Shimano Linkglide

Přidat foto

Robustnější pohon Deore 1×10 11–43 a XT 1×11 11–50

Širší pastorky, jiný profil zubů

Určeno hlavně na e bike

https://www.vitalmtb.com/…in-Tech,4453

https://m.pinkbike.com/…vetrain.html

https://youtu.be/u7NiBzz9mp8

(vloženo 27.4.21)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
mr.antik
mr.antik

29.4.21 09:16

Tak když se podívám na kola, která vidám z 95% na ulici cyklotrasách, tak takovej počin docela chápu.

Reagovat
xtonda
xtonda

28.4.21 21:30

Ta Deore přehazka má zajímavě krátké ramínko, to bude fajn na kola s malými koly, škoda té hmotnosti, na dětská kola dost těžké. A kazeta má lepší odstupňování než desítková 11–42. Škoda že to není s ničím kompatibilní.

Reagovat
Atilla
Atilla

28.4.21 15:42

TheJD: Obávám se, že údržba má na životnost řetězu zanedbatelný vliv.

A pro Shimano dává určitě 100× větší smysl podchytit segment E-biku, než udělat bezdrát pro pár lidí co stejně vlastně moc nejezdí.

Reagovat
tomxxx
tomxxx

28.4.21 14:38

McBlacky: Myslim, že takhle jednoduše to patentovaný mít nemůžou a půjde to obejít. Shimano patent na wireless silniční sadu má.

Reagovat
TheJD
TheJD

28.4.21 13:28

Samozrejme, ze pohon se poskozuje zdaleka nejvic pri provozu se sjetym retezem, ale retez se do sjeteho stavu muze dostat po 500 km nebo i po 10000+ km. To myslim tou (ne)udrzbou. Kdyz bude o pohon spatne pecovano, retez bude sjety velmi brzo, coz take obvykle znamena mnohem vice km najetych se sjetym retezem.

Reagovat
Jenda
Jenda

28.4.21 12:35

TheJD – jde o to co tou neúdržbou myslíš. Pokud je to včasná výměna řetězu tak určitě, pokud je to snaha udržet řetěz čistej, tak to dle mých zkušeností má vliv na kvalitu řazení ale výdrž to ovlivní jen minimálně.

Reagovat
TheJD
TheJD

28.4.21 11:23

Myslim, ze ve vysledku bude mit stejne mnohem vetsi vliv na zivotnost retezu/pohonu uzivatelska (ne)udrzba, zvlast u tech ebiku. Pro ebiky fajn ta vymenitelnost malych pastorku kazdopadne, protoze ty se budou sjizdet hodne rychle na rovinach.

Reagovat
TK75
TK75

28.4.21 10:55

Singlespeed: a zkoušel jsi někdy třeba Wolftooth Tanpan a použít mtb přehazku?XT 11s dá přece i 46 zubů.Neni to pade, ale aspoň něco.Jen by mě zajímalo jak tyhle udělátka fungujou

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

28.4.21 09:33

Taky mi trošku začíná vadit přesmyk, ale dostupná gravel sada s 50z pastorkem zatím není nikde na obzoru…

Reagovat
Jenda
Jenda

28.4.21 09:21

Jasně, 3×9 je co se nákladů týče ideální, bohužel mi nějak čím dál víc vadí přesmyk :-)

Reagovat
Hadato
Hadato

28.4.21 09:19

Zrovna jsem to tady chtěl dát. Na dojíždění do práce, ebike nebo kolo do bahna asi OK, tam váha tolik nevadí a životnost potěší. Vzhledem k drtivé většině kol prodaných jako ebike, to dává více smysl, než top sady. Otázka je, jaká bude ve výsledku životnost řetězu.

Taky jsem zvědav na tu kompatibilitu. Sice píší, že to kompatibilní nebude, ale něco mi říká, že by to mohlo jít kombinovat s jinými sadami tak, jak to u Shimana už bývá.

Reagovat
McBlacky
McBlacky

28.4.21 08:38

Jenda – tak levny 3×9 je provozne porad asi nejlevnejsi ne? Pily na veky, kazeta da 20t a retez stoji hovno

Kamaro – ultegra bezdrat az po tom co vyvari prachy na Dure, takze 3roky tipuju

Tomi.B- nechtej platit sramu za patent baterky na hazce/smyku a bez toho to uplne nefunguje ;) modely s baterkou na kole, v soucasne dobe maximalnich integraci-to je mrtvej smer.

Reagovat
Jenda
Jenda

28.4.21 08:30

Je to těžký jak sviňě, ale stejně uvažuju že až budu stavět novýho pevňáka kterej je primárně na dojíždění do práce, tak to použiju. Ta trvanlivost je pro mě v tomhle případě naprosto zásadní parametr. Jenom mě mrzí ta deklarovaná nulová kompatibilita s jinými sadami shimano :-/

Reagovat
kamaro
kamaro

28.4.21 07:24

Singlespeed: Asi tak nějak. Tu firmu mají na to, aby jim vydělávala peníze. Ne na to, aby udělali pár lidem radost :-)

Ale jinak by už 12s sadu v bezdrátu na úrovni Ultegry mohli představit, čeká mě výměna silničky…

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

28.4.21 07:03

Vzhledem k tomu, že na důležitých silných trzích válcují e-biky jízdní kola bez motoru, tak e-bikové zaměření Shimana má smysl a zjevně je pro Shimano důležitější než nějaké bezdrátové sady pro 100× menší cílovou skupinu.

Reagovat
Tomi.B
Tomi.B

27.4.21 22:50

+1 shimanu ujíždí v tomto vlak na míle. Zatímco sram bezdratuje stále levnější {dostupnější sady} kde se stala chyba?

Reagovat
tomxxx
tomxxx

27.4.21 22:04

Tak 100 let oslavili knížkou a předpotopníma komponentama na ebiky. Kdy už ***** bude bezdrátová Dura a XTR.

Reagovat
LM
LM

27.4.21 20:39

goofy
goofy

27.4.21 20:36

Nevím co tu řešíte? Vždyť to je i v popisku, že to je hlavně na ebike… :-)

Reagovat
TJK
TJK

27.4.21 20:08

no proto rikam ze pro Ebiky :)

Reagovat
antuch
antuch

27.4.21 20:06

Myslim, ze ve chvili, kdy se na ebiky davaji gumy, co vazi 1300 gramu a vic, tak ta kazetu uz je jen navic

Reagovat
TJK
TJK

27.4.21 20:04

mno asi pro elektrokola… XT 11–50 kazeta ma 780g tvole :-DDD

Reagovat
Kouba_2005
Kouba_2005

27.4.21 19:46

Jirko, díky, já na videa neklikám, tady je to nebezpečný :-)

Reagovat
Pepe72
Pepe72

27.4.21 19:43

***** shimano 1×12 mi nesedí.

Reagovat
antuch
antuch

27.4.21 19:24

Je to hlavne pro cargo a ebiky… Deore 5130 a XT 8130. 10 a 11 rychlosti a da se pouzit pouze jeden retez.

Reagovat
jIrI___
jIrI___

27.4.21 19:23

Kouba_2005: Ano, dle videa to je na mopedy.

Reagovat
Hnoj
Hnoj

27.4.21 19:23

Deore 10 sp a XT 11sp. Shimano jako obvykle o 5 let opožděno.

Reagovat
Kouba_2005
Kouba_2005

27.4.21 19:05

širší pastorky, logicky těžší – to je pro mopedy?

Reagovat

Další galerie z kategorie

worlusho 5
Baba-Ji 15
Tojny 25
Lišák 6
miroslavsmsm 3
bikermx 5