iceduck: díky za info. Na silnici plánuji vytáhnout pláště 32 (gravel 38c, dvoje záplety). Přepočítal jsem rychlost na kompaktu 50/12 vs. GRX 48/11 a při kadenci cca 100 jsou +3km ve prospěch GRXku, což není špatné. Chyběl by tedy jen ekvivalent kompaktu 50/11 a tenhle převod na to moje ťapání mám zařazen velmi zřídka.
Často jezdím převod 34/14–15 na GRXku odpovídá 31/13.
Potřeboval bych to někde testnout, podívám se po okolí, když už teď otevřeli…
Tvoje kolečko je parádní!
Jiří: Na https://granfondo-cycling.com/…anyon-grizl/ se v recenzi píše, že 184 cm jezdec byl s velikostí M akorát.
Pocitej s tím že část převodu oproti kompaktům ti sežere větší průměr (a valivý odpor), takže do těžká se toho neboj, problém může být lehký převod v terénu.
(jezdim 48/31 na 11–32).
Jiří to jo, sto je moc… no třeba kvůli nedostatku komponentů začne být na trhu víc rámů.To je nakonec stejně nejlepší, sám si osadit vše
TK75: On už v L není ani ten dražší. A stováka za kolo bez tlumičů opravdu nepustím :)
Klucí jak je to s těma převodama 48–31 / 11–34 na silnici? Teď jezdím na krosce kompakt a jsem spokojen v rozumném terénu i na silnici.
Chci jít fo Sramu 46–33 / 10–33 ale furt nevím.. Vidím, že na ty pologravely se už Ultegra vůbec nedává, tak nevím, jestli by převody GRX stačily… Nikdy jsem na tomhle převodu nejel a ve srovnávací tab…
Sakra Jirko…nic lepšího a az ty prachy snad není.
To se snad plácni přes kapsu a vem dražší model.Teda jestli máš money
Podle fotky na sl úchyt je ale na slx neni..
Na tenhle model Grizl CF SLX 8 Di2 dali slušná kola!
Chtěl jsem teď objednat a nejlevnější verze už není skladem, dopoledne byla. To je rychlost :D
11.5.21 17:43