YT Capra MK3

Přidat foto

Říká se „do třetice všeho dobrého i zlého“ – a tak jsem po dlouhém rozhodování přeci jen skončil zase u YT…:))

Posed se ještě ladí, když to vyjde, tak snad v průběhu jara ještě přijde RS Reverb AXS ve 170mm verzi – uvidíme, jak to vyjde s tolerancí vůči zadnímu kolu ve zdvihu…

Až bude hotovo, přijde do sekce včetně postřehů…

(vloženo 5.3.22)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Salkrikaltor
Salkrikaltor

6.3.22 00:37

První MK3, kterou tu vidím. Jak bys okomentoval chod zadní stavby? Dřív platila Capra za extrémně progresivní, teď už je to vesměs průměr (hodnotím podle čísel z Likage Design, takže od stolu).

YT Capra 3 – leverage ratio 3,2 – 2,15 = 1,05

YT Capra 2 (29) 3,5 – 2,15 = 1,35

YT Capra 2 (27,5) 3,15 – 2,05 = 1,1

YT Capra 1 (27,5) 3,3 – 2 = 1,3

A konkurenční kola:

Pivot Firebird 3,25 – 2,1 = 1,15

Evil Wreckoning 3,2 – 2,2 = 1

Canyon Torque 2022 3,1 – 2,15 = 0,95

Santa Cruz Megatower 3,3 – 2,4 = 0,9

Specialized Enduro 2020 3,3 – 2,4 = 0,9

Norco Range 2022 3,2 – 2,35 = 0,85

Devinci Spartan 3 – 2,15 = 0,85

Orbea Rallon 3,1 – 2,34 = 0,76

Transition Spire 3 – 2,35 = 0,65

Trek Slash 2,9 – 2,3 = 0,6

GT Force 2022 2,6 – 2,2 = 0,4

Znamená to, že se průměr schází někde okolo 0,9, kde je univerzální sweet spot „vhodný pro všechny“? Dá se z toho vůbec usuzovat nějaký trend? Dá se z toho usuzovat vůbec něco? :-D

Reagovat

Další galerie z kategorie

Pietro37 0
filipes 4
DaD 12
AleZ80 2
GGW 14
Tominec 3