Focus Cayo Evo 2.0 Di2
Kolo jsem koupil nové v roce 2013 za docela dobrou cenu především proto, že mělo elektrický řazení, po kterém jsem toužil. Hned na začátku jsem musel vyměnit sedlo FSA, které na novém kole bylo a ani trochu mi nevyhovovalo. Pak následovala výměna původních kol Fulcrum Racing 5 za karbonový kola, s galuskovými ráfky. Galusky jsem chtěl, před 50 lety jsem na nich začínal, tak jsem si řekl, ze by nebylo špatný v tom pokračovat. Je s tím sice víc práce, ale rozhodnutí nelituju, s těmi karbonovými ráfky to jede fakt dobře. Pravda je, že to, s korkovými špalky, o něco hůř brzdí, ale zase to líp jede, takže je to něco za něco. Ze začátku jsem z nostalgie používal galdy Vittoria, postupně jsem ale přešel na Tufa, Ty Viktorky se musí každý den dofukovat, což mě nebavilo, a navíc jsou poměrně drahý. Po pádu mám sice odřenou přehazovačku, ale i tak mi to elektrický řazení dělá radost. Od začátku funguje bez chyb a zatím mě nikdy nezradilo. Takže když to shrnu, sice to kolo není žádná extra třída, ale slouží dobře a zatím nemám důvod k nějaké zásadní změně.
(vloženo 12.7.21)
Značka | Focus |
Model | Cayo Evo 2.0 Di2 |
Modelový rok | 2012 |
Velikost | L (56cm) |
Hmotnost | 8 kg (s pedálama) |
Rám | Cayo Evo carbon |
Vidlice | Cayo Evo T4 carbon |
Kliky | Shimano Ultegra |
Středové složení | Shimano Press Fit 30 |
Přesmykač | Shimano Ultegra Di2 |
Měnič | Shimano Ultegra Di2 |
Řazení | Shimano Ultegra Di2 |
Převodník | Shimano Ultegra Compact 50/34 |
Kazeta | 11/28 10 sp. |
Náboj přední | Powerway R36 |
Náboj zadní | Powerway R36 |
Brzda přední | Shimano Ultegra |
Brzda zadní | Shimano Ultegra |
Brzdové páky | Shimano Ultegra |
Ráfek přední | karbon 38 mm |
Ráfek zadní | karbon 50 mm |
Dráty | DT Swiss Competition DS |
Pedály | Shimano PD 1056 |
Řídítka | FSA |
Představec | Ritchey |
Sedlovka | FSA |
Sedlo | BBB |
Pláště | Galusky Tufo Hi-Composite Carbon 23mm |
„Taky je to s elektrickým motorem?“ To by byla škoda a na tom karbon rámu bych to ani nezkoušel. :-)
14.8.21 18:27
Dík za pochvalu: Bohužel za těch skoro 8 let co ho mám vývoj dost pokročil a už to není úplně to pravé ořechové. Ale nijak se tím netrápím, závodit už na tom nebudu, takže měnit kolo co 5 let nemám zapotřebí. :-)
Hezký, to muselo být ve své době asi dost dobré kolo.. To jako ne, že by teď už dobré nebylo.. taky jezdím na staré silničce :-) Ale takhle dobrá tedy není..
Kolo máš taky hezký a ani není tak strakatý, jako to moje. Časy se mění, teď většinou frčí jen jedna barva. :-)
Pravda, bílá není na údržbu pro kolo ideální barva, nejvíc trpí ty omotávky. :-)