Tvl, já tak nějak vůbec netuším k čemu je kolo, bez omotávky a gum, na pákách? Dá na tom někdo alespoň i to pitomé kilo? Na rovinách to musí být utrpení (a vlastně i v kopcích) To ztrácí setrvačnou hybnost na fleku. Navíc je to hnusné jak pr.del a třešnička je ta nalepená samolepka, která naprosto mrví celý design. Převody naprosto na pi.ču, takže s tím ani pořádný kopec rozumně vyjet nejde a celé to tedy naprosto postrádá smysl. Asi je to dělané do kopců, ale ty se pak musí i sjet dolů. Tyhle brzdy, ráfky i pneu je ve sjezdech opravdová „výhra“ Co ušetříš ve výjezdu, dvakrát projebeš ve sjezdu. Co vlastně s takovým šrotem? Ale vlastně jo, jeden příklad bych dal. Na pozérství před knajpou k nezaplacení a to je asi i smysl tohoto „produktu“ Také výstavky a podobné kraviny možná nějaký lajk přinesou. Jinak to kolo je k ničemu a v reálu nepoužitelné.
lánka a bovdeny budou PowerCordz nebo možná nějaká novější reinkarnace
moc pěkně natočené, nádherný rám a spoust krásných detailů. Špičková dílna. Z čeho jsou ta lanka, jak řadící tak brzdová? Naštěstí japončík nezahazuje demonstrativně obaly od komponent na zem jako místní ikona ve vuittonkách… Takže za mě pěkné pokoukání.
To radši těžký kotoučovky než ty provázky, kluci, jezdit možná, ale brzdit asi podrážkama :-D
Jezdit se na tom asi dát bude otázka spíš kolik ty všechny odlehceny komponenty vydrží a určitě to nebude na žádný závodění, ty páky by v balíku asi moc dlouho nepřežili.
Proč by se nedalo jezdit? V roce 2008 jezdil Günter Mai na kole, které bylo ještě lehčí (pod 3,2 Kg připraveno k jízdě) i litr za týden https://www.rouesartisanales.com/…7212505.html
Aduldinho: Proč by nemělo? Tofu běžně lepím lepidlem Conti a Vittoria. A mám problém to sundat :)
Tak tuhle gramařkou nemoc jsem naštěstí ještě nechytl :).
Navíc na videu je krásně vidět, že po nalisování pouzder pro ložiska ve středu se pouzdra posunou od rámu (5:07 ve videu), takže díra na střed bude hrubě nad tolerancí, možná po nalisování samotných ložisek se to trochu roztáhne, ale i tak bych věřil, že bude střed za chvilku vrzat jak sviňa :).
Prostě kvalita :)
Ty jo lepit Tufo lepidlem Continental, to se smí?? :-)
A ty šňůrky jsou fakt mazec, mohl udělat menší uzel a ušetřil by pár gramů :-)
A ta kazeta je krutopřísná, ale u kola 3,3kg to je asi beztak jedno ;-)
Což teleskop, ale je to nemoderní nemá to kotouče a není to na elektrice :-D. Je to ale hezčí než to od nooskiho. Jen teda nevím ty „šňůrky“ co použil na brzdy, to ve mě moc důvěry nebudí.
Rekord je 2,7 Kg ale včetně „pedálů“ a „omotávky“ https://antranik.org/…ke-at-2-7kg/
Kdyb zkrátili oko bowdenu k šaltru, bylo by to ještě lehčí. Pak sundat gumy z pák :D
Tohle už fakt hraničí s bezpečností jezdce a okolí, to je tak kolo do vitríny nebo do guinessovky :D