Netřeba hodnotit. Nebude víc fotek, ani lepší popis. Mám jen pro sebe k uchování vzpomínky na super bike :) .....
(vloženo 18.10.21)
Značka | CANYON |
Model | Aeroad CF SL 7 disc |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | XXL |
Hmotnost | velká |
Rám | super |
Kliky | Shimano 105 |
Přesmykač | Shimano 105 |
Měnič | Shimano 105 |
Řazení | Shimano 105 |
Převodník | Shimano 105 |
Kazeta | Shimano 105 |
Řetěz | měním |
Náboj přední | ZIPP Firecrest 404 |
Náboj zadní | ZIPP Firecrest 404 |
Brzda přední | Shimano 105 - D140 |
Brzda zadní | Shimano 105 - D140 |
Brzdové páky | Shimano 105 |
Ráfek přední | ZIPP Firecrest 404 |
Ráfek zadní | ZIPP Firecrest 404 |
Pedály | Shimano 105 |
Řídítka | AL |
Představec | AL 120 |
Sedlo | Fizik - Arione R |
Pláště | měním |
Klíďo ať si každej jezdí do chce. Velká pila se zuby jako žiletky z přílišného křížení řetězu ;-)
@petr_bd: mám asi stejnou Ultegru a přesmyk mi začne škrtat až na 2. největším pastorku na velké pile. Dám mezipolohu a i španěla to pobere bez škrtání. A že ho jezdím často a rád :-)
@pebe: jj kouknu na to az ted zase po 1200km budu menit retez.. urcite za chvili zase zacne bejt hlucnej na velky placce
Tady je vlastně všechno špatně.
:-D :-D :-D
Jediný důvod, proč nejezdit spanela může být, že když jedeš v terénu, kde to neznáš, může se stát, že za zatáčkou se ti silnice zalomi a ta malá se ti tam v nulové rychlosti může blbě řadit. Nejake vyšší opotřebení komponentů je z kategorie bro science.
Stejne jako zmiňovaný převod při parkování kola. Mám na zimakovi hazku 20 let starou a funguje furt stejně, I když si s převodem hlavu fakt nelamu.
@skaj
a pak jeste by se melo ‚Parkovat ventilkama smerem dolu, aby do nich neteklo‘
@ Pikaču
v roce 2020 měnili geometrii a já mám model 2019. Od roku 2020 respektive modelu 2021 mají všechno o trošku větší. Teď aktuálně jsem koukal na modré CF SLX 8 2021 a vycházím velikostně na XL.
Je to moje první silnice. Nedokážu posoudit, zda mi byla malá/velká. Na příští sezónu mám objednaného menšího Gianta. Uvidím jak mi bude a co mi nepadne půjde z domu.
mozna se mi to zda.. ale prijde mi, ze to nema uplne na spanela
taky jezdim max 3. nejvyssi pastorek.. pak uz mi to drhne o presmykac
@peky
Ja jsem se s 195/95 poskladal na XL.
2XL bylo na me moc dlouhé.
Aduldinho: v tom Sramu, jezdím Shimano a mám to rád vše od jednoho výrobce (stejná brzdovka, stejné nářadí, stejné pracovní postupy). Shimano bych tam dával rád GRX Di2, které je (a zatím to vypadá že i bude) na 11s. Leda kdyby to udělali na 1×12 a kazety byly kompatibilní, potom by se to dalo zkombinovat.
Pokud mohu spojím pár dotazů do jedné odpovědi.
Díky moc za reakce a pěkný den všem
Peky
@kamaro V tomto su prostě konzerva, takže Španěl nee, dvojplacka anoo, duše anoo!
10z mám na SRAM Force AXS kazetě, tak v čem je problém? :-)
hovado_cz: Já taky ne, však na expedičáku mám vepředu 34z :-)
Silnici/gravel bych rád viděl s cca 40z (možná i 38z) převodníkem a na gravel zápletech 11–42 a na silničních cca 10–34. Akorát mi ještě nikdo nedělá kazetu s rozsahem od 10z :-(
Kamaro, já bych taky moc chtěl silnici na 1×12 ale na to bohužel nemam nohy :) takže silnice bude dvoutác ale na bajka mi už smyk nesmí :)
Bohužel jsem při dvouplacce byl dost často na hranici malého a velkého převodníku a to časté střídaní plaky doplněné přehozením o dvě rychlosti vzadu mi lezlo na nervy. Takže nová silnice bude 1×X a ať tady někomu na B-F klidně praskne žilka. Po zkušenostech s 1×X na biku a expedičáku, 1×11 na Alfině a 1×2 na krosce už prostě dva převodníky nechci…
Mozna budu za blba, ale co je na tom prevodu spatne? Jezdim ho uplne bezne a nepozoruji zadny problem (pri rovinatych vyjizdkach malou pilu treba vubec neradim). Nerejpu, fakt by me to zajimalo.
Me to prijde jako latina typu „Pri skladovani si zarad to a to at setris pruzinu prehazky“ „Nafoukni to at to zvoni“ apod.
Hezký štafle :-)
Ten zařazený převod jsem taky nikdy nejel. Největší dvě kolečka používám jen s malým převodníkem. Nevím jestli to vadí, nebo ne, prostě to tak mám zažité.
Nejezdit na velky prevodnik celou kazetu, tak bych radil vepredu nekolikanasobne casteji.
Souhlasím s Miťem, já jezdím jedině Itala!! :-) Křížení nebrat, radši shodim na malou placku a hezky kmitám :-) Kolo za bůra, to je jasná věc! :-)
mito – důvod? občasný španěl nebo vyšší pastorky mají na životnost minimální vliv, stejně jako na efektivitu.
Hele kluci a kde berete tu jistotu, že jednopila je přesně v polovině kazety? Mám dojem, že je taky víc ven.
Hovado_cz: nejvýš jedu na velkou čtvrtý kolečko shora, max.na rozjezd z křižovatky tam dám třetí. Víc ani prd.
Míťo, nebuď tak napruženej :) já v provozu taky španěla nejezdim ale dost často se mi stane, že mi tam „spadne“ při popojíždění po městě :) i přestože jsem za to tepal posledně mojí pani tak taky nemam svědomí čistý :-)
miťo: Aha a já jsem myslel, že hlavním důvodem jsou větší rozdíly mezi převody. Tak pokud je to tak jak píše miťo, tak si na silničku dám jednopilu. Křížení řetězu mě až tak nebere.
Jenže na jednopřevodníku se nic nekříží, převodník je uprostřed, ne vyosenej jako u dvoupřevodníku ;)
hovado_cz, nejsi nějakej drzej? Španěl mi na kolo fakt nesmí. I když je to trendy (výrobci a prodavači si mnou ruce). Mimochodem křížení řetězu je pro mě hlavní důvod, proč nechci jednopilu. Tečka.
hezký aero-štafle ale možná by to chtělo víc fotek. A kdo říká, že neřadí španěla ten lže :-)
Body nahoru za sedlo Arione.
Body dolů za použitý převod.
Kolik proboha měříš?