Jeden z kousků, podle mého, už téměř ohroženého druhu. Prostě ostrá kroska, na které se prohánějí borci ve svěťáku. Normálně mám chuť si něco takového opět pořídit.
(vloženo 11.1.22)
Jako první projížďku jsem nevěděl jestli jedu na horáku nebo na silničce – tak vysoký mi to připadlo po přesedlání ze starého Cannondalu (který mi asi byl i malý). Nicméně vzal jsem to, a nelituji. Oproti předchozímu kolu jezdím podstatně rychleji. Taky postupem času snižuji představec – tedy komínek se mi zvyšuje a já se pořád nemůžu odhodlat ho fiknout. :)
ferlikster: to bylo samozřejmě myšleno v legraci:-) Koukám že jsi o 2 cenťáky vyšší než já a máš 62ku. Já měl na test 60ku a přišla mi vysoká a krátká ( proto jsem šel do Emondy )
Pro někoho je to „další hnusnej moderní trek“, pro někoho veterán… máme to tu takové pestré :-D
..je to pochopitelný – v práci je to samá novinka a na 2 roky starý veterány se pak snadno zapomíná:-)
No jo máš pravdu! Sypu si popel na hlavu a tímto se omlouvám:) Myslel jsem, že už má tu novou. A to jsem navíc jsem to kolo viděl:/
ferlikster: Tohle se Domane netýká. Ty to mají udělané naopak dost dobře. Jedním imbusem nastavuješ předozadní polohu a druhým sklon sedla. Na Domane to funguje parádně. Bude to rukama :)
Zámek sedla mám na Domane taky zarostlý, jsem si říkal jestli nejsem šu.l.in a přetáhl to… tak se mi teď ulevilo že je to „jen“ design.
Naštěstí polohu mám nastavenou dobře, takže už nemusím řešit.
gemini: ten zámek sedla je největší nesmysl na zeměkouli. To musel vymyslet úplný *******. Trochu utáhneš a už s tím nehneš. Musí se vyklepnou vnitřní segmenty opět nastavit polohu sedla a tak stále dokola. Navíc ani ty vnitřní segmenty nejdou pořádně srovnat oproti sobě. Zlá, zlá, nepěkný případ :((
a jen dodám, že i samotný zámek sedla je docela k prdu, takže příští kolo už jedině klasika:-)
jeepak: já reklamoval a v Treku mi to opravili – nicméně loupe se to zase, byť ne v takové míře. U SL 5ky, kterou jsem měl předtím, nebyl ani náznak poškození laku od upnutí sedlovky…Na fotce je stav před reklamací…aktuálně se sloupala „škála“, která je jakoby plastická a vyčnívá nad úrovní laku – a v tom bude asi ten problém…
Skoda, že upustili od univerzálnosti – zrušili úchyty na blatníky a přesmyk je jen přes redukci. Jinak bych ho koupil klidně znovu. Takhle asi raději půjdu do Checkpointa, pokud vůbec znovu do Treku.
Ten pahýl se oloupe asi vždy. Utažení sedlovky dává laku na prdel. Reklamaci bych zkusil, ale jak se k tomu postaví Trek, těžko říct.
Zdravím,na mém Trek Domane+LT se uvnitř na sedlovce taky ten červený lak oloupal trochu a to je taky nové kolo tak nevím jestli to mohu reklamovat.
Vyplesklej z toho nejsem, ale to platí obecně o všech kolech s berany :-). Ale co se mi teda fakt líbí je ten lak, ta barevná kombinace se jim teda moc povedla. Na sluníčku to bude asi ještě echtovější.
Adul: to je jen takový nápad, ale pokud bude dostupné, tak do něj možná půjdu. Jinak nic prodávat nehodlám. Mám jednici od Spešlu, zimáka Domane , letitého bajka a tohle by bylo čtvrté. Jsou tady jiní experti, co toho mají daleko víc.
JJ, moc pěkňůčké ;-) DaDe a užiješ všechny ty kola nebo pošleš něco do světa?? ;-)
Co sem tak namátkou kouk, tak i u těch ženskejch jede v podstatě kompletní špička dvoupilu.
Nepočítal sem to, ale spíš bych řek, že minimálně ze špičky vozí většina lidí dvouplacku a to dokonce i některý ženský.
Většinou se ve svěťáku valí jednoplacka, ale jsou i kluci co jezdí klasiku. Když spadne řetěz, tak ve většině případů ho přesmykem nahodíš zpět. Také se to volí podle tratě, profilu a počasí.
Jinak v 52-ce a představcem až dole bude boží. Zkusím to objednat a snad do dvou let přijde:)
Pekny! Jak to tedka ty borci maj, jezdej v CX svetaku vetsinou/vzdycky jednoplacku?
Kolo dle mého gusta, sám mám CX jako univerzální silnici-grevl a pro fotříky ideální ;-)
To je paráda. Jinak taky bych raději sáhnul po čistokrevné krosce, než po některých gravelech.
Ještě k té sedlovce, jedna z výhod je, že se tam nedostává tolik bordelu a vlhkosti třeba při mytí kola. Jen nevím, jestli je to kouzlo nechtěného nebo to tak bylo i zamýšleno.
DaD: tu obrácenou sedlovku bych na své Emondě zrovna klidně oželel ( a to pominu, že se mi už podruhé – po opravě u Treku – loupe lak na na „pahýlu“ )…popravdě, nechápu, proč to neudělali ala Domane – jak na Emondě, tak na Boonovi…:-)
Ježiš, to je nádherný:-)
Proporčně to nevypadá vůbec zle, jen ta hlava je až moc mohutna. Navíc váha super. Rozhodně neurazí.
Kvůli Isospeedu a potažmo dlouhé sedlové trubce. Ta flexe je na drobných nerovnostech dost znát.
Proc to ma Trek obracene, ze se sedlovka nasazuje na dlouho sedlovou trubku?