Žádný problém nevidím, asi je jen třeba seřídit
Patka vypadá v pořádku
Moje první jízda na silničce. Zapůjčená RC520 příjemně překvapila. Na silnici to tlumí nerovnosti lépe jak vzduchová vidlice na mém Cube. V suchém terénu či štěrku bez problému, ale jen do momentu většího hupu, to pak člověk letí ze sedla. Pneu musím přifouknout, v zatáčkách se měla tendenci žvejkat, takže jsem se musel krotit. Jediný problém je měnič Shimano 105 11s, nic horšího jsem na kole nezažil. Zítra to zkusím seřídit a uvidíme, zda je to taková hrůza nebo jen se o to nikdo nestaral. Aktuálně je přehazování spíše loterie.
(vloženo 28.6.21)
Značka | Triban |
Model | RC520 Gravel |
Modelový rok | 2021 |
Velikost | L |
Hmotnost | 10 |
Rám | hliník |
Vidlice | karbon |
Přesmykač | Shimano 105 R7000 |
Měnič | Shimano 105 R7000 11s s dlouhým vodítkem |
Brzdové páky | Řadicí páčky Shimano 105 R7000 |
Tak jsem to dneska koupil. Mám poslední 520 Gravel co byl v Decathlonu prodám. Hned jsem se pustil do čištění.
Tak 105ka už přede jak má. To je paráda se projet. Dneska první 20ka, záda v pohodě, posez v pohodě, nohy trochu bolí, přecijen je to změna, ale nic hrozného, jen je cítím. Průměrná rychlost ale jen 24km/hod. To je ta fyzička a pupek. Při rychlosti nad 35km/hod. začínám chápat ty dresy, snad dělají i pro pupkáče, nejlépe v barvě kola :)
Možná jsou, ale vzhledem k mým současným proporcí je to super. Uvidím kolik si za kolo řeknou, ale jsem dost nahlodanej koupit. Jednak se tato kola nejspíše definitivně doprodala, druhák to jezdí fakt pěkně a třeťák, jak @ursul správně podotknul, případně pojezdím a bez problémů případně pošlu dál.
ja by som takto od pohladu strelil ze tie paky su namontovane mozno trosku vyssie ako by bolo treba
Ber ho, vypadá dobře, dál ho neposílej, až na váhu všechno jak má být a i ta váha půjde potáhnout dolů?
Přinejhorším ho pošleš s malou ztrátou dál. Co v Decathlonu přestali zobrazovat nedostupná kola, tak toho v nabídce moc nezbylo :-).
A pokud tam nemáš bezduše, tak ty pohodlí ještě značně posunou. S 700×35 mm bezdušema jezdím zkratky, co jezdím i na horáku (pomaleji, musím dobře vybírat stopu, ale jde to). S dušema bych tam podruhý nejel, to jsem byl naklepanej řádně…
Lanko bylo uvolněné, protože mi praskla páska, která ho držela na vidlici. Opraveno. Kolo jsem nafoukal na 4 a 5 barů. Kolo konečně frčí, zatáčky už nemusím tak podbržďovat, nic se nežvejká. Pohodlí zmizelo ve 25km po trávě jsem si hezky rozdrncal lokte. Brzdy dobrý, přestože dolní úchop je pro mě nedosažitelný. Jen ta přehazovačka je k zešílení, ale nebyl čas to seřídit, byl jsem rád, že jsem se vůbec dostal na kolo.
Kolik je tak reálná cena jeté 520ky Gravel, resp. za kolik to vzít? Stále váhám, zda koupit silničku nebo raději obout Cube do jezdivějších Continental Race King ProTection 29×2,20" a žít s tím, protože pravý problém mého výkonu je fyzička/váha. Sice výkony co měsíc pěkně poskočí a na silničce jsem si okamžitě udělal pár osobáčků, ale stále je co natrénovávat, než silničku skutečně využiju. Ale zase si říkám, jestli kola nebudou ještě rok, tak bych ho případně s minimální ztrátou poslal dál. No, babo raď… :)
@cyklista86 Máš recht to lanko v bovdenu je tedy podivně upevněné, to se asi vloudila nějaká chybka při sestavování kola :-)
Az na ten silenej kabel od predni brdy kterej by me sral nehorazne. Je to opravdu pekny kolo..
JJ, stačí jen poladit, jinak to chodí pěkně viz moje bajky. Jinak já mám 520ku bez přívlastku Gravel a nevidím v tom žádný zásadní rozdíl krom ceny a barvy? Silniční řidítka mi naprosto vyhovují a šírší pláště si každý vybere podle libosti, takže navýšení ceny o 4 táci je pro mě neobhajitelné. Za ušetřený peníz jsem si vlastně skoro koupil nový kola, páč původní jsou podle mě jediná větší vada na kráse tohoto stroje :-)
Proti biku co mám je to ale celé takové… uvolněné.
Pokud nemáš doma rovnač patky (už se mě zaplatil několikrát:-)), tak to hoď někam do servisu, případně se zkus stavit v Decathlonu v servisu, pokud to máš půjčené od nich :-).
Mám na té levno-silničce MicroSHIFT R8 (2×8) a po pořádném poštělovaní to chodí snad líp jak fest jetý SRAM X1 11 speed…
Netuším co tím autor myslel, ale nejspíše se jedná o francouzkou část: https://en.wikipedia.org/…nch_Flanders, konkrétně pak:
French Flanders is a part of the historical County of Flanders in present-day France where a dialect of Dutch was or still is traditionally spoken. The region lies in the modern-day region of Hauts-de-France and roughly corresponds to the arrondissements of Lille, Douai and Dunkirk on the southern border with Belgium. Together with French Hainaut and the Cambrésis, it makes up the French Department of Nord.
28.6.21 23:53
Díky. Co jsem se díval na fóru, 105ka by zlobit neměla. Obávám se, že to bude něco jako patka apod., protože to buď nepřehodí vůbec a pak 2 kolečka nebo po delší době to tam „spadne“. Nahoru je to o chlup lepší. Proti biku co mám je to ale celé takové… uvolněné. Mám možnost to kolo koupit s cca 20% slevou proti krámu, tak si to chci pořádně osahat.
O tom jsem kdysi taky uvažoval.