Hmotnost | Jsou věci, na které se gentleman neptá! |
Rám | Modifikovaný Favorit nastavený jeklem |
Vidlice | Ocelová |
Hlavové složení | Made in China |
Kliky | Shimano Acera (?) |
Středové složení | Kinex čtyřhran |
Přesmykač | Nějaká levná plechová hrůza |
Měnič | Shimano Alivio |
Řazení | Shimano Alivio |
Převodník | 48-38-28z |
Kazeta | Shimano CS-HG41-8, 11-32z |
Řetěz | Shimano HG-40 |
Náboj přední | SRAM 5.0 |
Náboj zadní | SRAM 5.0 |
Brzda přední | Shimano Alivio (V-brake) |
Brzda zadní | Shimano Alivio (V-brake) |
Brzdové páky | Shimano Alivio |
Ráfek přední | Remerx Grand Hill |
Ráfek zadní | Remerx Grand Rock |
Pedály | Union SP-5800 |
Řídítka | Hliníková |
Představec | Naprosto ukrutný |
Sedlo | Žebra z 10mm překližky, příčky z 12mm kulatin, poduška Ventisit |
Pláště | Schwalbe Marathon 20x1,5/Michelin City 32-622 |
Na zadní jsem to zvednul jednou, když se mi to při rozjezdu do kopce rozjelo zpátky a já vzal za zadní brzdu. Jinak tohle je houby závodní geometrie, ani na tom moc neležím, ani nejedu zadkem skoro po zemi.
Scalar: Ze sedla se nezvedneš, musíš se zapřít zády proti sedačce. Potom se dá už leccos ušlápnout. Na nejlehčí převod vyjedu cca 16%, limitující jsou plíce, ne nohy :-)
Na něčem takovém bych se taky rád projel, rás si to ve stoupáních přišlápnu ze sedla, je to problém ?
tak to bych rad zkusil :-)