Včera přezuto na Cinturata 45c od Pirelli a pecka. Krásně komfortní svezení i v lese a na roztřískaných cestách.
Tak jsem po snad milionech let zase sedl na něco, co mi připomnělo mládí na Favoritu…v zimě jsem začal uvažovat o Gravelu popř. krosce. Na jaře jsem se rozhodl a ono nebylo nic k dostání. Teda na eshopech. Nakonec jsem paradoxně kolo koupil u nás v krámu. Jak to, že máte kola? No my nemáme eshop…ahá a bylo vystaráno…Mám najeto cca 250km a pochvaluju si to. Je to opravdu něco jiného než MTB. Navíc, 70% všeho našlapáno byly nějaké asfaltky 4.třídy a pole a lesní cesty…A docela to upaluje…sedí mi vše, jen jsem si dal kratší představec z Kellyse a mám objednané pláště 45c. Sedlo trochu tvrdší ale to pude…Jinak ok tedy až na přesmykač, no tvl ten mě vytáčel do nebes, šel fakt ztuha, až jsem myslel, že zlomím páku. Trochu jsem to porychtoval, sice trochu na prasáka, ale jde to krásně a i když jsem to zkoušel podle dílenského manuálu na tyhle přesmykače, tak to nebylo pořád ono. Boty používám z MTB tedy SPD nášlapy. A fakt mě na tom baví jezdit. Jo a je pěkně lehké, dnes zvážím…
(vloženo 13.7.21)
Značka | Giant |
Model | Revolt 1 |
Modelový rok | 2021 |
Velikost | M/L |
Hmotnost | 10,8 - váženo tak jak je na fotkách |
Rám | Hliník |
Vidlice | carbon - pevná, sloupek OverDrive |
Kliky | FSA Omega Adventure |
Středové složení | FSA MegaExo, press fit |
Přesmykač | Tiagra |
Měnič | GRX RX-400 |
Řazení | GRX |
Převodník | 48-32 |
Kazeta | Shimano HG500, 11-34 |
Řetěz | KMC X10 |
Náboj přední | Giant S-X2 Disc, 12mm pevná osa |
Náboj zadní | Giant S-X2 Disc, 12mm pevná osa |
Brzda přední | GRX RX400 hydraulika |
Brzda zadní | GRX RX400 hydraulika |
Brzdové páky | GRX RX400 |
Ráfek přední | Giant S-X2 Disc |
Ráfek zadní | Giant S-X2 Disc |
Dráty | Giant S-X2 Disc |
Řídítka | Giant Contact XR D-Fuse, 31,8 mm, 5° back sweep, flared drop 440mm |
Představec | Giant Contact, 8° sklon |
Sedlovka | Giant D-Fuse, Al |
Sedlo | Giant Approach |
Pláště | Giant CrossCut AT 2, 700x38c/ pirelli cinturato 700x45c tubeless |
Omlouvám se, za sakra dlouhou odmlku, díky za info. Budu ho mít též, jen model 2022 barva Deep Lake … už se těším.
Nejsem si jistý, ale myslím, že na plášti je 2,5 – 4,5bar. Asi to ale nebude povolený max. tlak…odpoledne zjistim…
Jo s babama je to těžký, jen pro info, kolik mají ty pláště povolený tlak?
Jojo, uberu na 2,5 a pak uvidim dál, ale včera to nebyl komfort na těch roztřiskaných lesních cestách…silnice ok…
Tlak je fakt moc…cca 2,5 až 3 se používá u 40 mm pneumatiky.Na ten tvůj objem bych radil ubrat :-D
Časem to vychytáš
Ano na 3 barech to musí bejt nepříjemné…nevím ale tvojí váhu.Bezduše jsou základ, na 48mm pneu mam maximálně těch 29psi, ale klidně jdu i níž, když je třeba cca 27psi
2 bary? Aha, to bych se bal že mi to ufoukne…ale asi ne… dneska jsem dal nějakych 55km po šílenych cestach a asi bych si divedl představit nižši tlak, tvl to je kostitřas
Já mám 2 bary (kousek pod) na tý 48 mm pneumatice a 90kg .. bezduše.Stojí to za to:-)
Dík…ta šířka to jsem právě i čekal, že to bude víc.Hele ale to je dobrý.. sám teď mám 48 a jede to parádně.Tak užívej a grevlu Zdar :-D
No já mám Gianta Talona horáka a postupně jsem dozrál k rozhodnutí, že bych takovýhle stroj chtěl. Brání mi v tom nedostupnost a manželka, že prej sem se zbláznil ;( přitom mířím do nízké cenové hladiny…
Jo a další věc, teď jsem to vážil i s brašnou pod sedlem taže taky špatně
No ještě si nejsem jistý množství mlíka, max třeba bych odečetl max 50g/plášť…
Takže kolo ted váží 11,01kg a při hmotnosti původních plášťů 690g/ks (zváženo) váží Pirelli 795g/ks. A šířka je při 3bar 47,8mm (šuplerou) což mě docela překvapilo
Koupil jsem ho v Sokolově u Makoně. Má tam ješte Ghosta a Colnago, ale to je myslím kroska…obě do 35tis. Velikost by ti mohla sedět. Měřím podobně, ale nejvíc mi seděl Giant a přitom je to ML…dneska bych už asi nekupoval kolo na eshopu podle tabulek…
No jak je široká…jestli opravdu jen 45 :-)
Váha mi zajímala, protože moje cinturato gravel 650×50 má vážit 530gramu a má o 100g víc
Ale jestli je máš už na kole, tak je nezvážíš :-)
Dotaz, kde si ho koupil? Sháním ho ve velikosti M… asi mám 171 cm, nikde není ;(
Vypadaj výborně, ale já bych volil spíš H
Zvážil si je?
Kolik měří doopravdy?
:-) Dík
Jak brzdí? No při jednom sjezdu v lese na panelové cestě asi 50kou se na ně ze zatáčky vyřítily 2 traktory a to jsem je pěkně proklel…ale když jsem viděl tu čáru za sebou, omluvil jsem se jim :-D brzdí dobře, tedy na moje ježdění…
Tak přesně tohle kolo sháním, situace je taková, jaká je a bohužel tohle, ale ani jiné kola v cenové relaci do 40k nejsou a vypadá to, že ani nebudou ;) Parádní popis, super fotky a krásný dizajn! Za mě 5*
Jak brzdí ty brzdy?
Brzdové kotouče vypadají s širokou brzdnou plochou a desky úzké – to Giant nesladil.
Pouceni rikaji, ze pokud brzda neni zapnuta, tak casem muze zatuhavat. Lepsi je ji mit porad zapnutou a v pripade, ze jde radit az moc ztezka, tak lehce povolit regulacni sroubek.
Slušný pracant.
Díky za inspiraci s tím smykem, řeším stejný problém – někdy pro zařazení si musím pomoci druhou rukou :)
A jinak doporučuje se mít brzdu na hazce zapnutou.
Mám stejný problém, to je jak kdyby byl smyk zaseklý o převodník, zkusím jako inspiraci podle tvé fotky.
R294: tyhle přesmykače jsou za trest. Strašné záleží na vyústění lanka, jinak to táhne na počátku zdvihu úplně nesmyslně v rovině páky. Taky jsem s tím zápasil.
Peslezedirou: v úplně jiném vedení lanka, získalo to tak větší páku a nahoru to už jde krásně lehce. Před tím jsem myslel, že zlomím páku jak to šlo na ko*ot…
V čem spočívala úprava smyku?