TREK Procaliber 9.6 2021
TREK Procaliber 9.6 2021
TREK Procaliber 9.6 2021
TREK Procaliber 9.6 2021
TREK Procaliber 9.6 2021
TREK Procaliber 9.6 2021
Poprvé karbon, poprvé bezduše. Díky skvělému přístupu pana Šauera a jeho cykloobchodu v JnN splněný sen, který se mi málem po více jak půlročním čekání rozplynul.
Postřehy po první vyjížďce. Budu porovnát s předešlím kolem což byl hliníkový TREK Superfly.
- Pohodlí – neporovnatelný. Procaliber na lesních a polních cestách překonal mé očekávání. Určitě tomu přidaly i bezduše.
- Oproti Superfly je strašně velký rozdíl v přenosu síly při šlápnutí. Prostě člověk šlápně a jede.
- Geometrie – TREK mi prostě sedí. Ale i tady cítím posun a opět k lepšímu.
- Vidlice – po první vyjížďce mi příjde, žě ten RECON chodí lépe než má předešlá REBA. Uvidíme dál.
- Shimano LX/XT oproti SRAM NX jemnější a tižší chod.
(vloženo 16.1.22)
Značka | TREK |
Model | Procaliber 9.6 |
Modelový rok | 2021 |
Velikost | L |
Hmotnost | zatím neváženo - doplním |
Rám | Karbon OCLV |
Vidlice | RockShox Recon Gold RL |
Hlavové složení | FSA Knock Block |
Kliky | Shimano MT611 (175mm) |
Středové složení | Shimano MT500, 92 mm, PressFit. |
Měnič | Shimano XT M8100 |
Řazení | Shimano SLX M7100 |
Převodník | ocelový převodník 30 zubů |
Kazeta | Shimano SLX M7100, 10-51 |
Řetěz | Shimano Deore M6100 |
Náboj přední | Bontrager, zapouzdřené ložisko, slitinová osa, 6 šroubů, Boost110, 15mm pevná osa |
Náboj zadní | Bontrager, zapouzdřené ložisko, 6 šroubů, ořech Freehub Shimano MicroSpline, Boost148, 12mm pevná osa |
Brzda přední | Shimano MT410 / Shimano RT56, 6 děr, 180mm |
Brzda zadní | Shimano MT410 / Shimano RT56, 6 děr, 160mm |
Brzdové páky | Shimano MT4100 |
Ráfek přední | Bontrager Kovee, dvoustěnný, 28 děr, šířka 23 mm, ventilek Presta. |
Ráfek zadní | Bontrager Kovee, dvoustěnný, 28 děr, šířka 23 mm, ventilek Presta. |
Pedály | Shimano PD-M520 |
Řídítka | Bontrager Comp, slitina, 31,8 mm, prohnutí 15 mm, šířka 750 mm |
Představec | Bontrager Rhythm Comp, 31,8 mm, Knock Block, 0 stupňů, délka 80 mm |
Sedlovka | Bontrager Comp, slitina 6061, 31,6mm, offset 8 mm, délka 400mm |
Sedlo | Bontrager Arvada, duté chromoly ližiny, šířka 138 mm |
Pláště | Bontrager XR2 Team Issue, bezduše, bočnice Inner Strength, aramidová patka, 120 tpi, 29 x 2,20 palce, Těsnicí tmel Bontrager TLR, Bontrager ventilek TLR, 50 mm |
Ve všech bodech s tebou souhlasím, po první projížďce propuklo nadšení a asi i závislost. Dřív jsem se těšil až se projedu, teď bych jezdil pořád :-)
Mrkni u mě na profilu ✌️ mám k němu dvě vidlice, kolem Plzně mi na tom stačí pevná v karbonu
Mám taky 9.6 jen v runingu a ano super HT, jen asi těžko zvykam po Top Fuelu ????
Moc pěkný. IsoSpeed Treku fakt funguje, takže pohodlí věřím. Full to sice není, ale proti HT člověk není tak naklepaný.
30 s 10/51 je v pohode, ty kecy tady neres. Kor kdyz jsi frekvencni jezdec a nejezdis silnice s chces vyjet kazdy kopec. Ja driv taky jezdil na fullu 32 s 11/46 a uplne v klidu do tezka, jen do lehka to bylo horsi.
Mám 180cm, ale možná už jen 179 :-) A to L ko je pro mě super. Co se týče těch 30 zubů pro OK. Loňský rok jsem jezdil poprvé 1×12 a to NX 32 – 11/50. Nejprve jsem se toho bál, ale nakonec jsem zjistil ,že my spis chyběl převod do lehka. Takže teď těch 30 – 10/51 by mělo o trošku i lepší. Ale je pravda, že si jezdím na pohodu. A ty lehčí převody mi vyhovují více i kvůli kolenu ve kterém mám přetržený vaz.
Kolo pěkný, jen se divým že na takovýhle kola dávaj převodník jen 30z. Na to že to je čistokrevný XC slušelo by tomu 34z. Jinak jen otázka pro majitele ohledně geometrie, kolik měříš?
Jak dlouho vydrzi retez jezdenej na takovem pidi prevodniku?
Je fain si sen plnit a udelat si radost:)
Ale taky popis jak se ti na tom snu jezdi a kde vidis prinos:)