Rival velmi mile překvapil. Zpracování ale hlavně hlučnost (tedy pouze ve stojanu) je o parník dál než Force. Ovšem které hovado dá na, byť vrchařské kolo, kazetu 36z je mi opravdu záhadou:(
(vloženo 30.4.21)
Musim říct, že ten Sram Rival se mi hrozně líbí včetně těch klik a uměl bych si to představit mít na kole ač je to základní verze. Do toho i ta cena v porovnání s Ultegra Di2 je skoro o cca 45k níže, což mi příjde zajímavý.
30.4.21 19:11
Mensi sloping by tomu slusel…ale jako proc ne :) Takove supersix evo v moderne a ve sloping verzi :D
mpIII: Dobrý postřeh! Byla v nabíječce, ale váhu jsem připočítal, neboj:)
Jj, pravdu máš. Je to všechno stejné a ani příspěvky ode mne nejsou zaručené. Prostě samé kraviny :D
30.4.21 16:35
Člověk nikdy neví… Tady si člověk není jistý ani kvalitou Enve nebo Oakley… ;o)
Já fakt nevím, ale asi ano. Toto je setup na prodejnu a abych neoznačkoval sedlovku, tak to nechávám na limitu. Ale to už by jsi mohl vědět. Něco o tom zde už padlo a nejsi tady nováčkem…
Pokud je toto finální setup, tak tomu dotyčnému je tato velikost rámu malá…
Jak píše vili jednoduchost vzhledu taky mě to první přišlo na mysl. Pěkné moc!
Líbí se!
30.4.21 14:44
Podle Spešlu a jejich školení není záhodno na silnici měnit pozici na sedle. Za mě naprostá **********, ale jen můj názor:) Když na S5– tce chytím klandry dole, tak mi to tou prdelí prostě hýbne, stejně jako když pojedu za vršky do stojky. Vozím krátké Prologo a ničemu to nevadí, takže vlastně na pohodu.
Btw kdyz se divam na ty ceny, znamena to, ze kola s Rival AXS budou ve stejne cenove hladine, jako na mechanicke Ultegre?
Proc ne? Predstav si na chvili, ze mas FTP nejakych 3.5 W/kg a pojedes do dlouheho 10 % kopce. Nebo budes mit svuj realny vykon a pred sebou takovy kopec, ale budes chtit jet pohodu v Z2.
30.4.21 14:06