… jestli si z nás Sram dělá prdel:( Pokud to dám na tuto polohu, tak nahoru to řadí a dolů to nejde ani omylem. Páčka přehazování AXS se opře o šroub a neuděláš nic. Ukazovákem to jde, protože je tam nějaká flexe materiálu, ale palcem dolů fakt ne. Je tam tak malá mezera, že to prostě microspínač nesepne. Kolo za téměř čtyřista litrů a nezařadíš :D
(vloženo 9.12.21)
Tome, jaktože ti prošlo slovo ko**tina?? :-) Nějaká protekce?? :-D
Tuhle kokotinu jsem taky řešil. Nechápu. Už jsem chtěl řezat páčku, nakonec jsem to nějak na milimetry nastavil, ale ideál to fakt není,
DaD: Ty Rapide kola máš na bezduších? (podle ventilku)
Mohl si tam dát tohlencto. :-)
No ještě rodla. Spešl Rapide se nějak odsouvá. Pro Vibe carbon compact jsem objednal a uvidím. Mcfk mám v hledáčku a uvidím, jak se mi budou líbit. Vypadají fakt skvěle! Jinak jsem tam dal karbonové vodítko šaltru s Dury a Ceramic Speed kladky. Taková kravina o ničem, ale proč ne…
JJ, 175mm je taky moje délka klik, ale 53/39 už nějako neutočím, ale tady v MK máme trošičku kopce :-)
Pěkný, už se to rýsuje…
Ono to je bez nervů po čase otravná nuda a člověk stagnuje. Takže můžeme být rádi, že se občas něco nepodaří a musíme to řešit. Posun vpřed ku světlým zítřkům:)
Jinak kliky už dorazily. Je to dospělácká verze 53/39 175mm. I když jsem trpaslík tak mám tuto délku nejradši. Chvilku na to musím čumět, než se rozhodnu zda se mi líbí a nebo ne. Ono to pak někde sepne a uvidí se, zda projdou a nebo ne.
S tím oslovením Dadíku jsi mě docela zaskočil, tak mi říkají jen v nebližším rodinném kruhu, ty bejku:)
Dadíku, baví, ale zároveň se dost navztekáš, tak to máme podobné v tom zaměstnání :-) Též by mě asi toto docela bavilo, jen bych potřeboval upgradovat tu řemeslnou zručnost, i když s přechodem na post IT mechanika se to u mě o dost zlepšilo, bych řekl. Jen na ty kola nějak nemám čas a nebo sílu, mnohem raději na tom jezdim, než se v tom šťourám :-)
orm. Já tam nikdy nebydlel, jen jsem tam nějaký čas dělal a to jsme se setkali. Jsem od Berouna a mechanika jsem dělal už před dvaceti lety v krámu na Karláku v Praze. Pak toho bylo ještě mnoho, ale před pár lety jsem se k tomu vrátil. Našel jsem se v tom a jsem hodně spokojený. Dělal jsem IT technika, prodejce, umělecké řemeslo a další věci, ale tohle mě opravdu baví. Je to tím, že je to můj koníček a dost tomu obětuji.
@DaD: Stejne si rikam, ze pro cloveka co ma rad kola a rad je stavi, tak tvoje prace musi byt sen, protoze se dostanes k zajimavym kouskum, ikdyz treba vetsinou z bezne produkce. Jak se clovek ze zapadleho udoli v moravskem krasu dostane k tomuhle :-)? Mel jsi zkusenost se servisem (jako zamestnanec) predtim?
Tenhle Stump vypadá opravdu luxusně. Tak jsem opět zvědav na rodla. Zatím mu nabíjím lanka…
A doufám, že to občas osadíš těmi koly viz tvůj „pseudoinzerát“ :-D
@DaD Tak to máš parádní, jen nevím, jak se ti na tom pojede s tou tvou klobáskou (štanglí vysočiny)? :-D
já věřím, ze SL7 bude bomba, a designově to neni takovy kosmos jako plnotučny aero kola, ale sto lidi, sto chutí..
ZdeNECK1: SL7 má téměř naprosto stejné aero vlastnosti jako Venge, tam rozdíl nebude. Pojede lépe do kopců, ale hlavně jdou rodla až do plného rejdu a nemají zarážky na rodla jako Aero stroje. Když vidím jak vypadají naše testovací kola po sezóně, tak na tom opravdu spadnout nechceš. Rám i vidle na výměnu a nebo alespoň opravu.
Re DaD a Adul: to jsem zvědavy, DaD prechazi z AERO na SL7, coz neni tak uplne aero :)
mirorek2: jj, jsou. Opravdu nevím proč ty Sworky a TOP kola nedělají nějací šikovní lidé a ne někdo, komu je to naprosto ukradené a zmrví to. Ty brzdy bývají opravdu fest utažené a kolikrát se ze šroubu zakouří, když ho povoluji. Neskutečný šlendrián:(
Mně se líbí tedy víc to kolo v pozadí, i když zrovna Ska nemusím :-)
Takhle to vypadá téměř na každých karbonových rodlech. Tohle na place na kole za třistapade vidět nechceš. Proto s tím musím tak blbnout:)
mě to vychází, toto řešení s opačným matchmakerem bych nedal, mám to o kilometr dál od gripu tu páku
Takhle blízko být samozřejmě nemusí, ale jsou i kola pro prcky ve velikosti S a tam už je toto nutnost. Tady je i jiný problém. Vemena ve fabrice na Spešly ty objímky brzd tak utahují, že poškodí povrch rodel a já brzdy proto nemohu posunout do rozumné pozice. U nového kola to fakt nechceš vidět na prodejně. Řazení tedy zasahuje až do téměř čtvrtiny gripu a tam se zase nevejde velká ruka. Tak tedy musím posunout řazení dál od gripu a už je tady další problém. Past vedle pasti, pič.o :)
Ta brza, resp objimka mi prijde blizko gripu, pokud ma nekdo malou ruku, kratky prsty, tak asi může byt
DaD: To řazení ale nemusí být tak blízko ne? Já měl myslím rocker těsně vedle gripu a pohoda.
360 stoji myslim i spark sl 2022, ten vypada imho moderněji, to musi být pěkné dilema pokud se človek rozhoduje mezi top sparkem a top evem :) :)
Cenovka klasika 365 tyček. Srovnání vidlí bohužel nemám, nejezdím na tom. Já už z bika přesedlal čistě na silnici a bajka vezmu tak dvakrát za rok a to mám HT 27.5+
re DaD: tohle je nádherný bike! cenovka taky nádherná? Ktera vidle je lepši, tuzsi? Foxka 34 120mm nebo SID 120mm 35mm nohy? A citlivější?pokud se to da vubec srovnat..
Zrovna stavím další S-W Epic ale model 2022 a tam už mají tu novější verzi. Ta sice už nemá ku kolizi s matchem, ale jak píše Mr.Duck, páčka se bude zřejmě opírat o grip, když se tam dá něco pořádného a ne tyto užovky od Spešlu. Takové maličkosti a jak to dovede vytočit.
Jinak to Evo už se mi začíná dost líbit. V té menší velikosti mu to sluší.
krabica: poslední model MT7 na všech modelech Levo S-Works pumpuje jak prase a brzda nejde rozumně udělat. Posílá se to do německa a obratem posílají nové. Sám Magury jezdím a jsem spokojený, ale tyto se fakt udělat nedají.
DaD: Jaké problémy s Magurou? Mám MT5 už na druhém kole a fungují parádně…
Nové myslím že mají rocker paddle, ale ten naráží do objímky gripu. Taky moc nechápu proč je tam tak málo prostoru, jako by to nikdo ve sramu neotestoval v provozu..
tomfree: už jednou jsem dostal pojeb od chlebodárce za upřímnost, tak máš vyjádření v SZ:)
@tomfree: Při garančce nikdo nastavení odpružení nemění – proč by to taky někdo dělal a ztrácel tim čas? Maximálně je zákazník upozorněn/tázán, že má nastavení dosti podivné pokud podivné je. A vzhledem k tomu, že kolo má jít na garančku po 150km nebo 45 dnech podle toho co nastane dříve bude dost těžko řetěz po smrti. Dosavadní rekord (a to z ebiku ) si pamatuji 450km což je 3× víc.
9.12.21 20:16
DaD: to je těžké s těmi e-pičovinami,z Radotína už jsem nastavoval kamarádům čtyři kola,a se složením se nikdo moc nemazal a netuším,proč při garančce jsou schopni rozmrdat nastavení tlumičů,ale že je řetěz po smrti to už zákazníkovi neřeknou a tak dále,takže ne všichni co jezdí na ečku jsou mistři,stejně jako každý mechanik není *****.
komajz: Jako že mám na každé nové kolo, za naprostý nesmysl, ještě dávat něco navíc? Jako proč? To kolo má být funkční a použitelné hned po sestavení. V tomto setupu to ovšem příliš nefunguje.
Jj, Ondro, ty m.rdky za 400– sta litrů s Magurou bych rovnou házel do Vltavy. Tenhle krok od Spešlu fakt nedávám. Chápu jejich ekonomiku, ale reklamaci každého Leva S-Works s Magurou fakt nechceš řešit. Mám tam ještě pět kousků a zatím nemám koule se do toho pustit! Ty brzdy p.ojebali už tak dojebané kolo:(
9.12.21 20:04
Tak do umí jezdit na e-píčovině za 400-sta litrů. Jako že by ho pustil z kopce a dal mu pěkně nažrat? Tak to asi ne, že hoši :DD
No ale to zase není chyba sramu ale těch lidí kteří neumí brzdit. Teda za předpokladu že to nejsou brzdy Level/Level T. Tam to jinak nejde. :-)
TJK: O to přeci vůbec nejde:) Někteří lidé brzdí dvěma prsty i na páce jednoprsté a proto chtějí páku blíže ke gripu. Jde o to, že výrobce tu možnost oddálení řazení k prstům nabízí, ale nemá to konstrukčně dotažené. Přitom stačí naprostá maličkost. Měl by potom tedy napsat, jaká je minimální vzdálenost páky, potažmo řazení, od gripu?
@TJK já třeba i když si dám sram brzdu tak, abych na páku dosáhl jen ukazovákem, stejně mám s pravým matchmakerem řadič příliš blízko. Stejně jako tady jsem musel mít adaptéry přehozené zleva doprava. A to mám ruku velikost M.
No ale to už je problém toho výrobce který tam Magury dává aby si pak lidi na moped za skoro 400 museli kupovat funkční bezproblémové brzdy…
ze mas paku brzdy blizko, ukazuju ti polohu brzdovy paky sram a shimano a je asi o 10+ mm dal nez to mas ty, tzn. dat paku jak „dle meho“ ma byt, das tam spravny matchmaker, pouzijes tu blizsi pozici a zadnej peoblem neni.
TJK. a co má společného mechanika s AXS? To je úplně něco jiného. Proti mechanice Sram nemám vůbec nic(tedy kromě brzdy šaltru)
novas752: Jj. přesně. Chyba je v konstrukci. Jde to tedy vyřešit lehkým zbroušením vrchní hrany plastové páčky (také jsem to udělal), ale stejně toto se stávat nesmí. Jsou to vemena, co nepřemýšlí. Tohle je ještě sranda, ale když máš k AXS Maguru, tak jsi prostě v prdeli.
no jen z polohy brzdovy paky mi prijde ze je asi nastavena na brzdeni prostrednickem :)
Protože tohle je levej matchmaker na pravý straně. S pravým to funguje na obou dírách, ale s tim je zase nepoužitelná poloha řazení vůči brzdové páce stejně jako u všech ostatních sram řazení. Takže chyba je rovnou v tom matchmakeru…