Je škoda, že horní kladka není v ose hlavního čepu, takhle to bude tahat za řetěz, ale asi by to byl konstrukční problém…
mi to přijde jako docela fajn řešení jak chránit hazku, pár namotaných větví už jsem zažil a na tomhle vlastně nevidím žádnou zjevnou nevýhodu. Možná kdybych vozil kraťasy, což nevozím
13.11.21 12:14
Mum.. Jasně že ta fotka co jsem poslal je bizzar :-)
Johny :-D Opravdu velký rozsah převodů..
Je to divný. Dvě ložiska navíc, který musí jezdec roztáčet, takže makačka a asi to taky bude dost vytahovat řetěz, ne? A pak bych teda nechtěla mít řetěz takhle blízko nohy..
No proč ne. Minimálně je ten měnič hezky schovanej.
Nevim jestli se neco nezmenilo ale prevodovky neumi radit ani v lehkem zaberu ?
13.11.21 07:48
Ještě lépe pod hlavní čep, aby byl v ose otáčení řetěz. To už je úkol pro výrobce rámů, alespoň dle té myšlenky tvůrce didávat výrobcům jen komponenty To mi taky přijde chytré, směřuje to k většímu rozšíření systému, než kdyby to produkoval pod jednou značkou kol.
Tak speciálně na high pivot bike to je hodně mega dobrá myšlenka pár let zpátky by to byl totálně nesmysl, ale teď to dává smysl.
12.11.21 19:06
12.11.21 19:05
Jj, určitě chytne. Za rok to budou mí všichni výrobci na TOP kolech za půl mega:)
Tak to je top zvěrstvo:))
Nerozumím, že někdo věnuje tolik času vývoji a pak z toho vyleze toto:/
Tohle vypadá spíše jako apríl :-) .