Ono taky ještě záleží kdo a kolik čeho dokáže vyrobit a dodat výrobcům kol a na jaká kola.
Gaper: Jen korekce, já tady nepoužívám žádnou negaci, netvrdím, že málo používané komponenty jsou na prd. To by byla na prd i Fox 38 nebo RS Zeb :)
Esmo: se koukni kolik lidí vozí duše, mě to zarazilo mnohem víc, než ty brzdy. Kdybych použil stejnou logiku na tu tabulku tire setup, tak asi ty bezduše (hlavně r20, což vůbec nechápu) nejsou tak fajn jak se všude říká.
A nebo to bude tím, že Sram je tam všude a osazený na drtivě většině kol, a lidi tam kupují hlavně celé kola a neřeší a jezdí… ;-)
LM – no jo, to je možný, s originál olejem se to vařilo brzo, pak jsem dal LHM a ten je na tom dobře. https://epicbleedsolutions.com/…-mineral-oil
theedge – teď už jo :-) Dokonce Magury s olejem který mám na dojížďáku do práce mají olej v pohodě i po 8 letech od posledního servisu, cca 300 hodin ročně. Největší výhoda oleje každopádně je, že nesaje vodu a když ho uvaříš tak není hned na výměnu.
Já si osobně myslím ze je to místní dostupnosti díku a hlavne cen. Řekl bych RS se tam da sehnat na hubičku. Celkové je to tam ale hodně zajímavé rozepsané. Čekal jsem ze Fox bude častější. A nebo ze se tam v plastich objeví víc Continentali. A Magura brzdy úplně minimálně a už vůbec ani jedna Trickstuff brzda. Proste “mejnstrým” … nic jako ze vauv. Řekl bych ze to tam byla přehlídka nudy ;)
mirorek2 – ono nejde o to že by to nešlo dát dohromady, ale prostě je to pořád o něco náročnější jak u Shimana a hlavně když trochu víc jezdíš, tak to abys brzdovku měnil aspoň 2 x ročně, jednou ročně je fakt úplný minimum. U shimana když se zadaří tak na olej nemusíš při stejný zátěži šáhnout několik let.
Problém se servisem? Jak to myslíš? Když použiju origo profi sadu, tak odvzdušnění je hračka, velké stříkačky, bleedport rukou atd. Když se páky nebo písty nevrací koupíš sadu, poskládáš a máš nové brzdy.
S brždění u SRAM nebyl snad nikdy problém, jen s tím servisem. Dle mého aktuální Code a Guide brzdí skvěle.
A nebo má v Kanadě majoritní podíl distribuce dílů SRAM :) a ne Shimano, které zase vede v Evropě.
Yatza: To že by se mělo jednat o nejlepší bzrdy na trhu jsem nikde nenapsal a ani jsem to tímto příspěvkem nechtěl sdělit.
Pouze popich směrem k lidem, kteří tvrdí, jak Sram brzdy jsou k ničemu.
Takže buďto v Kanadě jezdí tak pomalu, že jim nepoužitelné brzdy nevadí, nebo je chyba u našich místních diskutérů :)