Ona nemá důvod vozit knockblock, protože když při pádu poškodí rám, tak dostane jinej. Už jsem pár rámů poškozených od protočených řidítek viděl. Sám mám na rámu obdobu knockblocku a přijde mi to super fíčura.
@esmo :)) opet mimo misu… najdi si to na netu nez zas napises nejakou pitchovinu:D
btw. nečekal bych, jak malá část těla postačí místnímu osazenstvu k orgasmu :)
Vždyť se trek honosil zpevněním oblasti hlavovky díky knockblocku. Posuli zakřivení spodní rámovky aby korunka vidlice mohla o ni mlátit. Vymontování chipu bych chápal kdyby používala nějaké exotické představce .
4.5.21 16:57
saintjv: takže tam dáš plíšek bez zobáčku a zbyde ti tam taková díra? No potěš koště :)
U novejch rámu už to není problém sundat, u starších to nebyl dobrej nápad.
@esmo Hele neni to moc Antone Pavlovici?:)), vis ze nove modely muzou mit a nebo nemusi mit knockblock?
Bud tam das plisek se zobackem nebo bez nej… A naopak je tohle misto se sroubkem super misto na umisteni garminu… Je to tam krasne skovany…
Spíš bych hádal, že jim to vadí při manipulaci s kolem a odkládaním do auta. Taky mě zaujala ta XR1 na předku, s tím jsem se moc jistě necítil.
4.5.21 11:58
rybička: asi jsou na XCO tratích takový switchbacky, že potřebuje točit rodlama o 90º :D
Tu nohu má plastovou ne?
mr.antik: nene, to je takový další upgrade, aby sis nevykloubil palec :)
Jsem si všimnul toho obrovského pádla místo řazení, to je zas nějaký prototyp sramu?
4.5.21 09:58
mpIII: Trek, Canyon, Sup, Spešl, Orbea…neměli by to vlastně předělat všichni???
4.5.21 09:23
4.5.21 08:53
4.5.21 08:27