Samozřejmě si dělám srandu. Sice přínos mi přijde malý, spíš to akorát bude těžší, ale strojařina je to krásná a fandím lidem co jsou schopný dát dohromady takovouhle relativně složitou věc aby to fungovalo :)
Tyjo mít ale takový vymazlený brzdy a na nich závlačku, to bych to asi vyhodil z okna :D
Bacha na to že karbonové kotouče na kolo jsou úplně něco jiného než ty na závodní auta/formule.
To se nekroutí, ale stojí to nesmysl a do ohřátí to zas tak moc nebrzdí. Na kolo, podle mého kravina. Závodní auta to vozí, kvůli váze, ale ty to ohřejí na pár metrech a pak to funguje skvěle.
Tak motorka je v potřebě na brzdnou sílu naprosto odlišná. Tohle je kravina a servisovat to fakt nechceš:)
Za mě další kurvítko, ale nejsem DH specialista, tak tomu fakt nerozumím :-)
„Tak funguje to na motorce, na kole musi taky…“ :-)
Ale jak se psalo nize, kdo si hraje, nezlobi…:-)
A do toho ještě karbonový kotouč, který nejde rovnat. Tak to fakt nechceš…
kubad: no ty kjávo! Tohle bych chtěl mít na stojanu a seřizovat to nové na prodej, kdy to prostě nesmí škrtnout :( Včera jsem nedal Magury MT7 a poslal to na reklamaci. Kotouč na setiny, ale brzda prostě pumpuje a nedá se to udělat. Tohle dělat Magura, tak už visím na stromě…
Přínos asi nula, ale ta krásná práce s tím. Ten to dělá už jen kvůli tomu, aby si mohl hrát. A kdo si hraje, nezlobí:-)
Jak jsem psal na FB, jedinou výhodu vidím v rovnoměrném namáhání vidle při brzdění, jinak je to nesmysl.
zkoušelo se to tak 15 let zpět, na DH – nebylo to nikdy potřeba, a ani není – ale pěkná práce teda no :D
Zajimave technohratky! Jenom nerozumim, k cemu to podle jizdniho stylu potreboval. Celou dobu cekam na nejake peklo na konci a ono nic…:)
TVL, není tam těch kotoučů málo? Možná by se nějakej vlezl i za kazetu??
Čím víc kotoučů, tím víc Adidas :-D
Jako DIY projekt pěkné, ale funkčně celkem dost k ničemu. Ale čekal jsem že by na to měl potřebovat jinou páku…