Zajímalo by mě, jestli se těším víc já nebo budoucí majitelka :)
(vloženo 30.1.22)
Pokud to má být nějaké expediční kolo tak bych radši volil cokoliv jde v polních podmínkách rozumě seštelovat, vyměnit destičky, případně odvzdušnit. Než nějaké stealth aero řešení :-)
Já si držím jednotnost v rámci rámu. Tzn. když je IS na vidlici, tak je i na rámu. A naopak s PM. Jinak dělám obě řešení podle toho, co mi pro konkrétní rám více vyhovuje.
Další rám teď budu zase dělat IS, páč tam jsou posuvný patky už přímo s úchytem. Do budoucna se nad tím ale budu muset zamyslet, abych to měl nějak konzistentní :)
Kluci díky za osvětu. Práce je tím tedy dost a dost. Rozumím i chtěnému u tohoto konkrétního kola. A pokud bych já něco takového chtěl, tak bych tedy určitě volil flat. Decentní a navíc se třmen velmi dobře nastavuje.
easyrider, DaD: možnosti jsou:
gripy
DaD – Tvá otázka je zcela legitimní. :) Souhlasím s tebou v tom, že brzda schovaná vevnitř, notabene když je přímo na PM úchytu a zbavíš se tím tak ohavné redukce, je prostě hezčí. Tuším, že tohle je můj druhý rám, kde mám IS. Ten první si vyloženě přál majitel. Tady jsem dost rozmýšlel, co zvolím. Manželka má tu samou velikost rámu a ta řetězová vzpěra už se musí kolem třmenu fakt znásilnit. Ale nic neproveditelnýho. Nicméně tohle bude kolo na bikepacking a já chtěl mít vedení kompletně schovaný. Nechtěl jsem to táhnout spodem, protože bych musel pod středem ven (na T47 jsem se ještě nepřesvědčil) a zároveň jsem si chtěl zkusit něco novýho, takže jsem to vytáh přes SS rovnou do TT. Je to bez vnitřních vodících trubiček, takže se ušetřil nějakej gram. (to pak dost smázly ty gripy :D ) Tož tak.
To bude ve finále asi moc pěkné. Už ale nedávám zadní brzdu mimo vnitřní trojúhelník zadní stavby. Nelíbí se mi je mít nad zadní vzpěrou. Je konstrukční problém v tom to naintegrovat do tam malého rámu? U hliníku, tlačeného olejem, je to mnohem jednodušší, ale fakt by to nešlo? Pouhá zvědavost, opravdu nechci pičovat..
Tak doby kdy takový kolo od scalara stálo 30–35 už jsou asi pryč :-)
I tak už to dnes není za pár korun. Třeba ty kola jsem byl rád, že jsme vůbec sehnali… Jo a je tam karbonová sedlovka :D Ale chápu no, není to stavba za 200 :)
Tak cenově si dneska netroufnu ani odhadovat, myslele jsem komponentově… SLX, základní kola, hliníkový komponenty…
Tak abych to uzavřel. Chybí tam sedlo, patka, zadní osa a nějaká ta droboť. A to mlíko teda no :)
Ale hlavně jsem zjistil, že jsem někde vytratil matici na stažení levé kliky k ose, takže jestli máte někdo přebytečnou, beru! :)
Ještě ti tam chybí košíky a šrouby… A koncovku na lanko nevidím :-)
Ale spíše mě zajímá, kdy to bude?
Řetěz i přestavec tam jsou. :)
Je to Controltech. Já bych to tam asi nedal, ale bys to volba zákaznice…
Hele k nám přišlo kotě od sousedů. Nikdy, nikdy, nikdy bych si kočku do baráku nepustil. Už s náma dva roky žije, ven chodí (je odcházena) jen chrnět večer do garáže. Oproti psovi je to zase trochu jiná osobnost… Líbí se mi, jak po tobě nic nechce a na rozdíl od naší čubky je celkem mazlivá. Netflix a chill je její druhý jméno. A naše dcera si ji oblíbila natolik, že se po ní přejmenovala a musí mít vše kočičí, s kočkou a tak… :)
Sympatickej pudlik…:-) Já (milovník psů) jsem se ujal kočky od popelnic…na starý kolena
predstavec tam jeste chybi…ale hlavne 2 prevodniky a presmykac :D :D
Fullframe a svetlo kvalitu nedela a co se ramu tyka, dokud nebudu mit jeden doma mohu jen teoretizovat. Takze kde je poradnik?
narazim na kvalitu ramu nejak se mi nezda ze v domacich podminkach muze vzniknout neco kvalitniho :-D
A co se zeptat přímo majitelky?? :-D
Každopádně, nechť se dílo podaří ;-)
Tomáši je to focený full frame zrcadlovkou a dokonce jsem si u přinesl externí světlo. Nevím, chceš víc?! :)
TK pudl se probudil až teď, tak opožděně pro tebe.
No jo, sedlo. To vlastně ještě nemáme. :) Osa – správně. A ještě něco. Řadící bovden to není. :)