Gravel verze
Silniční setup
Původní lak
Sova
UCI doporučuje
Ke stavbě vlastního rámu se jen tak nedostanu a na pořízení toho co by se mi líbilo nemám kapitál, tak jsem se rozhodl pro změnu kabátu svojí krosky. Nejsem úplně fanda černých kol, už vůbec ne matných, ale částečně i z lenosti jsem zvolil černej lak ve stylu modelu Superprestige 2020. Z výsledkem jsem spokojenej. Teď je ta mrcha sice o dalších 40 g těžší, ale mám zas nový kolo :)
Jinak je to lakovaný sprejema – epox základ + černej mat + lak.
(vloženo 11.12.21)
Super pěkná zmena:-)
Je to dvousložkovej lak, čili s tvrdidlem, na kvalitním podkladu, tak očekávám běžnou odolnost. Přinejmenším stejnou jako měl původní polomat. Snad ho nepřeceňuju :)
Líbí se mně obě varianty, spíš by mně zajímalo, jakou bude mít nový lak trvanlivost, jak odolá zubu času.
Dejf: za 200ml epoxidu, 400ml barvy a 400ml dvousložkovýho laku sem dal cca 1000,– ale drahej byl chameleon na tech par detailu co tam mam. Ten stal pres 600, ale zas mi v podstate zbyl, takze ho vyuziju na nejaky jiny srandy. Samolepky me v podstate nic nestaly, takze celkem hladce do 2000,–
Za mě super, líbí se mi upragovat staré věci, navíc je tohle velmi podařená proměna.
Bara2: neboj se toho. Kdybys nějaký logo potřebovala můžu ti vyříznout. Na nějaký velký řezání nejsem zařízenej, ale něco menšího v omezeným počtu bych zvlád.
depresy, jo rád bych, ale to co by mě zajímalo je mimo moje možnosti a za každou cenu mít karbon nemusím. Tohle mě zatím pořád baví.
Všem ostatním ještě jednou děkuju.
11.12.21 17:16
Fazzy, díky za obsáhlou odpověď. Jsem si do stříkání log netroufla. Kdysi jsem dělala klukům na auta šablony ze samolepících fólií, což mělo k dokonalosti daleko, a právě z toho lepení mám strach. No, možná to někdy zkusím, dnes už se dají nechat udělat šablony profesionální..
Vypadá to hodně dobře. Musela to bejt fuška, já bych na to neměl nervy.
Kouba: inu Němci no :) tam to zachránil jen ten Ferdinand se svým 911. Jinak pěkná proměna :)
Mrtweyubrus: Mě taky ne, ale potřebuju jednou za čas nějakou změnu. A navíc se u toho zabavím.
Parádička. Stevensu ten dyzajn nikdy moc nešel, teda kromě těch jednobarevných. Pěkná práce, vypadá to výborně.
Díky :) depresy: že by se taková změna odehrála bych ani nečekal, ale jinak platí co píše bára. Už se mě pár lidí ptalo jestli je to karbon. Sváry jsou teď hůř vidět :D
Bara: jj vidle je původní. V tom spočívala ta lenost, abych si ušetřil její lakování, bylo jednodušší přizpůsobit zbytek kola :) Jinak původní lak jsem obrousil až na základ nějakým 400 smirkem, bruskou i ručně, místy až na čistej hliník, důkladně odmastil a stříknul dvousložkovým epoxidovým sprejem. Loga jsou stříkaný s výjimkou toho hlavního na spodní trubce. To je samolepka. Stříknul bych ho taky, ale měl jsem šablony na moc kvalitní folii a po stržení tam zůstávalo spoustu hodně odolnýho lepidla. A nechtěl jsem riskovat poškození tenký černý podkladový barvy, tak jsem to vyřešil samolepkou. U těch menších log to tolik nevadilo.
Asi dobrý ale původní verze mě nijak neuráží.
Hezká práce, vypadá o moc líp :-)
Moc pěkné tento typ kol schvaluji. Dodnes lituji, že jsem prodal svého hliníkové CUBE Cross Race.
Moc pěkné. To všechno jsou nálepky nebo je některá bílá část barvou? Vidlice je původní lak? Jak jsi připravoval podklad?
11.12.21 13:52
Výborné…proti originálu je to o dost lepší.
A ještě má člověk radost jak z nového kola :-D