Ještě na kole proběhne malý upgrade, poté první švih a následně ňáké ty fotky. Po skoro dvou letech bez silničky (jen gravel) se mi zas zachtělo na silnici. Silnice je silnice.. :) Gravel doma zůstává, ale doplní ho BMC. Je to sic kolo proti proudu BF, ale mě to nevadí. Venkovní vedení lanek, ráfkové brzdy, galdy, né moc vysoké ráfky… Mé první BMC!
(vloženo 4.3.22)
7.3.22 08:57
Krásné kolo. Klidně bych ho bral.
Ráfkové brzdy jsou v klidu, v podstatě omezují jezdce jen při volbě šířky pláště a pak je to opruz, pokud chceš dát blatníky
Vedení venkem je podmínka mojeho dalšího kola. Ty aeroficury ať si strčí někam.
Ale bohužel kolo se můžeš vložit poprvé jen jednou, tak bych příště byl trpělivější.
Neřekl bych, že to je proti proudu B-F, takto to už dnes zkrátka je, vývoj, kotoučové brzdy, integrované vedení kabelů, bezduše, atd…
Krásný BMC! Ráfkovky jsou cajk, jen ten kotouč prostě za každého klimatu brzdí líp a nedochází časem k opotřebení ráfků, to mi nikdo nevymluví. Sám mám jednicu na ráfkovkách, to je srdcovka, tehdá ještě jiná volba nebyla. ale kotouč je prostě kotouč :-)
Za mě pořád krásná kolo a až bude mít profil, přistane k němu ode mě zaručeně pětihvězda!
Za me pecka. Jednoduchost a funkcnost. Proste na ciste silnicnim kole toho poslednich 15 let neni moc co vymyslet..
nooski: uvidím jaké budou v reálu, jsou to lehoučké rychloupínáky od Equinox. Zkušenost s nima nemám zatím žádnou. Každopádně těžkej nejsem, mám 65 kg. Na výměnu určitě půjde ještě sedlo, sedlovka a nejspíš i brzdy a kliky, současné kliky jsou těžítka.
Vypadá moc hezky, správná silnice! Jen, pokud vážíš trochu více nebo máš sílu, doporučím výměnu upínáků. Tyhle lehké potvory vržou a nedrží kolo pevně.