Nové
Původně příležitostná fitness silnička ke gravelu a biku. Přišla ale nutnost redukce, tak po tvrdém rozhodování šel gravel do světa a Aeron podědil druhé záplety FULCRUM Racing 400 DB, ty zlepšily jízdní projev o parník.
Kolo splňuje, co jsem od něj chtěl = hydraulické brzdy + spolehlivá Tiagra 2×10, pohodlnější, ale pořád dost sportovní geometrie a možnost nasadit širší pláště (35 mm bude hraničních, bez vzorku i 37)
Barva je v reálu perleťová a mnohem hezčí, než na fotkách.
Velikost 56-L mi k 181 cm sedí. Překvapivě pohodlná je sedlovka s offsetem.
Brašna je Topeak Midloader M, jsem bikepacker a mikrobrašničky neuznávám. :)
Focení i setup vzniknul dost na rychlo, ještě to musím doladit. Asi ještě jednou vyměním řídítka a po zimě tam půjdou nějaké gravel semislicky, možná investuju do karbonové sedlovky.
Edit. Kolo prodaný kvůli přechodu na karbon. Ačkoliv jsem měl s tímhle Aeronem porodní bolesti (musel jít do Pellsu na přefrezování hlavy) bylo to opravdu fajn kolo se sportovní, ale velmi pohodlnou geometrií. Slabinou byly mizerný záplety, s výměnou to ale byla solidní endurance solnička jakou bych s klidem doporučil.
(vloženo 27.11.21)
Značka | Pells |
Model | Aeron Comp |
Modelový rok | 2021 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | pod 10 |
Rám | alu |
Vidlice | carbon |
Hlavové složení | nevim |
Kliky | Tiagra |
Přesmykač | Tiagra 2x10 |
Řazení | Tiagra komplet |
Převodník | 50x34t |
Kazeta | Shimano CS-HG500 11-32T |
Řetěz | Shimano |
Náboj přední | v základu Shimano HB-RS470 |
Náboj zadní | Shimano HB-RS470 |
Brzda přední | Tiagra hydraulická |
Brzda zadní | Tiagra hydraulická |
Brzdové páky | Tiagra |
Ráfek přední | v základu nějaký Mach Pulse 17 |
Pedály | Shimano spd základ, neřešim |
Řídítka | vyměněno - Ritchey Venturemax 46 cm |
Představec | vyměněno - Ritchey Comp 4axis 80 mm |
Sedlovka | Pells XR2 27,2 mm s offsetem |
Sedlo | vyměněno - Sella Italia Elite Boost |
Pláště | Schwalbe Supreme 32mm / Continental Raceking CX 35 mm |
skialp – chybu neuděláš, za ty peníze dobře vybavený a velmi pohodlný kolo, jen tovární zaplety mizérie, jsou poměrně měkký a těžký. Blatníky jsem snad ani nezkoušel, gravelový by se mi tam nevešly, moc prostoru tam není, na úzkým plášti se tam nějaký silniční vejdou určitě. Gumy se vejdou asi 35 mm možná i víc, což je na takovej rychlej univerzál dostatečný.
Ahoj. Taky uvažuji nad tímto kolem. Chci se zeptat na zkušenost, jestli lze namontovat blatníky? Děkuji.
Brašna se m taky líbí, dokonalejší by bylo kdyby to hezky vyplňovalo rám od hlavy až dozadu uplně. Ale to by už muselo být dělaný na míru.
Aduldinho – kromě otázky vkusu je to věc zvyklosti. Mně už se naopak nelíbí prázdnej ramovej trojúhelník a výplň brašnou mi esteticky a nakonec i prakticky vyhovuje. :)
Moc pěkný až na tu obří rámovou brašnu, ale účel světí prostředky ;-) Máš to za 4*!
Zoidberg – vodu nepotřebuju :) Normálně v košíku, v létě pujde druhej. Nebo jiný kolo :)
27.11.21 14:14
Az na ty pokriveny berany dobrej pracant. :)