Zdravím, mám k dispozici tyhle náboje. TOP stav, jako nové :) otázka zní, snese přední náboj radiál? Zadek by byl klasicky 3× křížený.
(vloženo 6.2.22)
Zase takový problém by to s CX Ray (a podobnými), alu niplema a Mavic Open Pro T být neměl ;)
U ráfků uvažuji reálně naměřených 400g a ne 360g, co udává Mavic.
Rotující hmota je víceméně stejná, moc lehčích ráfku než open pro není a upřímně moc nevěřím že se dá s 32dratama dostávat moc nízko, 1500g v reálu mají moje hliníkový Shamaly. Možná tak v galusce
Gramaři…tak on je celkem rozdíl jestli máš 1500 nebo 1800g :) A když už mám kvalitní lehké náby, tak to fakt nechci zabít těžkým zbytkem,
Gramaři … Open Próčka s Ultegra nábama mi vycházela 1800+, zadní nába měla 360g, na drátech jestli ušetříš 60g, to za mě nemá cenu moc řešit, 32drátů klasika je prostě těžká
A +1 mozasne niple.
Kdyz se nemuzes rozhodnout tak Sapim D-Light Spokes 2,0/1,65/2,0 ;-) dopredu, dozadu bych dal Sapim Race.
No to už se právě dost možná bude kroutit už při dotahování nových zápletů :( Právě přemyslím jestli za stejný peníze nevzít ploché CN Spoke 424, ty se dají aspoň podržet. Nebo CN Spoke 360, ale ty se skoro nedají sehnat
Revolutiony na tvou váhu v poho. Jen ne ALU niple. Zarostou a při centrování budeš navíjet celý drát.
Zkusím dohledat nějaký materiály. Sirer by asi něco mít mohl,. Mám z Réva strach skrze dotažení no.
a jak už padlo, na použitou nábu a tolik drátů bych radiál nedoporučil
jiná otázka je jestli vůbec Campa povoluje radiál, v návodu k nábě by mělo být uvedeno, nebo zakázáno
Díky Hrochu za zajímavou informaci :) čímž pádem je to nad slunce jasnější :) teď jaké dráty? Revolution jsou párátka, ale rád bych se vešel do 1550g
Sheldon Brown studnice moudrosti nedoporucuje prepletat pouzite naboje radialne, protoze otlaky puvodniho vypletu funguji jako stress riser.
The other potential problem with radial wheels is that the spokes, trailing straight outward on the hub flange, can possibly rip the outer edge of the flange right off along the line of the spoke holes. This is most likely to happen with small-flange, 36 hole hubs, because there is less metal between the spoke holes. If a used hub is re-laced radially, the notches left by the old spokes can act as stress risers, further weakening the flange.
Ty jsem měl na svém RB. Křížený. A nijak nepatřičně to nevypadalo. Nekřížený 32 nebo snad 36 mám na Fávu. Posuď sám.
Odhaduji, že pro 32 drátů snese radiální záplet jen vysoká příruba. Nízká u tradiční náby má v tomto počtu děr málo masa kolem.
Cave, děkuji pěkně pánovi :) Jinak ta 32 nába v radiálu opravdu dobře nevypadá.
Jelikož je BF studnice všehomíra, tak se ptám. Kde sehnat dráty CN Spoke Aero 360 :)
tak mohl bys dát teoreticky 16radiál a 16děr nepoužít :-) mně osobně se třeba radiál nelíbí ani u málo drátů, takovej Record do CXP33 ve stříbru s 32 kříženými je fajnovka co si nechávám na pózing
Zrovna mám pod rukou starý fotky, kde jsem měl radiál na 36 drátů :D
Na druhé fotce nába Shimano600 se napětím výpletu roztrhla. Ortéza na koleni je kvůli prasklé čéšce po kolizi s autem.
Dal bych u takhle velkýho počtu děr klasiku – jen kvůli vzhledu. Pro radiál, aby to vypadalo, to chce málo drátů.
Všichni mě serete. Ale jelikož jediný DaD se věcně držel diskuze, tak dám na něj. Jinak pro Nimroda
Snese ;-)
A nimrode, to by ses asi pozvracel, kdybys viděl moje přední kolo na městském kole s 36 dráty v radiálu :-)
miťo: no prave, sice mam na cx radial ale to jen diky tomu ze dnes se to tak dela. Ale u 32 derovych naboju bych krizil.
32 oboje :))) mě osobně se radial vpředu líbí mnohem víc i při 32 než 3× křížený výplet
trošku mimo téma. na kolik jsou děr? mně přijde radiál na víc jak 24 drátech ošklivý
Ptám se proto, že některé náboje to nemají povolené. Ale tady mě přijde příruba silná a díry daleko od okraje. Bude to na CX kolo. Ráfky Mavic Reflex, Alu niple, dráty asi CN Spoke 424.