Říká se „do třetice všeho dobrého i zlého“ – a tak jsem po dlouhém rozhodování přeci jen skončil zase u YT…:))
Posed se ještě ladí, když to vyjde, tak snad v průběhu jara ještě přijde RS Reverb AXS ve 170mm verzi – uvidíme, jak to vyjde s tolerancí vůči zadnímu kolu ve zdvihu…
Až bude hotovo, přijde do sekce včetně postřehů…
(vloženo 5.3.22)
První MK3, kterou tu vidím. Jak bys okomentoval chod zadní stavby? Dřív platila Capra za extrémně progresivní, teď už je to vesměs průměr (hodnotím podle čísel z Likage Design, takže od stolu).
YT Capra 3 – leverage ratio 3,2 – 2,15 = 1,05
YT Capra 2 (29) 3,5 – 2,15 = 1,35
YT Capra 2 (27,5) 3,15 – 2,05 = 1,1
YT Capra 1 (27,5) 3,3 – 2 = 1,3
A konkurenční kola:
Pivot Firebird 3,25 – 2,1 = 1,15
Evil Wreckoning 3,2 – 2,2 = 1
Canyon Torque 2022 3,1 – 2,15 = 0,95
Santa Cruz Megatower 3,3 – 2,4 = 0,9
Specialized Enduro 2020 3,3 – 2,4 = 0,9
Norco Range 2022 3,2 – 2,35 = 0,85
Devinci Spartan 3 – 2,15 = 0,85
Orbea Rallon 3,1 – 2,34 = 0,76
Transition Spire 3 – 2,35 = 0,65
Trek Slash 2,9 – 2,3 = 0,6
GT Force 2022 2,6 – 2,2 = 0,4
Znamená to, že se průměr schází někde okolo 0,9, kde je univerzální sweet spot „vhodný pro všechny“? Dá se z toho vůbec usuzovat nějaký trend? Dá se z toho usuzovat vůbec něco? :-D