Elektrická Letuška

Přidat foto

Prosím Kubánce aby nám pak pověděl, jaký to je :D

TEST

VIDEO

Vybraná kola

(vloženo 5.10.21)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
kOmE
kOmE

7.10.21 06:38

Když ti to na hladkým segmentu dokáže zamnout vidlici a tlumič, tak to třeba v enduro závodech muže dost pomáhat. Já to mít nemůžu, pač bych nedokázal manažerovat ty baterky zvlášť pokud by to bylo v kombinaci se sedlovkou a hazkou.

Reagovat
jonti
jonti

6.10.21 22:03

Brain je mechanický a vidlice s tlumičem fungují nezávisle od sebe. OJe omezený mechanikou a nemožností implementace nějaké složitější logiky.

Fox to má o něco chytřejší, programovatelné, podle testů super, ale vůbec to dál netlačili, od začátku tam byla minimální propagace. Teoreticky by měl fungovat o něco líp než Brain.

Flight Attendant má navíc senzor z osy, teda detekuje šlapání a tím oproti foxu dokáže o něco líp určit, jak moc se otevřít nebo zavřít.

Praktický přínos asi nebude velký, současná hloupá kola fungují docela dobře i bez podobných systémů. O úspěchu rozhodne hlavně marketing a spolehlivost.

Reagovat
TJK
TJK

6.10.21 18:39

midlander: je tak gyro, to je rozhodne spolehlivejsi nez opticke nebo laserove senzory…

Reagovat
midlander

6.10.21 15:33

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Honza03
Honza03

6.10.21 13:22

No je to zajímavé, ale tak nějak se nemůžu zbavit pocitu že, aby to mohlo fungovat tak by každá vidlice a tlumič museli být přesně nastaveny na konkrétní váhu resp. mít o hodně větší rozsah nastavení než mají dnes. Ono asi budeš těžko přidávat tlumení komprese do kopce když běžně jezdíš jeden – dva kliky od největšího nastavení.

Reagovat
TJK
TJK

6.10.21 12:03

imho je na to špatný pohled.. tohle je vývoj, vývoj jde dopředu a někam se to musí posouvat.. většinou je to na úrovni Higendu v nejvyšší cenový kategorii a do mainstreamu se to s ohledem na cenu nikdy nedostane… kdo na to bude mít ten si to koupí, většina lidí bude stále jezdit klasiku.. vzhledem k tomu že jde o seriové tlumení které mésto mechaniky ovládá servomotor se na vidli ani tlumiči nic nemění.. já třeba osobně bych tyhle věci rád vyzkoušel a nebránil se jim.

nepřijde mi to vůbec hloupé.

Reagovat
roud
roud

6.10.21 11:40

Mno teoreticky by mohl nějaký podobný systém vyšachovat brain u epica v příští generaci. :)

Reagovat
metr-x
metr-x

6.10.21 11:36

File12: vzhledem k tomu, že musíš do DUB osy klik nacpat ten snímač, tak elektrokola jsou zatím asi mimo hru..

Nicméně mi se to líbí, jen ta cena asi člověka odpálí na měsíc :)

Reagovat
logoman
logoman

6.10.21 10:01

Hmm, ten benefit tam moc nevidim, i kdyz by to stalo stejne, radeji bych usetril tech 300g …

Reagovat
mr.antik
mr.antik

6.10.21 09:59

Tvl umělá inteligence na kolech, už chybí jen hlasový ovládání :-D

Reagovat
File12
File12

5.10.21 22:28

Mantis: jako jo mas pravdu. Ale kdo ma 9000$ na YT nebo 12.500$ na Trek nebo Spesl tak to resit nebude. Opice a banany….

To by me zajimalo kolik s tim bude stat takovej Spesl Turbo Kenevo :D

Reagovat
novas752
novas752

5.10.21 20:30

Čudlíky na spodních nohách a Butter Cups na konci pístnic pružení a tlumení.

Reagovat
mantis
mantis

5.10.21 20:29

Tak tohle je jasnej přínos, další bezvadnej blackbox, co si neopravíš doma. Taková věc bude mít pro servisy a prodejce náhradních dílů náhodou velkej přínos, jaktože ho tam nevidíš.. Víš jaká by to byla nuda, kdyby bylo kolo jednouduchý bez kurwítek a nebylo neustále co řešit, opravovat… To by pak nezbejvalo, než na tom samou nudou furt jen jezdit do zblbnutí, to přece nikdo nechce.

Reagovat
komajz

5.10.21 19:55

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Acanthophis
Acanthophis

5.10.21 18:54

Mě by stejně tak zajímal rozdíl nového Lyriku/Zeba oproti starší generaci – změnilo se i něco uvnitř? – Lyrik vypadá, jakožto komplet překopaný, ale nikde jsem k tomu nic víc nenašel…

Reagovat

Další galerie z kategorie

Baba-Ji 10
Tojny 13
Lišák 6
miroslavsmsm 1
bikermx 5
orm 2