… co to píšeš Antone Pavloviči… nejsou 2 sestry málo?
https://www.news24.com/…tem-20220121
Tak nejak jsem si myslel, ze se dnes kokpit co nejvice zjednodušuje a dělá spíš čistý.
(vloženo 29.1.22)
Bimjeam: Taky jsem to kdysi měl, a když bych chtěl remote lock, viděl bych to stejně jak ty. Tady je ta páčka na sedlovku tak nízko že nevím, jestli bych ji dřív ukopl kolenem nebo si vykloubil palec při snaze na ni dosáhnout.
A když by nešlo zamykání nad řídítka (což je zas docela na ráně když se rozmeteš), tak už bych asi radši ty „kolmé“ páčky, přijde mi to víc ergonomické než ji mít 5cm pod gripem.
Ale neměl jsem to v ruce, beztak by to neprošlo vizuálním filtrem, čumět se na to nedá :)
Je to hnusné jako prdel. Ja mám starý 3polohový Twinlock hore a páčku teleskopky dole a vyzerá to teda podstatne lepšie a na tie občasné uzamknutia a otvárania tlmiča je poloha twinlocku hore úplne v pohode
Jekl – tomu rozumim, ono mimo bikeparky a par trailovych lokalit bez lanovky, se stejne mezi zajimavyms mistama najezdi dost presunu a taky ne kazdej kaminek a koren potrebuje 160/160 kladivo.
McBlacky – když se chci povozit z kopce tak mam Jeffsy :-) . Na Supercaliber jsem nahodil vidlici SID 120mm, tím trošku víc podkopl přední kolo, řídítka 780mm a začal mi s tím bavit i terén, nejsem nějaký závodník, ale baví mi ta rychlost kola. Chápu, že typické vlastnosti XCéčka jsem mýma úprava trošku pokazil, ale krásně mi kolo zapadlo do mezery mezi Enduro a Štěrkolet :-)
Zamykání tlumičů z řídítek má smysl jenom u nějakých závodních XCček, kde se bojuje o vteřiny. Na normálním kole do terénu je to IMHO zbytečnost. Ale ať si to někdo vozí, když chce. Já se k tomu tlumiči klidně párkrát za vyjížďku ohnu…a na vidlici vůbec nesahám, jenom třeba před ježděním v BP přiškrtím komprese.
Jekl – na supercalu zase nepojezdis moc toho endura. To kolo byl number1 kandidat na novej zavodak a proste ne. Ja twistlock vozil 2,5 roku a teda rekl bych o nem par negativ, nicmene nikdy ne nedostatek gripu, ale mej jsem to s ESI ne s tim origo Sram, s tim to je trochu neergonomicky ;)
Muj nazor…
McBlacky – Supercalibr si zamykání zaslouží, ve vteřině z něho uděláš tuhou silniční raketu :-)
Na XCéčku nejezdím zrovna enduro erzety, ale čím dál tím víc mi to láká do těžšího terénu. Otáčecí grip prostě nechci. Aktuálně chci otestovat páčku Wolf Tooth Remote uchycenou přímo na brzdovou páku (tak jako to vozím na enduru) a zamykání tlumičů vedle, bude to hůře dostupné, ale na zamknutí je čas, naproti tomu teleskopka je potřeba ve vteřině :-)
JEKL a kdo by na enduru potřeboval dálkové zamykání odpružení? To neni potřeba ani na trailbiku, akorát Scott to cpe všude.
Jekl – musis rozlisit na jakem kole ma smysl zamykat a kde ne, to je cely.
Mít kus otáčejícího gripu při nějakém horším endurosjezdu nechci. Kdyby měl někdo zájem mam jeden nový Twist Lock na prodej, dostal jsem ho k vidlici).
Sorry, ale twinlock je idea stejně zastaralá a funkční jako komunismus… úplně na prd.
Jekl – twist lock kterým zamykáš tlumič a vidli a páčku sedlovky normálně.
Ideální by bylo kdyby jedna páčka zamykala tlumiče a druhá páčka současně odmykala tlumiče a ovládala teleskopickou sedlovku. Protože když chci se sedlem dolů určitě chci mít i odemčené tlumiče. Nedělá někdo takový systém?
McBlacky: Jaké? když chci zamykat tlumič a mít teleskopickou sedačku. Do elektrické teleskopky se mi nechce investovat a vertikální páčka na sedlovku je peklo.
pěkný. No tak jedině počkat až RS udělá letušku i na XC sadu. to ale zase nebude samej bovden ale za to těžší baterka všude.
Já bych to z řidítek vyhodil a dal na spodní ramovku tak jak to mělo kdyby fávo.
Strasny. Tohle ma nekolik jinych reseni, imho me nenapada, jak to udelat hur.
Pecer: tak ja myslim ze biker trumpetista si bude libovat. Na silnici sveho casu exceloval Lance Armstrong a tady by to chtelo Luise Armstronga.
Tohle je něco pro mě jako toho největšího zmatkaře :D Úplně se vidím, jak zběsile mačkám páčky ještě v letu na tlamu :D
TJK: zkus to bez dratu mily Marconi. Brake by wire uz zkousi jak automobilky tak i vyrobci kol. Ale myslim ze tady to je beh na dlouhou trat a hlavne ten system musi byt tak moc jisteny ze na kole uplne nevim. To ze nepreradis je preci jen sranda proti brzdeni.
ja bych rekl ze vesek je DT s ma na sobe mizna neco jsko matchmaker pro teleskop packu
On má DT SWISS něco společného s Bike Yoke? Ta páčka a objímka jsou od BY. Nebo na tu páčku jen ve Photoshopu dodělaly nápis DT, aby nedělali reklamu BY? Jinak něco podobného je na Strivu. Hnus.
Prehazka, Smyk, teleskop, brzda predni, brzda zadni, zamek vidlice, zamek tlumice :-D
krasnych 7 hadic / bowdenu… no hrozne me bavi mit jen 2 hadice :) ale cekam neco jako brake by wire taky :-D
Co na to horní rámová trubka při protočení řidítek?
Nimrod: nestras, ma 3 a nevim co s nima. I kdyz nedavno jsem v krabici koukal na sadu SLX 7000 a rikal si co s ni :-{)
29.1.22 08:53
29.1.22 08:52