DaD: Tyvole…to už byly slušný hodinky, když místo nich dokázal koupit novýho lexuse :D …
28.1.22 08:35
Naleštěná bída. Jako dnes skoro vše:( Dnes jezdím C-Maxe, ale plánuji koupit ostrou Imprezu STI na víkendy a blbnutí.
Ale na fotce vypadá hezky, ale Subarko je Subarko, stejně jako Campa je Campa :-)
Kluci, ten Lexus byla pěkná jebka a po 20,000 km jsem to prodal. Asi pondělní či páteční kus. Tchán si nechal „poradit“ od prodejce a koupil naprostou novinku na trhu. Diselovou verzi IS. Motor z Avensisu 2.2d 170 koníků nevypadá špatně a v Avensisu i slušně jede. Ale u tohoto modelu to totál zazdili převodovým poměrem a to auto stálo úplně za hovno. Přitom 6V v benzínu je o vesmír dál. Po létech tam navíc ty motory začaly odcházet kvůli příliš těsnému víku ventilů (nebo taková podobná kravina) Občas to startovalo na tři a spotřeba kolem 8,5l. No prostě nesmysl. Jo a také lak. To bylo také žrádlo. Neskutečně měkký. Nové auto nemá tak rok jezdit do myčky než vyzraje a ztvrdne. Já tedy pěkně na pohodu hadicí, měkkou houbou a jemnou navlhčenou jelenicí to utírám. Co tak potom na tom bylo za věci, to mě hlava nebrala. To vypadalo jako když to vezmu hrubou houbou na drhnutí nádobí. Škrábance jak prase a reklamaci neuznali. Že prý to je u nového auta normální. Zkusil jsem na jednou místě pod dveřmi, na umytém laku, jemně kroužit prstem a normálně jsem tam udělal kolečko a to už tam bylo na furt. Prodejce nechápal a stejně mu to z centrály neuznali, vemena.
Kdybych si mohl vybrat, tak volím GS. Na LS už jsem malý pán, ale to GS bych měl ještě dnes. Dnes bych, po těchto zkušenostech, rozhodně bral ty orloje. Na druhou stranu jsem to prodal a koupil Subaru Outback 3.0 v plné palbě a to auto bylo naprosto úžasné. Navíc jsem v té době dělal v Rakousku na horách a tam to Subárko bylo k nezaplacení. Plácat se tam s tím Lexálem, tak mě jebne:)
26.1.22 17:33
Když hodinky, tak jedině chytrý, když kolo tak max do 100 litrů spíš míň, výš už to nedává pro hobíka moc smysl :-)
Ale status je status: Auto+Chata+Hodinky+Kolo. Ale máme demokracii, každý si může vybrat svou cestu! Jak s oblibou říkám, je to vždy o nohách, i skládačka dokáže vykouzil úsměv na líci a třeba na mnohem kratší vzdálenosti, takže pak má čas človek třeba zkoumat ty hodinky, když ho to baví, zajímá a dává mu to smysl :-)
A na hubu můžem dostat i kvůli tomu drahýmu kolu, ale to už ten zloděj nemůže být úplně laik, stejný to bude asi i s těma hodinkama. Když tomu človek úplně neholduje, tak těžko pozná rozdíl mezi hodinkama za pár stovek a třeba za půl mega! :-)
DaD, dobrá volba, taky bych šel radši do Lexuse, za ty prachy máš prostě nějakou objemnější věc :-D
26.1.22 08:51
cio: chápu tvůj pohled. Pro mě jen to naopak jen věc, co mi na ruce hrozně vadí a navíc mi to neříká vůbec nic. Tchán mi chtěl dát, jako svatební dar, hodinky. Ty jsem mu vrátil s tím, že je nosit v žádném případě nebudu. Tak mi za mě koupil nového Lexuse. Auto je spotřebák a už ho dávno nemám, ale alespoň jsem ho používal. Ty hodinky bych určitě ještě měl, ale je to pro mě naprosto zbytečná věc a ty doma nechci.
A pojem času? Kdyby to jen trochu šlo, tak ať si ho pán bůh strčí třeba do řitě. Všechno se jím řídí a proto mě nebaví. Musíš tam nebo sem, musíš to stihnout atd.
Zlatý pravěk:) Přichází noc! Drž hubu!! https://youtu.be/9vOE6y-JgHY?t=49 :DD
25.1.22 20:53
Zase když máš fajnové hodinky, tak ti taky někdo může rozbít hubu až ti je bude sundávat
Hodinky jen ukazují čas a status člověka. Tedy když o to stojí, že? Nepřinesou nic než tyto dvě hodnoty. Na kole si alespoň můžeš rozbít hubu:)
25.1.22 08:40
Všechny ceny v cykloprůmyslu jsou vycucané z prstu a doslova trapné. Debilní, byť top kolo, za cenu malého auta či skvělé mašiny. To by se z toho jeden posraL :)
Vím, že ceny už nemá smysl řešit ale stejně mi to nedá..
Když vezmu v úvahu, že prodejci už v podstatě nemají na kolo sezonní akce a funguje to jen na principu před objednávek – prodává se tedy asi za katalog ceny.. Nebo kola vůbec nejsou, tak je to šílené.
Vždyť to taky je americké lowcost :-D
Jen pro středoevropana bohužel vyšší střední ;-)
KRoser, nejde o výrazný nápis „SPECIALIZED“ ale o to, že tahleta barva v matné dělá z kola opticky „lowcost“ naopak Aethos v té blankytně modré je naprostá mr[cenura]da (myšleno v dobrám)
Kdyby něco tak se dají za pár stovek sehnat polepy :). Hodit na bok nápis Specialized v bílé barvě jako je to logo ve předu tak by ze strohého designu byl tak akorát design :)
vypadá to tak jako gravelově ale musim říct že dizajnově se tohle spešlu povedlo, snad všecky varianty jsou pěkný
Mě se to také líbí. Přemýšlím, že to pořídím přítule, ale musím nějak nenápadně zjistit, jestli tento strohý design vůbec zkousne:)
Líbí se mi ta účelová designová střídmost podřízená funkci (frame set). Super.
Je to suprový i když tuto barvu moc nemusím.
Za mě moc povedený, na to že je to velké S! :-) Tohle se jim fakt povedlo, barva mě neuráží a nenápadnost oceňuji :-)
No jo no, pokud si dáš jízdu na Rapidech, nedej bože ve verzi CLX, tak už je potom každá rada drahá:)
DaD, já už hydraulickou tiagru měl a byla v poho jen potom co jsem si vyzkoušel jízdu na Rapidech tak se mi nelíbí představa těch kol :) Stejně z toho kola zas zbyde jen rám :D
18.1.22 13:26
hovado_cz: já zrovna včera stavěl toho samého v černé. I v tomto setupu to máká skvěle. Nebál bych se toho.
18.1.22 13:10
orm: Já na ní ještě nejel v reálu. Ale ve stojanu je fakt rychlejší a navíc tam jde řadit i malý španěl, což u předchozí nešlo. Dva nejmenší při malé placce nezařadíš. Navíc tady při tomto převodu vůbec řetěz nechytá o velkou placku. Čumím jak puk:) Páky už mi nevadí, ale ten šaltr ještě nedávám a možná nikdy nebudu, ještě nevím.
Dejv: ono to má totiž barvu jak ty lesácká auto, co u nás potkávám. Takovou fakt zelenou. No a vodníci jsou jasní ,že? :)
Ty hadice pod omotávkou jsou v prolisu na rodlech a nic s tím nevymyslím.
Kroser: Tyhle výplety se ke kotoučům používají dost často a pár jsem jich už vozil. Jsou naprosto v pohodě.
Kurňa pěkný, ta nová Ultegra tomu Aethosu podle mě prostě sedí. Co říkáš na ten styl výpletu ve předu (na jedné straně dráty bez křížení) není to přední kolo moc měkký?
Jestli to myslíš vážně, zajímal by mě smysl výroby zrovna pro LČR, význam spojení těchto firem mi uniká a ještě tímto kolem. To spíš nějaký éčko do terénu.
Jinak supr, jen hadice bych pod omotávkou srovnal a vyvedl je trochu níž. :)
Co ta nova ultegra? Srovnas to pro nas se starou? Vim, ze paky se ti nelibej :-). Kolo super, decentni, zajimava barva.
MrtweyUbrus: upřímně musím říct, že se mi to kolo na živo moc líbí. Ta zelená je sytější než na foto a ta jednoduchost designu je parádní. S matem nemám vůbec žádný problém. Nejdříve vodou s jarem a pak lehce hadrem s benzínem a kolo je jak nové. Mě naopak vadí lesk. To přejedeš hadrem a mám tam hned micro škrábance a je to vidět. Hlavně černá lesklá, to je pro mě na údržbu neskutečné peklo. Jednou jsem si debil, koupil nové auto v černé. To už fakt nikdy nedám:(
Tohle je designově až moc strohý :) Nebejt na tom ty Rovaly, tak to fakt tipnu na nějakej Dekáč :)
Mě ta barva neuráží, na chalupě by mi ladila s plotem.
Jen by to nemusel být mat, je to zlo na údržbu, všechno je na tom vidět a blbě se to meje.
Z nahledu to vypada jak kolo za 25 tisic. :))
Trochu jsem pátral a toto je speciální edice vyrobená jen pro Lesy ČR. Něco prý ještě zbude pro vodníky na Vltavě, ale těžko říct..
mě se líbí ta „základní“ lahvová SL6 ten mat vypadá dost lowcost :(
18.1.22 12:24