz jsme u toho, tak u tehle SuSi2, co ma nooski je treba dole z casti odkryte lozisko, diky zplosteni vidlice (aero???) a to presne tam, kde jde nejvetsi mrdnik od predniho kola :) U stare to nebylo. Takze pokud clovek jezdi za mokra, plnej knedlik dostane spodni lozisko a musi to podrzet jen samotne zatesneni toho loziska.

Cim novejsi kolo, tim vic takovych picovin mi prijde :(

Reagovat
DaD
DaD

18.4.21 21:54

Trek mě s tím taky pěkně nasral a hned jsem vůči němu pěkně ochladl. Nakonec to vše ale dobře dopadlo a tak ho zatím beru na milost.

Cervelo jsem ještě nejel a to kvůli počasí. Snad to tento týden vyjde. Vzít to jako nové do deště, tak to ani omylem. Jde neskutečně za pedálem (jen při zkoušce po sestavení) ale trochu se bojím, že to na naše silnice bude trochu overkill a Madona si ho dá k snídani. Ten isospeed fakt funguje na jedničku. To kolo jede jak kráva, ale dám na tom tříkilo a druhý den o tom nevím. Pecka kolo…

Do Cervela jsem psal a ptal se na to, ale dělají z lidí blbce a mlží. Mělo by to být nějak podchycené nebo co, ale jakým způsobem to z nich člověk nedostane. Podle mého tam jen zesílili stěnu hlavy a rozšířili doraz vidlice, aby tam ten bod kontaktu byl větší a nemohl stěnu hlavy poškodit.

Reagovat
cioran-m

18.4.21 20:36

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Cavendish
Cavendish

18.4.21 20:32

Trek do světa :)

Reagovat
deekay
deekay

18.4.21 20:31

DaD: Tak uz jen proto, ze trek zariznul zamestnanecky kola bych se na ne vysral :D

I kdyz, uz u S5 odstranili to autodestrukcni kurvitko?

Reagovat
DaD
DaD

18.4.21 20:19

cio: mám novou Madonu (https://www.bike-forum.cz/…r-7-di2-2021) a „bohužel“ i novou S5. Po mém objednání Madony totiž Trek zaříznul zaměstnanecká kola a Madona tak neměla vůbec být. S velkým překvapením přišla a já ji bral všemi deseti, protože s koly všeobecně to vypadá velmi mizerně. Mezitím jsem proto objednal tu S5 a ta už také dorazila. Alespoň že jsem stihl zrušit objednávku Propela, protože toho mi přešoupli až na konec léta. Teď už se jen musím rozhodnout, které to kolo doma zůstane a které půjde do světa.

Reagovat
zarkow
zarkow

18.4.21 19:42

Tohle je po stránce designu a proporcí můj definitivní dream bike, nejhezčí ještě zaplatitelné kolo nejen na bike-foru.

Reagovat
cioran-m

18.4.21 19:36

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
TheJD
TheJD

18.4.21 19:35

DaD +1, akorat se mi narozdil od DaD tady ty plaste moc libi designove

Reagovat
jkcz
jkcz

18.4.21 19:15

Paráda veliká, za pět.

Reagovat
vik
vik

18.4.21 19:10

Krása krásná a ta žlutá, jako lehká disharmonie, mi tam přijde fajn… Dokonalost by zavírala dveře pro další upgrade:-)

Reagovat
midlander

18.4.21 19:07

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
DaD
DaD

18.4.21 18:55

Tak tady je všechno špatně. Skoro kulaté trubky, ráfky málo vysoké a bože, bože, na klasické brzdy! Navíc ta Campa, tak to už je vážně moc! Zlatá moje Madona na Ultegře, viď cio? :)

Neboj, dělám si prdel:) Máš to za pět* Tohle je totiž asi poslední silniční cannon, co mi nevadil. Jezdili jsme je v týmu a jsou to super kola. Na rozdíl tedy od jejich biků, to byla tragédie…

ps: no jen ty pláště mi k tomu jaksi neštymují. Asi moc té barvy, nevím…

Reagovat
Edwin
Edwin

18.4.21 16:44

To jsou převody, že bych to tlačil snad i po rovině :) Ale vypadá to parádně.

Reagovat
cioran-m

18.4.21 16:03

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
morrows
morrows

18.4.21 15:31

Ano, tady je svět ještě v pořádku. Jednoduchost, elegance a nestojí to nesmysl. Bonusem je pak o 2 kg lepší váha než u moderní konkurence, ale na té prý už dnes nezáleží…Můžu se zeptat, co bylo za problém se sedlovkou? Mám ji tam od začátku a nemůžu si stěžovat. Nešáhl jsem na to ani jednou.

Reagovat
Špatnýsportovec
Špatnýsportovec

18.4.21 15:09

Máš to krásný. Jasných 5*

Reagovat
TJK
TJK

18.4.21 14:44

krrasny! za plnej! tvoje silnicky me berou vzdycky!

btw odkud mas michelin?

Reagovat
KUBULA
KUBULA

18.4.21 14:42

Krasny, opravdu krasny. A ta Campa super. Kdybych se umel srovnat s tim odrazovanim palcem tak bych ji na jednici proste chtel ale nejde to no. Tady je to dotazene k dokonalosti a ta mala velikost to proste podtrhuje. U me za plnej.

Reagovat
prodi
prodi

18.4.21 14:18

Mas to moc pekny. Porad lituji, ze jsem sveho Supersixe prodal

Reagovat
citroen15

18.4.21 14:13

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
cioran-m

18.4.21 13:40

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
cioran-m

18.4.21 13:26

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
doubeq
doubeq

18.4.21 13:04

Velmi pěkné. I ta Campa ;-)

Reagovat
JFtryall
JFtryall

18.4.21 12:21

Do kopcu docela tezky prevod, ale moc pekne. :-)

Reagovat
fantozzi
fantozzi

18.4.21 11:49

Pecka! Skoda tech „titanovych“ lizin (myslim barevne), cerne by byly decentnejsi…

Sam jsem ted ve vyberu sedla a kvuli barve chci radeji cerne Magnesium nez titan, karbon uz je mimo rozpocet :-)

Reagovat
siky83
siky83

18.4.21 11:42

nadhera, jak kolo tak profil. jasnych 5

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

18.4.21 11:35

deekay
deekay

18.4.21 11:24

Naprosto chapu snahu o kolo s nulovym servisem, take se o to snazim :) Furt si ale drzim galusky. Nejak nemam moral na plastova karbonova rafkova kola :)

Mas to pekny, Mavicy vypadaji na tom kole dle meho mnohem lepe nez zippy. Ty vypadaly diky tvaru vizualne nizsi.

Predstavec, co jsi tam mel predtim mam tez a taky jsem ho kvuli tuhosti nepouzil.

Jsem zvedav co reknes na ty gumy. Me treba GP5000 svyma vlastnostma a pocitem z nich ukrutne nesedly. Natolik, ze je i pres jejich cenu ojizdim na trenazeru :)

Reagovat

Další galerie z kategorie

Fildazmoravy 2
nomecz 13
Lišák 10
Kolobezkar 68
benobiker 39
Jančovička 16