Jj, je to v pérdeli. Dnes sehnat silniční elektriku od Shimana je dost problém. Jebky od Sramu občas, ale to už na kolo nechci.
Jo, to je nemožné… Mně stačilo, když odpověděli na dotaz k dostupnosti nového sedla Pro Stealth Curved Team jaro příštího roku, no, už ho mám určitě měsíc doma ze Španělska…
Tak ono sehnat. Tam zalezi na hromade veci vcetne momentalni situace u vyrobce/dodavatele. Zkus sehnat nove 12rychlostni sady od rybaru v Paul Lange ;-)
18.12.21 16:19
18.12.21 15:15
Takže něco jako Garmin. Jako něco opraví a po.serou dalších x věcí, co předtím fungovali bez problémů. Sjam no:) Tady nezbývá něž čekat na update firmwaru a doufat v opravdu funkční verzi.
Mělo ,ale s posledním software pro páky ,kterej pro úsporu baterie rozsvítí diodu na pákách na kratší dobu se to jaksi prodělalo.
Petře, myslím že Ernesto toto nenechává náhodě a má na to spoustu lidí, co mu to navrhnou a pohlídají si i výrobu. Jen můj názor a chci tomu opravdu věřit. Ernesto je jeden z mála výrobců co má skutečnou historii a proto si ho idealizuji. Pogačar prostě vyhrál na Colnagu a tím to hasne:)
BTom1: Vše, co píšeš dělám, ale tohle po mě ještě nikdo nechtěl. Sám sobě jsem si na Sramu dělal hrazdu a Blip jsem používal, ale časovkářský. Nikdy žádný problém. Nějak nechápu, co se tam dá zmršit, když to jde po kabelu. Posléze z pák by to mělo jít jako normální zmačknutí tlačítka. WTF?
Kdo to upeče, svým způsobem opravdu jedno je. Z mého pohledu jde o to, jestli objednatel má vlastní vývoj, tedy jestli si též vymyslí, kam kterou třídu karbonu, vrstvení atd na rámu dát – prostě celý svůj proces. Druhá možnost je, že vlastní vývoj nemá a jen odsouhlasí nabídku výrobce. Pokud si firma všechny technické podklady pro výrobu dodá, tak se na ni dá svým způsobem jako na výrobce pohlížet. V opačném případě ne.
DaD:myslel jsem že ty kola i stavíš,servisuješ a přestavuješ takže když vidím cenovou skupinu toho co sem dáváš tak jsem doufal ,že se s tím setkáváš a musíš lidem vyřešit to co jsem popsal.ẞkoda že u kol těchto cen nemusí vše fungovat.
Kdo to kolo upeče je dnes asi jedno. Giant je největší výrobce kol na světě a dělá rámy pro spoustu značek. Jde o návrh, proces výroby a výstupní kontrolu. Kdyby to nedělal Giant, udělá to někdo jiný. Proto si myslím. že vyhrál opravdu na Colnagu. Giant je jen špičkový prostředek k výrobě. Tu technologii mají bravurně zvládnutou. Za Giant bych to ale opravdu nepovažoval.
DaD: Tam je z Colnaga s největší pravděpodobností jen geometrie a částečne vizuální vzhled. Pravděpodobně výběr prepregů, pryskyřic a všeho ostatního nechávají na Giantu a odsouhlasí si jen pevnost v daných partiích rámů.
cyklista86: Přečti si znovu můj příspěvek vložen ve 12:36 a pak se smiř s tím, že Pogačar na Giantu opravdu vyhrál. Tohle je fakt a ne žádná má domněnka. On v podstatě dnes ani žádný Specialized není, i když v případě tohoto brandu ne tak úplně.
Ale poslední dvě TDF vyhrál Pogačar na Colnagu. Proč by si Giant měl dělat nároky na jeho výkony v tomto závodě?
Petr Ch co to je za nesmysl. Pogacar vyhral TdF na Giantu? Emirates jezdi na Colnagu LOL…
No, Topky trochu podražily: https://www.giant-bicycles.com/…ura-ace-2022
DaD: Vůbec v ničem, samozřejmě. Jen aby jsi tu cenu nezakřik, když ted' Giant vyhrál dvě poslední TdF. Tým Emirates sice má Gianty dodané přes nějakou italskou polosubdodavatelskou firmu, ale i tak se to může odrazit(úspěch v profipelotonu) v cenách skutečného výrobce.:)
Tak o co bude v jízdě toto horší než kolo o 250litrů dražší? By mě fakt zajímalo:) Cena více něž férová.
BTom1: sorry, mě ten tvůj příspěvek nějak unikl. Zklamu tě. Tohle jsem na kole z fabriky ještě nikdy neměl a nemám s tím tedy proto žádnou zkušenost. Tohle je prostě za příplatek. Přeci to nebudou dávat na jebku za 350 už z výroby. Musíš být nohama na zemi:)
KRoser no rozhodne ten rozdil nepozna pupkatej menežer kterej si na tom vyjeden jednou tydne v peknem pocasi nedelniho dopoledne.. :))
Velice zajímavá diskuze.
Samozřejmě ty ceny kol jsou k smíchu. Cenu určuje hlavně trh. Kdyby tyto top kola nikdo nekupoval tak rozhodně tak drahé nebudou.
Myslím, že ten rozdíl v „pocitu“ jízdy na top kole je hodně o placebu. Myslím, že když by člověk vyzkoušel dvě totožně vypadající emondy jednu SLR a jednu SL tak nepozná rozdíl.
Pokud by před vyzkoušením viděl cenovku a SLR by byla za 350 a SL za 200. Tak ti bude tvrdit, že rozdíl rozhodně poznal, že ho „levnější“ kolo drželo zpátky a na top modelu by jistojistě vyhrál tour. :)
Každopádně jsou to jen moje spekulace, nikdy jsem na tak drahém kole nejel.
cyklista86: V čem moje argumenty pokulhávají? Jsem si pozorně přečet ty tvé dnešní a vidím to úplně stejně. V těch mých chci hlavně poukázat na potupné marže mezičlánků. Ceny za které rámy, sady atd opouštějí skutečný výrobní závod, jsou férové. Spíše bych se v této „disputaci“ pozastavil nad nesmyslnými maržemi, tam je zakopaný pes. Jinými slovy řečeno, když opustí kolo skutečný výrobní závod, tak ta cena je poměrem srovnatelná(řečí procent) s motoprůmyslem . Ty cenové nesmysly mají na svědomí všichni ti, přes které to pak jde dál ke koncovému zákazníkovi. A nechci slyšet, že je to kvůli dopravě z Asie, clu, daním. Z Asie se mimo jiné vozí auta, motorky a cena je u nich srovnatelná s těmi evropskými.
top modely si hrajou na něco „extra“ a cena jde nahoru asi ve smyslu čím dražší tím lepší. Bych se nebál, že tohle kolo, byť se 100% marží, bude pro Trek trhák, co jim vydělá miliony … Za plnou si to beztak koupí pár borců „aby to měli hned“. U fulla bych tu cenovku tak nějak kous, tady to je trochu úlet. Stačí se podívat na 15let starý fotky na čem jezdili kluci z Dukly atd, na trénink nafasovali max Ultegru s Aksiema, na olympiádu se jezdilo s Ksyriema ES :-D Jako průměrná mzda byla třeba před 15lety o hodně níž, přesto bych asi jako DaD představoval silniční topku někde o 100litrů níž.
Beztak bych si za ty prachy koupil radši tu Dáčku, i když samozřejmě argument, že srovnávám low oproti top chápu. Na Ferrari fakt nemám, na tohle bych eventuálně měl, ale ta investice mi nedává smysl! Nikam mě to neposune oproti vymazlenýmu Fondíkovi za 80 plus aero kola za 25, ale to byl ještě svět normální ;-)
To, že Sagan na Paris-Roubaix vyžaduje mechanickou sadu, na tom všem nic nemění…
DaD viz rafkove brzdy co vyhravaji TdF nebo pouzivani mechanickych prehazovacek na klasikach a pod..
milan.v ze rozdil mezi fabii a BMW tu je nikdo nerozporuje ba naopak. Tady je rec o tom, ze kolo co ma stat 200 tisic max stoji skoro jednou tolik. :D
milan: Špičkové týmy, které jsou vidět, mají špičkové vybavení z důvodu sponzoringu. Dostanou kola a ještě pěkně nasypáno od dodavatele, že jim to mohli poskytnout. To je celé. Viz Sagan, který přetáhl Spešla do Bory. Pro Spešl byl v tu dobu nenahraditelný a děli se tam, ohledně přestupu, zajímavé věci. Ti kluci v Pro Tour by to dávali i na těch Autorech v pohodě.
Občas mi přijde, ze prodejce nenasyta jen chytře zneužívá ten nadbytek křupanů a vyznavačů třech pruhů na teplákách…
Ten rozdíl v materiálu, co jezdili doteď a tím, co měli od této sezóny, je diametrální…
Jak už jsem psal, ponechme to stranou, všechny týmy už dnes mají špičkový materiál, pokud chtějí myslet na úspěchy, ale zkrátka rozdíl mezi Fabií a BMW tu je, ať už se to někomu líbí nebo ne… Na mechanice a se staršími ročníky různých komponentů a sad snad už jezdí jen kontinentální týmy v Jižní Americe, Asii a Africe…
milan.v si ten koment napsal jak nejakej politik. Vubec netusim na jakou stranu se s tim komentem priklanis.. Muzes to napsat trochu jasneji pro blbce? Myslis to tak, ze Elkovaci presli na lepsi kola a k lepsim vysledum jim to nepomohlo?
Dobrý příklad mohou být závodníci Elkovu, kteří přesedli z tuctových Authorů na Wiliery, někteří ani neměli elektriku, dodnes ten rozdíl nechápou, ale existuje… Ještě před dvěma lety by samozřejmě tvrdili, že jsou s tím OK a necítí žádnou nevýhodu oproti špičkově vybaveným týmům… ;o)
Otázku solidárnosti se sponzorem a klesající počet jejich úspěchů v posledním roce můžeme ponechat stranou…
No proto naprosto nechápu proč stojí silnice stejně jako TOP bike. Ta silnice, protože je mnohem jednodušší, by měla stát tak o kilo méně než bike. Oni tam prostě asi hodí jednotnou cenu a nějaký pitomec, co to koupí, se vždy najde.
cyklista86: přesně, na kole stejně jedeš za své a limitem je člověk. U mašiny to je úplně jinak. Kolo za 150k nebo 350k nebude ve finále nijak rozhodující.
DaD presne u tech kol do terenu to se da chapat. Tam je ten posun fakt velkej, ale silnicni kolo je s minimalnima rozdilama furt to same xx let..
Petr Ch Jeste dam jedne priklad proc tvoje argumenty pokulhavaji. Dobrej zavodnik bude vyhravat i na kole za 100 000kc. Ted je tu rec o silnicnich kolech. Staci mu lehke tuhe karbonove kolo na rafkovych brzdach s dobryma kolama. Nebude tam zadnej rozdil kdyz vedle nej pojedou ostatni na kolech za 400 tisic. Ted tohle vyzkousej aplikovat na motorky. Treba supersporty. Ani top zavodnik rozhodne nebude schopnej konkurovat se seriove vyrabenym supersportem moto GP specialu.. V tom je ten propastnej rozdil. Kolo je furt jenom kolo.. Kdyz to prezenu do extremu, tak Pogacar kdyby si koupil na bazaru kolo za 50 tisic, tak furt je dost pravdepodobny, ze s tim kolem bude schopnej vyhravat ve world tour.. To o motorkach fakt rict nemuzes.. Proc asi protoze to neni jen par trubek s retezem, kde lidi motaji nohama a je to furt to same jako pred 50 lety.. :D
Ono je i moc zajímavé proč stojí třeba Spešl v S-Wokrs řadě stejně v bikové a silniční verzi. Proč silnice S-W stojí stejně jako Epic Evo S-W, když nemá funkční zadní stavbu s čepy s TOP tlumičem, špičkovou přední vidli a AXS teleskop. By mě zajímalo v čem je ta silnice tak brutálně materiálově lepší? Prostě další ojeb:(
Petr Ch „Samozřejmě porovnávat levné kolo s levným motem a drahé s drahým.“
tenhle argument slysim nesutale ze je nesmysl porovnavat top kolo za 350 tisic s prumernou motorkou za 350 tisic a ja rikam, ze to nesmysl neni. Rozdil mezi kolem za 150 tisic a kolem za 350 tisic je naprosto minimalni. Zatimco rozdil mezi prumernou a top motorkou je brutalni. Elektronika a vsechno na uplne jine urovni a taky pokud se nepletu, tak kdyz si koupis fakt drahou masinu, tak mas urcite i ruzne vyhody kolem toho od prodejce a pod. Coz u kola nemas. Srovnavat top motorku s top kolem by byla jeste absurdnejsi komedie nez srovnavat to kolo za 350 tisic s motorkou za 350 tisic. Ty ceny kol jsou proste vyhnane umele do absurdnosti a srovnani s ostatnima vecma jako treba tou motorkou to jen dokazuje. Ze za 350 tisic si uz koupis brutalni cestovni enduro ktere ma vsechno elektronicky nastavitelne. Ruzne rezimy tlumeni, chodu motoru, ABS a pod. Co mas na kole? Furt je to jen par trubek slepenych dohromady, par lozisek, ozubenych kolecek a primitivni elektronika.. Az to kolo pri stejne vaze samo menit tlak v pneu podle povrchu, menit prevody podle tvoji nastavene zateze a podobne ulety tak tu smesnou cenu 350 tisic bych mohl videt jako oduvodnenou. Jenze az to do toho bodu dojde, tak to kolo bude stat pres milion, takze zase budeme uplne mimo.. :D
Pokud teda srovnávat výši předražení např. kolo vs. moto, tak to chce porovnat jinou optikou. Prostě konfrontovat cenu, za kterou opustí výrobní závod daný produkt a za kolik ho pak koupí zákazník. A v té cyklobranži je to nehorázná prasárna. Samozřejmě porovnávat levné kolo s levným motem a drahé s drahým.
Ono je veliký rozdíl mezi produktem, který je skutečně drahý a mezi produktem, který je těžce předražený. Pokud zůstanu u tohoto kola, tak tento rám je vyroben ve stejné fabrice v Číně, kde si nechává vyrábět též Canyon a tahle fabrika má práci s karbonem, jen jako jednu z mnoha činností – vyrábí např. též lůžka a jiná vybavení do nemocnic. Ano, tento rám je top a hodně dobrý. Výroba kompozitního monokoku je i v dnešní době ruční práce, ale cenový rozdíl, který si účtují prvovýrobci za základní a naopak nejvyšší karbonový model rámů, je méně jak 100 USD. Tohle je fakt. To samé se sadami atd atd. A pak už to v každém mezičlánku jede…:( Nevím to úplně přesně, ale tento konkrétní rám, firma Trek u výrobce nakupuje za méně, jak 500 USD.
Nemám nic proti tomu, pukud si někdo pořídí kolo za 350,–, proč ne? Tohle kolo sice sakra dobré je, ale kvůli sto a jednomu důvodu, za tohle 350,– v žádném případě nezaplatit.
jj, Blacky, vidím to naprosto stejně. a to je jen motor. Nehorázný rozdíl v konstrukci komplexního stroje s motorem, převodovkou, elektroistalací, nápravy, tlumiče atd, atd. Naproti tomu je kolo asi jako spočítat 1 + 1. Prostě naprostý nesmysl :(
Nooski – ve srovnani to proste neobstoji. Na kole neni vubec nic ve srovnani s autem nebo motorkou. Nemusime resit top model, klidne nejaky zakladni carbony na 105 s hlinikovym zbytkem. Takovy kolo dneska je 100–130tisic. Ram nic extra co do materialu, vrstveni, vahy…
Ono je to prepaleny vsude. At uz carbon nebo hlinikove komponenty. Ceny typu litr za predstavec z hliniku, 1500 za hlinik rodla atd atd.
Navic teda tech kol se proda vic nez treba tech motorek ;) tzn i argument ze to je drahy na vyvoj je solidni bullshit. Navic testujes a homologujes jen minimum dilu, proti zase treba auto nebo motorce.
A taky se muzeme bavit o zazemi a fixnich nakladech. Firmu na kola ti zalozi par typku v garazi. Zkus to v automotive, nez se stihnes rozkoukat mas desitky lidi jen na paperwork a jeste jsi ani neprijal objednavku.
kubad: ale to víš, že vím. Ale taky se těch Dácií vyrobí neporovnatelně více než tohodle modelu. Taky dnes není problém sehnat novou pěknou silnici za 40 000 Kč, na které člověk valí z kopce kilem a musí být pro člověka v této rychlosti bezpečná, to už věděl i Enzo Ferrari a dával tehdy Colnaga jako vzor technikům právě z Ferrari. Pokud vím, tak za 40 000 Kč nové auto neseženeš ani omylem. Tohle je topovka s přepálenou cenou stejně jako automobilové topovky.
cio: no, monokokem bych si jistý nebyl. O původu a výrobě hromady kol taky nemáš úplně přesnou představu ;-)
DaD: viz výše, cena je přepálená, ale je to tím, že je to topovka. Kolik budou stát taková karbonová kola na auto? :-)
nooski: tak Dacia je možná z cenového dna trhu, ale toto rozhodně ne a stojí to stejně. Poměr dílu a technologií jsou jasně na straně mašiny. Fakt stále kroutím hlavou za co chtějí, u těch kol, tolik peněz. Ta ruční práce také není žádný zázrak. Oni to tam perou soudružky u pásu a nějaký vztah k tomu už nikdo nemá.
18.12.21 02:33
@noski – nic proti, ale netušíš kolik stojí vývoj auta a co všechno musí díly plnit a celé auto
Pánové, vy tu ale porovnáváte top silničku a rumunský vergl z lisovaných ho**n. Ekvivalentem Dacie je nějaká silnice z Decathlonu za 15 000 Kč. Kolik bude stát roční servis masovky jako je Ferrari? :-) Výroba karbonového rámu je pořád činnost s velkým podílem ruční práce, na druhou stranu vylisovat kastli rumunského zázraku je otázka pár vteřin.
17.12.21 19:09
Ve finále je jedno cio, kdo to vyrábí. Jsou to všichni stejná hovada. Korporát je jasně v mínusu, ale i ty garážovky se snad zbláznily a hřeší na současnou situaci. Místní firma chce za ocelové těžítko bezmála 40 litrů? Ať jdou do ****** všichni:( Já dal za rám Tarmaca téměř sto litrů a to bylo v nákupu. Počítám, že je to na dlouho mé poslední kolo, protože už ty jejich hovadiny nehodlám dál akceptovat.
17.12.21 17:21
Kolo se mi celkem líbilo do té doby, než jsem najel na nálepku s cenovkou, jak tady bylo již mnohokrát zmíněno :-(
Ty kola fakt stojí nesmysly teďka, taky bych si za ty prachy radši koupil Dáčijku :-)
@cyklista86
nechápu čemu se divíš – kolo má výrobcem určenou prodejní cenu, a obchod má nějakou nákupní cenu marže je v procentech zhruba pořád stejná, takže ano vydělá zhruba stejně jak na prodeji 10 kol za 35t.kč
Já naštěstí neřeším nic. Je to všechno o marži, která na kole je. Stejně jako u každého jiného zboží. Je to jen obchod, nic víc. Jaká je marže mě samotného vůbec nezajímá.
th74 takze si DaD a ostatni tam kde pracuje berou za to kolo cca 70 000kc? To je slusnej kseft.. Skladat kola za 30 tisic a hadat se s klientem o kazde stokorune asi nebude moc zabava. Zatimco tady DaD co sklada kola pro lidi kteri neresi 50 tisic sem 50 tisic tam to ma fakt super kseft.. :)
Doma by mi nevadilo, akorat teda davat za kilo vahy dolu 200t kc mi neprijde rozumny.
Zase realisticky, mit mesicne 200t kc cistyho, klidne jim to zaplatim.
th74: je to tak a dela to vetsina vyrobcu.. taky jsem to kdysi zkoumal, proc ti vyrobci davaj svuj topmodel draz, nez kdyby sis to stavel sam.. cilovka = cim drazsi tim lepsi.. takze pokud tohle kolo daji treba za 300k, tak riskujou, ze si to u nich zadnej z tech blbcu nekoupi, protoze vedle Spesl tam ma kousek za 360k, kterej teda musi bejt ocividne v necem lepsi
Takhle bych si to nějak dokázal představit :) na ty naše rozbitý okresky, ideál.
TheJD: ne to je díra na pepřový sprej pro obranu cyklisty před vzteklými psy a řidiči. Se sprejem je cenovka 400 tyček :D
Tady jsem si to jako domácí kutil a stavebník dovolil spočítat z cen na bike24.de
Rámovka: 4000 Euro (doufám, že je to ona https://www.bike24.com/p2461999.html)
Kokpit: Aeolus RSL VR-C 580 Euro
Kola: Aeolus RSL 37 2250 Euro, ale za tyto peníze bych vybral něco z DT 1100 a asi ušetřil
Sada: RED AXS 3300 Euro a vyberu si převody jaký chci
Sedlo: za 300 Euro si vyberu super jaký chci
Omotávka: za 50 Euro si vyberu super jakou chci
Pláště: Conti 5000 TR Sza 140 Euro a vyberu si šířku jako chci
Dohromady tam nechám 10620 Euro, tj. cca 275 000 kč a ušetřím krásných 75000 kč. To když řeknu manželce, že ušetřím 75000 kč, když si postavím kolo, tak mě v tom i podpoří :)
Podle mě kdo chce kolo nad 200 000 tak je výhodnější si ho postavit, navíc si tam dám přesně to co chci.
16.12.21 21:58
cioran-m: Co vyjede nahoru, musí sjet i dolu. =)
Mně se to líbí, pěkný dnešní kolo. Nenazval bych to vrchařskou topkou, ale top univerzálem. Ale za tu cenu to může koupit jen ten, kdo jednak nemá moc najeto a hlavně vůbec nechápe, co kolik stojí. Na kole ale vidím napsáno Projekt One, takže to možná již svého majitele(ku) má.
A když se řeší vzhled, tak okolí představce vypadá, že tam nepatří, že je dočasně, než dorazí něco hezčího, jinak by kolo bylo pěkný…ale za ty prachy ani na míru.
Ufffff…a já vybírám televizi do 20k a říkám si, proč nesmím potřebovat OLED displej, sem socka :-D
@cyklista 86: ta dovolená by byla asi nejlepší řešení :-) auta mě taky neberou, ale nějaké bych teď potřeboval na dojíždění do práce.
Mi se to kolo líbí, ale ty kačky bych za něj nevysmrkal… Je třeba si zvykat kam se ubírá design, ať už jde o sady, nebo rámy, tohle je prostě evoluce a mnohé konzervy tady a jejich reakce mi přijdou úsměvné…
Peslezedirou Ja bych za 350 000 tisic butto koupil solidni MTB, silnicku a gravel a mozna by jeste zbylo na skutr nebo moto nebo ebike(auta me neberou ba naopak mam strach v nich jezdit) a nebo bych vzal ty prachy a nekde aspon rok relaxoval. Nekde u more kde to je levny..
Hustý, za tu cenu bych si koupil Dacii a ještě by mně zbylo na silničku od Authora :-)
DaD:
Určitě tam montuješ teď sady s blipsama multicklikama.
Nesetkal jsi se s tímhle:
Setkal jsi se s tím?
Asi budu muset počkat na další verzi..
Fakt je nechápu s těma kiksama kdy něco vylepšijou ,ale pak jim zas nefunguje něco jinýho.Viz.uspàvàní komponentů,mazání paměti při vyndání baterie atd..
16.12.21 18:57
16.12.21 18:55
Teď stojí skoro všechny top modely 250+ Doby, kdy se končilo někde u 160 jsou dávno pryč :-) Nějaká cílovka určitě bude a nebál bych se, že prachatí nadšenci ze západu to s klidem koupí. U nás nebude takový trh, tady se s tím bude spíš machrovat předpokládám.
Co by maník z Treku nenasadil na svůj produkt cenovku tristapade.....v té ČR na to asi mají prachy, když tam startovací cena místní malé značky je půl mega :-D
Teda verim, ze to bude dobre kolo s vazne hezkym svezenim. Ale za ty prachy bych ocekaval neco mnohem hezciho. Hlavova trubka vcetne podlozek pod predstavcem mi prijde jako neuveritelne skareda zalezitost. Plus ty srouby v predstavci, to vypada jak u combo riditek z alika. Mozna, ze v realu bych se na to koukal uplne jinak a mozna to nebude tak zle jako z fotky.
Kazdopadne vaha na kotouce, navic v teto velikosti moc pekna. Jen nesmim videt tu cenovku. :D
Stavěl jsem si tempařské kolo a ono si nezadá s tou vrchařskou mrchou :/ Váha včetně pedálů, košíků a držáku na komp. Ještě tam přijdou o dost lehčí rodla. Když dám ještě TOP pláště a latexky, tak bych se mohl pod 7 dostat. Nejsem gramař, ale potěší to:) Trochu jsem upravil design převodníku, ten původní moc „svítil“
orm: já fakt nevím. Obchod je zcela mimo mě a jsem za to rád.
Fazzy: Jj, za chvilku bude startovací cena Festky půl mega a to bude social edition verze:)
To až uslyší na Vinohradech, že zcela tuctově vypadající Trek stojí takovou raketu, tak vám teprv ukážou kolik stojí bicykl.
@DaD: Ja myslel zda se proda za tuhle cenu. Ze se proda to asi jo, ale treba se da jit o desitky procent dolu, nevim, tohle je cenove mimo me :-).
orm: tak to nevím. Naštěstí na prodejně nejsem a toto jde absolutně mimo mne. Ale asi ano, jinak bych to stále nestavěl:)
Budu strilet od boku, kola 70, sada 60, kokpit sedlovka a spotrebak 30, takze ram s vidlici bude za hezkych 200kkc :-)).
Vazne to uvas nekdo za tu cenu kupuje?
Že je to přepálený tak o 150kk je jedna věc, že je to ještě k tomu hnusný je věc druhá.
Lidi jsou blbí a ještě za to ochotní platit. Já bych za tím nic jiného nehledal.
Jan D. : to po mě nemůžeš chtít, jelikož je to pro mě také nepochopitelná věc. Bohužel, opravdu nevím proč za to chtějí tolik peněz a osobně mi to přijde jako naprostý nesmysl. Asi proto, že na to lidé mají a jsou schopni – ochotni to zaplatit. Já bych je kopl do řitě za takový výsměch uživatelům.
A co je na tom tak drahýho? Mohl bys zhruba rozepsat ceny těch nejdůležitějších položek?
kubad: jj, je to už hodně v řiti. Nesmyslné ceny za blbé kolo. Za tu cenu máš krásnou motorku, kde je asi milion součástek navíc. Tohle také nechápu. Dělají si z nás prdel a asi zkouší co vydržíme:(
Ano, je to z toho důvodu a strašně mě to na tom kole se.re. Mají to stejně hnusné jako Cannon. Dodneška tu designovou hovadinu naprosto nechápu:(