Můj první XC full. Koupený v loňském roce byl oproti původní sériovce kompletně do dnešní finální podoby zcela přestavěn:
Hliníková řídítka byla nahrazena karbonovými PRO Tharsis, představec zůstal hliníkový také PRO Tharsis 80mm / –17°.
Sedlovku jsem vybral nejvyšší model, karbonový teleskop od KindShock s maximálním zdvihem, který výrobce v průměru 27,2 nabízí, 120mm.
Sedlo je také komplet karbonové, Selle Italia Flite Boost ve variantě Superflow L3.
Osazení bylo vyměněno kompletně na nové XTR M9100 a to včetně středového složení pressfit. Kliky kvůli Q-faktoru M9120 (168mm)
Kola DT Swiss XRC 1200 Spline s vnitřní šíří ráfku 30 mm a vnější 36 mm. Náboje DT Swiss 180 Ceramic, Straight Pull, center lock, 28 děr, jsou to nejlepší, co lze od švýcarů pořídit.
Pláště Maxxis Aspen, EXO TR v bezdušovém osazení.
Původní karbonové ráfky od Giantu XCR 0 29 jsem si nechal a osadil hrubším vzorkem Maxxis Forecaster, jako alternativu do nečasu.
Oba koutouče jsou XTR MT-RT900, center lock, v průměru 160 mm, což na mých 63 kg bohatě stačí.
Odpružení šlo pak celé komplet do „Kashimy“. Předek ponechán ve variantě 32 kvůli váze a hlavně zaprvé nejezdím ani v rámci závodů tak náročné tratě a zadruhé, jak už jsem uvedl, vážím 63 kg, tak nebyla nutná tužší verze 34.
V tomto osazení se kolo dostalo i s pedály XTR na pěkných 10,5 kg (váženo).
(vloženo 2.7.21)
Značka | GIANT Anthem ADVANCED PRO 29 1 |
Model | Anthem ADVANCED PRO 29 1 |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | L (19") |
Hmotnost | 10,50 váženo včetně pedálů |
Rám | Giant Advanced Composite, celokarbonový (včetně zadní stavby), odpružení Maestro, zdvih 90 mm |
Vidlice | FOX 32 Float SC Factory Remote, zdvih 100 mm, FIT4 tlumení, zamykání z řídítek, Boost pevná osa 110x15 mm (KaBolt), 44mm offset |
Tlumič | FOX Float DPS Trunnion Factory Remote, zamykání z řídítek |
Hlavové složení | OverDrive 1 1/2” a 1 1/8” (FSA) |
Kliky | Shimano XTR FC-M9120 Q faktor 168mm |
Středové složení | Shimano XTR, SM-BB94 - 41A, pressfit |
Měnič | Shimano XTR RD-M9100 SGS |
Řazení | Shimano XTR SL-M9100 1x12 |
Převodník | Shimano XTR, 36T |
Kazeta | Shimano XTR 12s CS-M9100 10-51 Řetěz |
Řetěz | Shimano XTR CN-M9100 12sp. |
Náboj přední | Giant - DT Swiss 240, StraightPull, 6 děr, 15 x 110 |
Náboj zadní | Giant - DT Swiss 240, StraightPull, 6 děr 12x148mm, ořech DT Swiss Microspline |
Brzda přední | Shimano XTR BR-M9100; kotouč XTR MT-RT900 160 mm |
Brzda zadní | Shimano XTR BR-M9100; kotouč XTR MT-RT900 160 mm |
Brzdové páky | Shimano XTR BL-M9100 |
Ráfek přední | Giant XCR 0 29, vnitřní šíře 25 mm, karbon |
Ráfek zadní | Giant XCR 0 29, vnitřní šíře 25 mm, karbon |
Pedály | Shimano XTR PD-M9100 |
Řídítka | PRO Tharsis carbon 720 / 31,8 mm, Zalomení: 9° horizontálně, 0°vertikálně. Stoupání: 5 mm |
Představec | PRO Tharsis 60 mm, 0° |
Sedlovka | KS Kind Shock LEV CI 27,2 Carbon Integra 420/120, teleskop |
Sedlo | SELLE ITALIA X-LR Kit Carbonio Super Flow L3 |
Pláště | MAXXIS Aspen 29x2,25 TR EXO , 120 TPI, bezdušové |
Možná ještě si dát košík na spodní dirku, snížis těžiště a můžeš tam dát větší láhev;)
6.7.21 19:49
To já zas cením, že udělali napojení horní rámovky hned u objímky a není tam žádné dildo :) Za pět ;)
Luxusní Giant, pěkně barevně sladěný.
Přední trojúhelník štafle/ zadní stavba z dětskýho kola, snad to změní s další generací :)
Krása, vítej v klubu Anthemu! 63kg a velikost L, to budeš pěkná tyčka :). Ať to jezdí!
Tady asi neni co resit. Takhle by mel byt vyplnen kazdy profil kola. Lidi by si z tebe meli vzit priklad. A co se tyka kola, tak krome gripu, bych stavel uplne stejne. Top komponenty a zaroven nic na ukor funkcnosti. Neda mne se nezeptat. Kolik meris?
Nadhera a osazeni, ktere bych taky preferoval. Cenim i ze uvedes realnou vahu s pedaly. To tady 90% lidi u svych kol s vahou keca. Jasnych 5*.