Diky BikeYoke se mi podarilo dostat Shimano brzdu a Sram razeni na jednu objimku.
Dlouhe premysleni o novem stroji probihalo jiz minuly rok, ale po tom co Canyon Strive odesel delat radost nekomu jinemu, zacalo brouzdani internetem a hledani idealniho kousku.
Prvotni myslenka byla Propain Spindrift, kterou jsem pozdeji zmenil na Tyee, protoze se nechystam na Darkfest. Nicmene, po tom co v Propainu prodlouzili dodaci lhuty a zdrazili na ramu asi o 200 EUR, jsem zacal hledat od znova.
Stanovil jsem si priority (27.5 kola, at to neni mini DHcko, aby mi kolo prislo jeste na sezonu a aby to stalo tak do 4k EUR). V dobe prodluzujicich se dodacich lhut na nova kola se mi vyber dost zuzil a jako blesk z cisteho nebe jsem na Bike24 narazil na tento kousek. Cena sice nadlimitni, ale za to carbonovy ram s dozivotni zarukou a aj carbonove Reserve kola s dozivotni zarukou o kterych jsem mel vlhke sny, ale nemyslel jsem si ze se nekdy stanou realitou. Jedinny problem nastal ve velikosti, protoze meli posledni kus v XL, kluci z Bike24 si ale stali za tim, ze mi pri 189cm bude sedet jak flanelka hipsterovi. 12.2. jsem teda rozbil prasatko, objednal a 23.2 uz troubi DPD a vyndava krabicu s pokladem.
Puvodni Sram Code R brzdy sly hned dole (Mel jsem Sram brzdy 5 let zpatky a nemam je rad, za me to brzdi kazdou chvili trochu jinak), protoze uz v krabici nedockave cekaly Sainty. Predtim jsem mel ZEE a nijak extra velky rozdil v tom nevidim, nicmene si muzu regulovat vzdalenost paky od riditek bez inbusu.
Kdo to docetl az jsem, dostal jsem se prave k tomu jak se na tom jezdi. Neprekvapive je to o dost lepsi nez Canyon Strive, fotbalovou hantyrkou je to tak 2. Ceska liga proti Lize mistru. Zadni stavba s VPP je z jednoho kusu, bez cepu u zadniho naboje, takze je extremne tuha. U tlumeni me dost zaujal takrka nulovy kickback. Na RockShox jsem zvykly, vim co od toho cekat a hlavne je levnejsi na servis. Vyssi radu tlumeni jsem ani nechtel, protoze nejsem takovy fanousek do ladeni HSC a LSC, staci mi jedno kolecko a jedu.
Reserve carbonove kola nemaji chybu, paradne se odvaluji a do klopenky to muzu vyslat jak Schumacher do skaly a vse drzi. Do rafku sel pro jistotku Huck Norris jak dopredu, tak dozadu a misto Maxxis plastu jsem dal moje oblibene a osvedcene Continental Der Baron a Kaiser uz ani na nicem jinem jezdit nechcu.
Po 4 mesicich se musim sam pochvalit za vyber, do kopce to jede slusne, z kopce to vali excelentne a tim ze je to o par cm delsi, je to dolekopcom stabilni, coz uz me parkrat zachranilo.
(vloženo 7.6.21)
Značka | Santa Cruz |
Model | Bronson |
Modelový rok | 2021 |
Velikost | XL |
Hmotnost | 14.85 |
Rám | Santa Cruz C |
Vidlice | Rock Shox Lyrik Select+ |
Tlumič | RockShox Super Deluxe Select+ |
Hlavové složení | Cane Creek 40 IS Integrated |
Kliky | TRUVATIV Stylo 6K ALU Eagle DUB 32z. BOOST |
Středové složení | SRAM DUB 68/73mm |
Přesmykač | SRAM GX Eagle, 12spd |
Řazení | SRAM GX Eagle, 12spd |
Kazeta | SRAM XG1275 Eagle, 12spd, 10-50t |
Řetěz | SRAM GX Eagle, 12spd |
Náboj přední | DT Swiss 370, 15x110, 32h |
Náboj zadní | DT Swiss 370, 12x148, XD, 32h |
Brzda přední | Shimano Saint 203mm |
Brzda zadní | Shimano Saint 203mm |
Brzdové páky | Shimano Saint BR-M820 |
Ráfek přední | Santa Cruz Reserve 30 27.5 |
Ráfek zadní | Santa Cruz Reserve 30 27.5 |
Pedály | HT EVO AE03 Plattformpedale Stealth Black Limited Edition |
Řídítka | Race Face Aeffect R 35x780 |
Představec | Race Face Aeffect R 50mm |
Sedlovka | RockShox Reverb Stealth 170mm |
Sedlo | WTB Silverado Race |
Pláště | FW Continental Der Baron 2.4, RW Continental Der Kaiser 2.4 |
Dal jsem Sram Code sanci, mesic jsem je jezdil. Me nesedi spis pocitove, zvykl jsem si na chod hornich rad brz Shimano a to mi perfektne sedi, vim presne jak davkovat. Dalsi duvod je, ze mam bleeding kit na Shimano a aj moja ma Deore brzdy. Takze kupovat dalsi kit a k tomu Sram kapalinu se mi fakt nechce.
Paráda… kolo jak se patří…
nicméně ono se bude ještě za 10 let říkat , že sram brzdy jsou shit a 20 lety starý sainty jsou nej…
„nový“ code jsou supr brzdy mimochodem, stačí je jednou pořádně naplnit, nic složitýho.
7.6.21 16:28
Sedlo máš naopak spíš na ježdění z kopce, do kopce se to klopí spíš lehce špičkou dolů.
Sedlovku vysunuju az na tretim rande :D a sedlo je pravda trochu horekopcom, nicmene mi to vyhovuje
a jesste jeden detail, takhle naklopeny sedlo mas schvalne? To je slusnej odpanovac prdeli:DD
Rozmohl se nám tu takový nešvar – fotit kola se zasunutýma sedlovkama.
Kolo samozřejmě parádní, ať slouží.
Blatnik jde dole, v kufru auta se mi po par prevozech zlomil. Pujde tam nesmertelny MarschGuard.