Nakonec jsem ho předělal víc do moderní podoby, protože na něm letos dost jezdím. Musím říct, že jezdí výborně. Zrychluje dost dobře, Kola Crossride ub 559×17 váží dle popisu 1700 g a váha kola je celkem lehce přes 11 kg. Navíc nemám problém s kolem praštit o zem nebo ho nechat někde zamknuté před hospodou. Je to přece pořád staré ocelové kolo s pevnou vidlí…
Verze z minulého roku pro srovnání https://www.bike-forum.cz/…sl-ze-zbytku
(vloženo 2.6.21)
Parada. Neco takoveho bych potreboval na jezdeni pro klobasy do Globusu…
Super! Jsem zrovna o víkendu běhal kolem svýho CRXa a dumal, jestli taky nehrábnout do převodů… ale zatím jsem to zakonzervoval tak, jak to je…
Super bike! Takovým reinkarnacím hodně fandím! Věřím, že to i pěkně a celkem pohodlně pojede!
Vidlice je závitová 1"1/8, takže je tam redukce na ahead představec :) ten je pak +17° a řídítka jsou už klasický rovný 680 mm. Kazeta vzadu je Sunrace 11s 11–46, převodník 34z.
A pravda, ten rychloupínak u sedlovky má tu páčku divně. Obecně to vozím dozadu, abych to někde nezaháknul.
Tyjo pekny a hlavne pouzitelny, zadny zbytecny retro. Jak jsi resil zvyseni krku? A co je to za pilu vzadu? Rodla? A packa sedlovky je ve zvlastni pozici :-)