Santa Cruz Bronson 2021

Přidat foto

Diky BikeYoke se mi podarilo dostat Shimano brzdu a Sram razeni na jednu objimku.

Dlouhe premysleni o novem stroji probihalo jiz minuly rok, ale po tom co Canyon Strive odesel delat radost nekomu jinemu, zacalo brouzdani internetem a hledani idealniho kousku.

Prvotni myslenka byla Propain Spindrift, kterou jsem pozdeji zmenil na Tyee, protoze se nechystam na Darkfest. Nicmene, po tom co v Propainu prodlouzili dodaci lhuty a zdrazili na ramu asi o 200 EUR, jsem zacal hledat od znova.

Stanovil jsem si priority (27.5 kola, at to neni mini DHcko, aby mi kolo prislo jeste na sezonu a aby to stalo tak do 4k EUR). V dobe prodluzujicich se dodacich lhut na nova kola se mi vyber dost zuzil a jako blesk z cisteho nebe jsem na Bike24 narazil na tento kousek. Cena sice nadlimitni, ale za to carbonovy ram s dozivotni zarukou a aj carbonove Reserve kola s dozivotni zarukou o kterych jsem mel vlhke sny, ale nemyslel jsem si ze se nekdy stanou realitou. Jedinny problem nastal ve velikosti, protoze meli posledni kus v XL, kluci z Bike24 si ale stali za tim, ze mi pri 189cm bude sedet jak flanelka hipsterovi. 12.2. jsem teda rozbil prasatko, objednal a 23.2 uz troubi DPD a vyndava krabicu s pokladem.

Puvodni Sram Code R brzdy sly hned dole (Mel jsem Sram brzdy 5 let zpatky a nemam je rad, za me to brzdi kazdou chvili trochu jinak), protoze uz v krabici nedockave cekaly Sainty. Predtim jsem mel ZEE a nijak extra velky rozdil v tom nevidim, nicmene si muzu regulovat vzdalenost paky od riditek bez inbusu.

Kdo to docetl az jsem, dostal jsem se prave k tomu jak se na tom jezdi. Neprekvapive je to o dost lepsi nez Canyon Strive, fotbalovou hantyrkou je to tak 2. Ceska liga proti Lize mistru. Zadni stavba s VPP je z jednoho kusu, bez cepu u zadniho naboje, takze je extremne tuha. U tlumeni me dost zaujal takrka nulovy kickback. Na RockShox jsem zvykly, vim co od toho cekat a hlavne je levnejsi na servis. Vyssi radu tlumeni jsem ani nechtel, protoze nejsem takovy fanousek do ladeni HSC a LSC, staci mi jedno kolecko a jedu.

Reserve carbonove kola nemaji chybu, paradne se odvaluji a do klopenky to muzu vyslat jak Schumacher do skaly a vse drzi. Do rafku sel pro jistotku Huck Norris jak dopredu, tak dozadu a misto Maxxis plastu jsem dal moje oblibene a osvedcene Continental Der Baron a Kaiser uz ani na nicem jinem jezdit nechcu.

Po 4 mesicich se musim sam pochvalit za vyber, do kopce to jede slusne, z kopce to vali excelentne a tim ze je to o par cm delsi, je to dolekopcom stabilni, coz uz me parkrat zachranilo.

(vloženo 7.6.21)

kubasubaduba
Ohodnoť bajk: (4.6  / 41 hlasujících)
Značka Santa Cruz
Model Bronson
Modelový rok 2021
Velikost XL
Hmotnost 14.85
Rám Santa Cruz C
Vidlice Rock Shox Lyrik Select+
Tlumič RockShox Super Deluxe Select+
Hlavové složení Cane Creek 40 IS Integrated
Kliky TRUVATIV Stylo 6K ALU Eagle DUB 32z. BOOST
Středové složení SRAM DUB 68/73mm
Přesmykač SRAM GX Eagle, 12spd
Řazení SRAM GX Eagle, 12spd
Kazeta SRAM XG1275 Eagle, 12spd, 10-50t
Řetěz SRAM GX Eagle, 12spd
Náboj přední DT Swiss 370, 15x110, 32h
Náboj zadní DT Swiss 370, 12x148, XD, 32h
Brzda přední Shimano Saint 203mm
Brzda zadní Shimano Saint 203mm
Brzdové páky Shimano Saint BR-M820
Ráfek přední Santa Cruz Reserve 30 27.5
Ráfek zadní Santa Cruz Reserve 30 27.5
Pedály HT EVO AE03 Plattformpedale Stealth Black Limited Edition
Řídítka Race Face Aeffect R 35x780
Představec Race Face Aeffect R 50mm
Sedlovka RockShox Reverb Stealth 170mm
Sedlo WTB Silverado Race
Pláště FW Continental Der Baron 2.4, RW Continental Der Kaiser 2.4

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
kubasubaduba
kubasubaduba

8.6.21 15:25

Dal jsem Sram Code sanci, mesic jsem je jezdil. Me nesedi spis pocitove, zvykl jsem si na chod hornich rad brz Shimano a to mi perfektne sedi, vim presne jak davkovat. Dalsi duvod je, ze mam bleeding kit na Shimano a aj moja ma Deore brzdy. Takze kupovat dalsi kit a k tomu Sram kapalinu se mi fakt nechce.

Reagovat
Ondra P.2
Ondra P.2

8.6.21 12:55

Paráda… kolo jak se patří…

nicméně ono se bude ještě za 10 let říkat , že sram brzdy jsou shit a 20 lety starý sainty jsou nej…

„nový“ code jsou supr brzdy mimochodem, stačí je jednou pořádně naplnit, nic složitýho.

Reagovat
X-biker
X-biker

7.6.21 22:14

Pěkný bike! Chválím výměnu brzd a pěkný popis…

Reagovat
Arzen

7.6.21 16:28

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
kOmE
kOmE

7.6.21 14:52

Sedlo máš naopak spíš na ježdění z kopce, do kopce se to klopí spíš lehce špičkou dolů.

Reagovat
kubasubaduba
kubasubaduba

7.6.21 14:30

Sedlovku vysunuju az na tretim rande :D a sedlo je pravda trochu horekopcom, nicmene mi to vyhovuje

Reagovat
saintjv
saintjv

7.6.21 14:25

a jesste jeden detail, takhle naklopeny sedlo mas schvalne? To je slusnej odpanovac prdeli:DD

Reagovat
saintjv
saintjv

7.6.21 14:24

Tady neni moc co vytknout, snad jen ty detsky kola:D

Reagovat
Edwin
Edwin

7.6.21 14:09

Rozmohl se nám tu takový nešvar – fotit kola se zasunutýma sedlovkama.

Kolo samozřejmě parádní, ať slouží.

Reagovat
kubasubaduba
kubasubaduba

7.6.21 12:04

Blatnik jde dole, v kufru auta se mi po par prevozech zlomil. Pujde tam nesmertelny MarschGuard.

Reagovat
vpa007
vpa007

7.6.21 12:02

Mnooo… tohle je velmi povedený nářadí! Ale ten blatník je, nezlob se, hnusnej (ale na hodnocení nemá vliv ;-))

Reagovat

Další galerie z kategorie

Aviatik 16
Greyhound 27
Kejmil 8
pslada 24
Vwdablik 3
scota 5