Stavěno jako městské kolo, kola 26. Ideálně na výšku 175 – 185 cm. Prostě dlouhá karanténa :)
(vloženo 2.7.21)
Značka | R7 BAIX - vlastní jakoby značka :) |
Model | 1.0. |
Modelový rok | 2021 |
Velikost | L |
Hmotnost | 13 |
Rám | VT - BIKE Aluminium |
Vidlice | Force Alu - imitace rzi - přelakovaná |
Hlavové složení | VP COMPONENTS Ahead 1-1/8" dural |
Kliky | Kliky Shimano FC-MT210 40 - 32 - 22 |
Středové složení | Kliky Shimano FC-MT210 |
Přesmykač | Shimano Alivio |
Měnič | Shimano Alivio |
Řazení | Shimano Alivio |
Převodník | Shimano FC-MT210 |
Kazeta | Shimano Alivio 11 - 34 |
Řetěz | WIPPERMANN Connex 9SG 9s zlatý |
Náboj přední | Rodi |
Náboj zadní | Rodi |
Brzda přední | Avid 5 / Koolstop |
Brzda zadní | Avid 5 / Koolstop |
Brzdové páky | WIPPERMANN Connex 9SG 9s zlatý |
Ráfek přední | Rodi Freeway |
Ráfek zadní | Rodi Freeway |
Dráty | Rodi |
Pedály | Shimano |
Řídítka | Profil 31,6 |
Představec | Profil 31,6 |
Sedlovka | XLC odpružená sedlovka Comp SP-S06 |
Sedlo | Kolos kožené |
Pláště | Schwalbe Billy Bonkers |
Jee, já zase děkuju za tento sympatický komentář, s takovým parťákem by bylo skvělý povídání o kolech na kolech :). A teď k té pitvě – na začátku jsem ani nepočítal, že se do toho tak ponořím, kdybych už doma neměl rám 26 a vidlici, tak bych teď šel do stavby na trekovým rámu a kolech 28. Byl to takový experiment, nechal jsem se inspirovat koly, který vypadají zrezivěle. vlastně už dodělávám další.. plnozrezivělý. Ta vidlice byla původně černá a skoro nepoužitá, je nepoškozená. Je tam červená základovka, přes to bronzová barva a zlatá barva z plechovky, a nakonec zase základovka, troška jemnýho písku, a troška přebroušení.. Možná tam půjde stříbrný řetěz místo zlatého.. Sklon sedla mi holt takto vyhovuje, jinak mě jaksi bolí po nějaké době sezení.. Příště bych to udělal jinak, ale holt bylo to i zabití času v karanténě.. ale.. díky! :)
Hezky sladěno, jakou barvu si použil na to světlo a vidlici?
Pěkný výsledek karantény, jako celek je to moc sympatické. A teď pitva: kožené gripy se zlatou objímkou, k tomu zlaté víčko představce – šmakózní. „Surové“ lakování vidlice a lampy plus stejný šmirgloidní styl i na sedmičce na logu – vymazlené. Ukazatel převodů na řídítkách – lahůdka. Ale co by to bylo za pitvu bez trochy té patologie: lakování na vidli zřejmě doplatilo na nějaký (posthospodský? :-)) karambol, sedlo bych měla obavu, že za chvíli skončím na štangli, zlatý řetěz tam moc nelahodí a ten dysbalanc šestadvacítky kola a dlouhé vidlice (nevím, na 27,5, 29?) tam dělá binčus s předním blatníkem a za mokra to možná boty (možná i něco víc) odnesou.
Ale celek fakt hezkej
Zajímavé, pěkné.
Dle nastavení sklonu sedla hádám, že jsi to stavěl pro J. Kulhavého :-)
Billy Bonkers je super guma, ale barevně by mi tam seděla víc hnědá na boku
2.7.21 06:59