Koupeno 09/21, ale vyrakvený rameno mi vystavilo stopku až do listopadu. Řídítka, sedlo a sedlovka převzaty ze starého gravelu hned. Proběhlo pár vyjížděk a už padlo zimní bláto, tak začal servis. Standardní komponenty nejsou top hitparáda, ale jde to. Jen kliky 172,5 byly hodně špatný vtip. S trochu kratším řetězem funguje i 11–46z kazeta, odezva na řazení skoro lepší než předtím. Celokarbonová přední vidlice funguje dobře a titanový rám s dlouhou karbonovou sedlovkou je vlhký sen zapáleného gravelisty. Ozývaly se hlasy, že zadní stavba je nedostatečně tvarovaná, ale ty vzpěry mi i jen přes palce propruží, takže jsou ok. Při hodně silových záběrech už je cítit houpání (85kg). Je dobře, že na zadní stavbě nejsou závity pro nosič, už by tam byl narvaný. Kola jsou pro běžné ježdění dostačující a dráty zatím drží napětí rovnoměrně. Na zimu nechávám origo pláště a od manželky platformy. Na jaře dávám klipsny a nahodím osvědčené Continental Terra Speed nebo zkusím levnější Tufo Speedero. Hutchinson Touareg sice dobře drží na ledu a v měkkém, ale pro moje ježdění jsou poměrně tvrdé a bordelu se nechce ze vzorku ven. Hmotnost příslušenství je tvrdou měnou, za světla, stojánek, přední nosič a telefon to bude určitě přes 1,5kg. Supacaz je ok, ale doporučil bych ji, kdyby byla o min. 10cm delší. Sumárum za 60k se nedějí zázraky ani v Dekáči a po úpravičkách už zavládla velká spokojenost.
(vloženo 28.1.22)
Značka | Triban |
Model | GRVL 900 Ti |
Modelový rok | 2021 |
Velikost | XL |
Hmotnost | 12,3kg (vč. příslušenství na foto) |
Rám | Dedacciai OEM, titanový |
Vidlice | OEM, celokarbonová |
Tlumič | N/A |
Hlavové složení | 1 1/8" |
Kliky | Shimano Deore XT FC-M8100 180mm |
Středové složení | Shimano BB-RS500-PB |
Přesmykač | N/A |
Měnič | Shimano GRX RD-RX812 |
Řazení | N/A |
Převodník | pavoukový adaptér Fovno BCD104 + ovál Garbaruk 46z |
Kazeta | Shimano Deore XT CS-M8000 11-46z |
Řetěz | KMC X11 116čl. + parafínová směs pro řezané svíčky |
Náboj přední | Fulcrum Rapid Red 900 serie, 12x100, 28děr |
Náboj zadní | Fulcrum Rapid Red 900 serie, 12x142, 28děr |
Brzda přední | Shimano GRX BR-RX400-F + Galfer FD496 Road G1455 + Shimano SM-RT64 160mm |
Brzda zadní | Shimano GRX BR-RX400-R + Shimano K03S + Shimano SM-RT64 160mm |
Brzdové páky | Shimano GRX BL-RX600-L/R |
Ráfek přední | Fulcrum Rapid Red 900 serie, hliníkový |
Ráfek zadní | Fulcrum Rapid Red 900 serie, hliníkový |
Dráty | Fulcrum Rapid Red 900 serie, nerez 2mm |
Pedály | Shimano PD-GR500 |
Řídítka | Lexon Aeromax 460mm, karbonová |
Představec | 70mm, hliníkový |
Sedlovka | OG-Evkin SP-012 27,2mm 400mm, karbonová |
Sedlo | WTB Volt steel medium |
Pláště | Hutchinson Touareg 700x40 + Peaty's Tubeless Sealant |
Za mě naprosto skvělý kolo a za ty prahy :-)
Ten stojánek je fakt z ****** :-D
Me se libi, kdyz si lidi „jedou svoje“.
Stojanek sam o sobe je super vec. Ja bych si ho na kolo nedal, ale moje holky bez toho odmitaly jezdit a me alespon nevstavaly vlasy hruzou pokazde, kdyz se nekde rozhodly kolo „opustit“ :-).
Uzivej ho s radosti.
Ten titanový rám už se tu dost probíral a já na něm nevidím nic špatného, a to ani na tom jejich top karbonovém modelu s Dura-Ace, rozhodně lepší než koupit nejmenovanou českou provenienci svařenou z lešenářských trubek nebo bratrské značky s očůranou výbavou…
Stojan a nosič nebrat, jinak vítej mezi Trabantisty! Trubičky jsou cajk, lepší než se bastlit s nálepkama. Za výše uvedené příslušenství bohužel mínus jedna hvězda ;-)
Miťo: co je špatného na reflexních trubičkách na špicích, tedy kromě estetiky?
Mohlo to být i hezké kolo.
*sorry, ty tam máš jen inserty na nosič, ne bikepackový. Tím spíš. Brašny budeš mít moc blízko k sobě, to jsem tím myslel. Moc alkoholu.
Hezký kolo, to bylo. Zbastlenej nosič je fakt šílenej a nehodí se k tomu. Ty inserty jsou na cage (dělá třeba Topeak). Pokud chceš nosič dopředu, tak obloukovej Tubus Tara udělá víc služby. Takhle budeš mít brašny dost vpředu a budou ti překážet. Hovadina a zabitý kolo.
TItanovej ram ze supermarketu. Ja se poseru. :D
Pěkný. Plánuješ na tom i nějaké delší cesty, že máš vepředu ten nosič? A měl jsi to na focení opřít o ten stojánek, když už ho tam máš, a ne o klacík:)
Každý máme od kola jiné požadavky, díky tomu se naše kola navzájem odlišují. Kolo je velmi zajímavé. Chválím dvě blikačky vzadu, na zimu dobrá věc. Sundal bych stojan a reflexní trubičky na špicích. Lepší je polepit ráfky.
Omlouvám se, toto je peklo… Aneb jak dát na prdel celkem pěknému kolu…