saint – žádný systém nefunguje při otevřeném tlumiči tak, že při šlapání vzadu nic nedělá. V dost případech funguje akorát epic, ale i to má svoje specifika, která zatím neodladili ani přes 5 nebo kolik generací řešení a ve vidlici to je kompromisní od začátku hodně. Ono když i fox od toho upustil, tak se dá říct, že to do vidlice prostě udělat dobře funkční nejde.
Naproti tomu XC full bez zamykání je cesta do pekla a na víc jak půlce závodů díky tomu odpadneš ze skupinky, pokud jste všichni stejně na tom fyzicky. Na AM/EN se to hodí taky, ale jako se vším, dokud to nepoužíváš, tak ti to nevadí.
AXS je na biku fajn a chodí super, ale už jsem několikrát při závodech namotal šaltr a zrovna tento namotat fakt nechceš. A na silnici mi AXS už prostě nesmí. Zlá, zlá, nepěkný případ…
20.5.21 16:00
mpIII: tak jako jo, pro toto je ta sedlovka jako stvořená. Jen dáš páčku a sedlovku AXS a hned máš celkem jiné kolo v technice. Jinak AXS moc nefandím a klidně si dám na bike XX1 v mechanice. Ten také chodí parádně. Na silnici mi naopak mechanika vadí.
20.5.21 15:49
TheJD: Váha je to pěkná, a pojede to moc pěkně, ale prostě bych čekal v podobném top osazení tak o 400g méně…
Co tu kdo mate s vahou? Dat tam lehci sedlo a pevnou sedlovku, bude to kolo lehci, nez co jezdi MVDP, podle posledniho bike checku.
20.5.21 14:27
20.5.21 14:25
Nojo, víme někdo proč má tlumič jiný odstín kashimy než vidle a teleskop?
Taky mi přijde hmotnost v klidu. Celý bajk se vůbec povedl. Kazí to jen různé odstíny kashimy.
Mě přijde váha celkem v klidu. Na to, že je to full s teleskopkou… Ale vlastně netuším kolik taková kola váží… :-)
Už to čtu: „Frame weight starting at 1845g“. To bude S a bez tlumiče. Čekal jsem, že to bude méně. Kola tam jsou 25 mm, pokud tam teda nebylo měněno osazení.
I tak to ale bude skvělá raketa!
Samostatný rám podle výrobce má 1845g. Mě ta váha nepřekvapuje, 34mm vidlice, teleskop, 30mm ráfky a 850g gumy tolik váží.
Nádherný bike! Jen ty marketingové popisky jsou speklo. Pochopím to u kola za 15 tisíc, kde to někoho osloví, ale tady je to totální nesmysl. Pak mě taky celkem zaráží ta hmotnost při daném osazení. Čekal bych o dost méně! Kolik má samostatný rám?
saintjv: Aha, takže při běžném ježdění je pro mě lock nesmysl? To je logika. :) Chápu, že na enduru ti smysl uniká, ale osobně třeba na xc kole do kopce zamykám celkem často, hlavně pro jízdu ve stoje, protože pak nešlapu zelí.
Je to bajk za kolik? 200k? u toho asi výrobce předpokládá užití na limitech, takže lock dává určitě smysl. Chápu když to „base“ modely nemají.
esmo jasny tomu zpusobu rozumim, pokud je to zavodni kolo, pak je mi to jasne, pokud je to na bezne jezdeni tak pak uz mene:)
saintjv: Jízda ze sedla do kopce, případně sprint. Tam je rozdíl se zamknutým tlumičem znát, nehledě jak moc dobrej marketing okolo svýho tlumení značka má :))
hele asi budu uplne mimo misu, ale vysvetli mi nekdo smysl zamykani u takovyhleho virtualu, kde se chlubi tim jak jim to bezva funguje? Ja se teda priznam, ze zamykani tlumice v podstate vubec nepouzivam. Asi se okradam :) ale ***** netusim o co…
Je mi jasny k cemu zamykani slouzi, ale pro bezny zpusob jezdeni je to natolik zasadni? Umim si predstavit top zavodniky…
Na tlumiči u pístnice je měrka na nastavení SAGu. Gumička u červené čárky = optimální SAG.
Moc pěkný a virtálek, to by se mi líbilo. Jeden dotaz, co je to na tlumiči u pístnice? To vidím prvně…
levá ruka je děs, zatím jsem neměl v ruce kombinaci (duallocku a teleskopu) co by mě nesrala. Za sucha je ideální griplock duální a páčka na sedlovku jako je tady, ale bohužel dual griplock za velkýho mokra (deště) je uplně na ***** a má mega odpor, nevím kdo to vymyslel.
kombinace tady bude blbá tím jak je řazení moc uvnitř, to že ho kryje páčka teleskopu by snad šlo přežít s trochou cviku.
Jinak kolo super, byť taky bych radši xx1 než xtr, což ale je osobní preference.
19.5.21 17:19
19.5.21 16:31
No těch kabelů je tam teda požehnaně, ale když někdo má potřebu na kole dupat ze sedla,nejde to jinak.
mpIII: Je to vše pod lakem. Proč to tam dávají je mi záhadou:( Jinak XTR mám osobně velmi rád a bohužel je jich opravdu málo. Eagle v topu je skvělý, ale na své kolo bych chtěl právě XTR. Mě se tam líbí ta surovost.
19.5.21 15:03