Cervelo Aspero-5

Přidat foto

Moc pěkný rychlý gravel. Jak ty jejich aero zrůdy poslední dobou nemusím, tak tohle je fakt hezké (GRX vynechám). Počtení a zdroj obrázku zde

(vloženo 20.4.21)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
waters
waters

23.4.21 20:55

Zarazila mě cen. politika. Je to takhle u většiny kol?

Pro Evropu v podstatě nedostupné..

Reagovat
TK75
TK75

22.4.21 08:47

Waters: jo takhle, já si to špatně vyložil.No tohle Aspero by asi zvládlo slušně tak nějak cokoliv

Reagovat
waters
waters

22.4.21 08:33

TK75: nechci se cpát s gravelem na silnici ale občas na silničce vypadnout z frekventované i vedlejší silnice, což už některé silnice dovolují. Předpoklad je aby stroj dobře fungoval na cestě, kterou si ukázal níže. Do ničeho těžšího bych se na tom nepouštěl.

Reagovat
TK75
TK75

22.4.21 08:18

Pax: tak ty grevl vlákna nečti, když tě to nebaví

Commuting nebo cokoliv, každýho věc

Reagovat
depresy

22.4.21 08:05

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
TK75
TK75

22.4.21 07:59

Waters: ty převody jsou k tomuhle přece ok

Hele já třeba nechápu proč se někdo s grevlem cpe na silnici.Prece proto je ten grevl na světě, aby člověk vypadl z frekventované hladké silnice a lítal po cestách v lese a v přírodě tak jako na silničce po tý hladký silnici.No jo ale na ty cesty v je třeba mít taky objemný pneumatiky a k tomu převody :-)

Reagovat
miťo
miťo

21.4.21 21:21

Ty jejich brzdový páky mi trochu připomínají tohle:

Reagovat
waters
waters

20.4.21 21:09

Krásný kolo a barva na fotkách parádní. Škoda, že na takovou silničku dali pomalé GRXko, aspoň compact:)

Reagovat
TK75
TK75

20.4.21 20:51

TK75
TK75

20.4.21 20:14

TK75
TK75

20.4.21 20:09

Nooski: taky se mi předělávky moc nelíbí…občas to vypadá i funkční, ale dnes už je to zbytečný…gravel rámy dávají dost prostoru k seberealizaci :-)

Reagovat
vrazdit
vrazdit

20.4.21 19:55

nooski: za chvíli bude trestné mít názor, tak to nepřeháněj :) mě se na tom třeba líbí barva rámu a kliky, za zbytek bych autora zlynčoval :)

Reagovat
nooski
nooski

20.4.21 19:46

Tohle by mělo být trestné…

Reagovat
waters
waters

20.4.21 19:27

TK75: to je alu verze a dělají s tím zvěrstva no:/ :))

Reagovat
TK75
TK75

20.4.21 19:17

Waters: tvoje ht má dobrej potenciál :-D

Reagovat
waters
waters

20.4.21 18:49

waters
waters

20.4.21 17:54

je výhoda, že dnes si může každý vybrat co chce.. stačí zaplatit a aby to bylo skladem:))

Reagovat
waters
waters

20.4.21 17:53

vrazdit: takhle jsem to myslel. Proto mi přijde kolo co postnul TK75 už trochu zbytečné. Ale je to můj pohled.. Pro další jezdce to bude grál. Hledám co největší univerzál, který nebude mít na silnici kompromis a v terénu to bude z kompromisem, ale na to mám zas HT.

Reagovat
TK75
TK75

20.4.21 15:54

Kubula: no koukal jsem na geo a mi přijde právě tohle Cervelo celkem podobný tomu co měl Diverge v druhé generaci (2020 např) U velikosti 56 je třeba rozvor pořád menší než jak mám teď u nového modelu.Diverge je delší a i sloping je větší.Dokonce má tohle Aspero i dost vysokou hlavu… prostě bych řekl takovej střední proud se sportovně závodními geny :,–)

Reagovat
KUBULA
KUBULA

20.4.21 15:37

TK75: ubíháš někam jinam. Tady úplně nejde o pláště. Zrovna u toho Cervela tam asi 2,2 nedáš, navíc to má hodně nataženou geo takže to někde v lese nebude úplně obratné. A já osobně si na tom výlet na 3 dny a třeba 500 km představit neumím. Proto mě to mate.

Reagovat
vrazdit
vrazdit

20.4.21 15:19

to je těžké s tím gravel škatulkováním… já mám touring/gravel na 36 slikách, na silnici to frčí a projet s tím jde skoro všechno… jasně že nemrskám traily jako na fullu, ale k tomu mám opravdu toho fulla, gravel beru já osobně jako touring/krosku na horší cesty s možností přejet někde i „terénem“ volné šutry a kořeny samozřejmě jen opatrně… MTB s dropbarama mi nějak nedává smysl, toto Cervelo je tak akorát, aby to nebyla zrůda a když dáš sliky, tak to pojede…

Reagovat
waters
waters

20.4.21 15:07

TK75: kde jsou takové podmínky. Například v krušnejch a pod je to tak 50/50. Pokud vyloženě nevyhledáváš trail, tak i HT s pevnou někdy overkill:)) Ale spíš sedne akorát. No a na té čistokrevné silnici si pak na žádnou „špatnou“ cestu nezatočíš.

Je tady hodně zrekult. zón po povrchových dolech a to si o rychlý gravel vyloženě říká.

I když ty silničky jsou dnes dobrý torpéda i Caledonia co vkládal DaD má prostupnost 34mm, takže 35 určo:)

Reagovat
TK75
TK75

20.4.21 13:15

Kdybych chtěl jezdit vysloveně po silnicích a bydlel někde kde nic jiného není, pak bych chtěl normální silničku

Reagovat
TK75
TK75

20.4.21 13:11

Waters: s čím se nedá na silnici? Když chceš není problém mít víc sad zápletů

Mě teda moje TB na silnici nijak neomezujou a během jízdy vystřídám všechno možný …od silnice po les, nerad plánuju kde budu :-)

Reagovat
waters
waters

20.4.21 12:55

TK75: ale s tím zas nemůžeš vyjet na silnici. Tohle je jen do terénu.

Preferuji ht. s pevnou vidlicí a jako další kolo universál 30%-70%(silnice), kde mi nejlépe vychází Domane. Aspero je tedy také povedené. Do Stigmata bych šel kvůli značce ale na granfondo jsem nečetl zrovna pozitivní hodnocení.

Reagovat
Zoidberg

20.4.21 12:18

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
TK75
TK75

20.4.21 11:53

Kubula: já ti rozumim…a takovej majitel Openu (to je Pan Gravel) si může týden jezdit na 700c x 40 a druhý týden tam vrazí 2,2" xc pláště dle libosti..tak co na tom řešit za kategorie? :-)

Nejdůležitější je vědět co mi vyhovuje.

Třeba tohle, to je geo co přesně mám u grevlů rád…sloping, větší rozvor, rozumně položená hlava

Reagovat
KUBULA
KUBULA

20.4.21 11:37

TK75: Já to nijak nehaním, jen mi přijde že tato kategorie začíná obsahovat strašně širokou škálu kol. Od silničky se širším hrubím vzorkem po MTB HT s beranama. Já nemám nic proti rozmanitosti, ale sem se prostě schová úplně všechno. Dřív mi přišlo že gravel měl geometrie spíš podobnou HT a pneu 40+ a CX mělo silniční geo a pláště do 40. Teď se napíše gravel a vlastně si pod tím mohu představit cokoli.

Reagovat
mr.antik
mr.antik

20.4.21 10:36

je to hezký, s hladkýma gumama to vypadá jako silnice.

Reagovat
Zoidberg

20.4.21 10:00

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
TK75
TK75

20.4.21 09:39

Kubula: to je přece na každém.Jestli někdo preferuje kola taková nebo maková…tak ať Diverge, Aspero nebo třeba Santa Cruz Stigmata, tyhle moderní gravel biky tu volbu umožňují.Nebo střídat :-)

Reagovat
KUBULA
KUBULA

20.4.21 09:19

Já už se v tom pojmu GRAVEL úplně ztrácím. Tohle vypadá jako pěkně rychlá off-road silnice na bezstarostnou vyjížďku bez omezení kvality povrchu. Přitom zde velmi protěžovaný Diverge je proti tomu dosti tankojidní záležitost (bez urážky) a přitom oboje padá do stejné kategorie?

Reagovat
TK75
TK75

20.4.21 08:20

Barva ošklivka?Krása :-)

Reagovat
cioran-m

20.4.21 08:17

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
nooski
nooski

20.4.21 08:15

Jenže elektromoped… To bych se na sebe nemohl podívat do zrcadla, až mi uřežou nohu, tak o tom začnu uvažovat. :-)

Reagovat
cioran-m

20.4.21 08:14

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
depresy

20.4.21 08:02

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
jIrI___
jIrI___

20.4.21 07:58

Barva ošklivka, ale na cervelo tvarově fajn.

Reagovat
nooski
nooski

20.4.21 07:39

p@X: no zvládám to na 35mm slickách na rámu z lešeňářskych trubek bez slopingu s tlakem 5 barů, takže kde je problém? :-)

Reagovat
depresy

20.4.21 07:36

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
TK75
TK75

20.4.21 07:25

Mě se tohle kolo moc líbí, je fakt že ta sedlová trubka mi přišla taky moc blízko, ale zase se tam často (jak je vidět z fotek) používá 650b a to tam krásně padne.

Jinak tady je taková minirecenze v rodném jazyce a tam si zrovna i to chování v offroad módu pochvaluje

https://youtu.be/AM8SFEv2YPo

Reagovat
nooski
nooski

20.4.21 07:16

Jednoduché a rychlé kolo byl hromady úchytů na cypoviny. Se 40mm gumama s jemným vzorkem ideální na ta kvanta cest JV od Brna. Prostě použití jako opravdový gravel a ne nahrada HT MTB.

Reagovat
DaD
DaD

20.4.21 07:04

Mě to přijde spíše jako silnička kam jdou dát opravdu široké pláště. A ta krátká sedlovka v terénu opravdu moc nepomůže…

Reagovat
DaD
DaD

20.4.21 07:01

Hlavně už mají větší mezeru mezi zadním kolem a rámem. Tu jejich původní koncepci gravelu jsem moc nechápal. Stačilo trochu bahna a už to hoblovalo sedlovku :(

Reagovat
depresy

20.4.21 07:01

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat

Další galerie z kategorie

worlusho 0
Baba-Ji 10
Tojny 19
Lišák 6
miroslavsmsm 2
bikermx 5