Canyon Grizl CF SL 7 eTap

Přidat foto

skoro origoš (až na rodla)

zimní outfit

po fejsliftu

Měl jsem vybráno jinde, ale vše nedostupné. Toto je asi jedna z mála možností jak získat letos gravela. Je fakt, že bych raději objednal Graila, ale ten kokpit neskousnu. Takže zatím veliká spokojenost! Jen po pár stech kilometrech jsem musel změnit sedlo. Dal jsem mu šanci, ale opravdu to nejde.

(vloženo 25.3.22)

trialec trialec
Ohodnoť bajk: (4.5  / 23 hlasujících)
Značka Canyon
Model Grizl CF SL 7 eTap
Velikost S
Hmotnost 8,2
Rám Grizl CF SL
Vidlice FK0087 CF
Kliky SRAM Rival D1 Wide + Quarq
Středové složení SRAM Pressfit DUB Wide
Měnič SRAM Rival XPLR eTap AXS
Řazení SRAM Rival eTap AXS
Převodník SRAM Rival 40z.
Kazeta SRAM Force XPLR XG-1271 (10-44)
Řetěz SRAM Rival D1
Brzda přední SRAM Rival
Brzda zadní SRAM Rival
Brzdové páky SRAM Rival eTap AXS
Ráfek přední Zipp 303 S (na zimu: DT Swiss G1800)
Ráfek zadní Zipp 303 S (na zimu: DT Swiss G1800)
Pedály XTR
Řídítka FSA K-WING AGX Carbon
Představec Canyon V13
Sedlovka Canyon S15 VCLS 2.0 CF
Sedlo Selle Italia X-LR Ti316 Superflow
Pláště Continental Terra Speed TLR 35-622

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
macebo
macebo

28.3.22 18:00

Jako majitel stejného kola si dovolím tvrdit, že máš posed špatně- sedlo je moc vzadu, vzhledem k té vysunuté sedlovce je ti rám spíš menší než větší a je vidět, že s tím zápasíš. Ale tohle je cesta špatným směrem. Doporučuju přeskládat komín nahoru a dostat řídítka níž. Možná by ti, kupodivu, prospěl i představec 1–2 cm +. Řešil jsem teď to samý na stejnym rámu, zkoušel jsem i to samý co ty. Jak šla řídítka níž, posed se srovnal. Obecně nutnost posunutí sedla o centimetry značí jen špatně zvolenou velikost rámu.

Jinak Zipp jsou fajn ráfky, ale cena je trochu znát na nábojích o kterých nikdo nic moc neví. Bude to spíš na lehčí gravel ježdění, vyšší ráfek je tvrdší a náchylnější na bouchance, na CX pláštích a s jednopřevodníkem zvláštní kombinace. Sportovnější polohu by z toho mohlo dostat lepší nastavení posedu, možná i ten delší představec.

Reagovat
macebo
macebo

28.3.22 17:29

David888 – To si dovolím ne uplně souhlasit. Grizl je tuhej, odolnej, ale neřekl bych, že je rám nějak tvrdší než konkurence. Ten pocit pohodlí je moc subjektivní a víc ho ovlivní geometrie rámu. Mně třeba větší rámy přijdou pohodlnější se vším všudy, tedy i v případě pobírání vibrací a nárazů. Je to ale zkreslenej pocit.

Reagovat
zirecek
zirecek

27.3.22 19:05

Singlespeed: Anebo výplety posune přítelkyni nebo sobě na silničku a koupí výplety ála DaD, :-).

Reagovat
David888
David888

27.3.22 14:58

Singlespeed: grizl je hodně tuhý, odolný a tvrdý kolo. Podle mě je to spíš výkonnostně udělanej gravel. Než něco na pohodovou nedělní vyjížďku po lese. Zkoušel jsem na něm opravdu různý gumy a kola a vyloženě pohodlný to kolo nikdy nebylo. Ale má spoustu jiných výhod. Mě přijde nejlepší udělaný jako odolná rychlá endurance silnička. Kdy to fakt letí a ty se nějaký díry nebo špatnýho povrchu bát vůbec nemusíš. Tam podle mě to kolo vyniká. Tvůj parádní kousek je podle mě v úplně ideálním osazení pro tohle kolo, jen bych na něj dal nějaký hladký, rychlý gumy (35mm-42mm) a nejezdil s tím moc do lesa na kořeny :)

Reagovat
DaD
DaD

27.3.22 05:31

Singlespeed: souhlasím s tebou. Na Revolta jsem si pořídil karbony Aeolus Pro 3V a i při nižším tlaku, než na továrních zápletech, se mi na tom jezdilo o poznání hůř. Tvrdé, nepoddajné a opravdu zbytečná sbíječka. Na silnici bych naopak nic jiného než vysoké uhlí nechtěl.

Reagovat
TK75
TK75

26.3.22 19:54

Možná budou dobrý ty Zipp 101 XPLR co jsou pro tohle u grevlu dělaný .Ráfek má schopnost flexe v místě kolem niplu.

Jsou nízký

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

26.3.22 19:23

Nízký lehký pevný karbonový ráfek by se mi na gravelbiku líbil taky. Ale vyšší supertvrdé superpevné karbony + masivní karbonová vidlice + bytelná zadní stavba Canyonu = sbíječka jakou jsem doposud nezažil :-) .

Reagovat
zirecek
zirecek

26.3.22 19:18

Třeba na HT mít karbonové výplety připadají jako přínos značný. Váha, pevnost.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

26.3.22 18:04

macebo: Koupil jsem nový stroj s vyššími karbony, ale žádný přínos jsem nezaznamenal. Kola jsou tvrdá jak beton a jízda na silnějším jarním větru je proti nizoučkým ráfkům opruz jak cip . Přínos je možná při rychlostech nad 35 km/h, ale to bych musel mít s 45 mm plášti nohy jako nějaký reproš :-) .

Reagovat
macebo
macebo

26.3.22 14:18

Karbonová kola na gravel zbytečný? No to je hovadina :D Naopak. Jinak Canyon má velikostní tabulky úplně k hov.. Na rozmezí vždy platí, že větší rám je pohodlnější. Vyzkoušeno.

Reagovat
cyklista86
cyklista86

26.3.22 11:47

CanyoSK jj mu by zase sedl spis si myslim vyssi ram jako ma treba author.. Ale tohle taky nevypada spatne. Aspon sedlovka bude fest pruzit.. :)

Reagovat
CanyoSK
CanyoSK

26.3.22 11:38

Dlhe nohy na tu vysku. Take nohy maju chlapi s 180cm+

Reagovat
Jaroslavus

26.3.22 11:34

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Jaroslavus

26.3.22 11:34

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
trialec
trialec

26.3.22 11:14

File12: jojo ty kotouče se mi prostě líbí

Reagovat
File12
File12

26.3.22 10:43

Super. Mě ještě ke štěstí chyběj záplety a rodla. Vidim to na Nextie,DT 350. Rodla Easton EC90AX

Kotouče jsi dával kvůli designu? neříkám že se mi nelíběj víc, ten nápad jsem měl taky.

Velikost jsem vzal co mi to doporučilo a já zase mohl mít větší. i když posed mi sedí jen mám kratší nohy.

Reagovat
trialec
trialec

26.3.22 10:00

cyklista86: 175/85

Reagovat
cyklista86
cyklista86

26.3.22 09:04

trialec Muzu se zeptat jak ses vysokej a jak mas vysokej rozkrok?

Reagovat
CanyoSK
CanyoSK

26.3.22 08:00

Problem asi nebude v malom rame ale v dlhych nohach.

Reagovat
andy97
andy97

25.3.22 22:43

Krásný kolo!

jinak karbonový kola vždy posune k lepšímu.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

25.3.22 22:04

Tož pěkné, máš to za pět ;-)

Reagovat
grafik
grafik

25.3.22 21:26

Fajn. Ale ta velikost … : )

Reagovat
Lister
Lister

25.3.22 21:25

S mám já a sedlovku mám mnohem míň vytaženou (176cm a výška posedu necelých 70cm)

Canyon to sice má posunuté, ale tady by M asi nebyla úplně špatná volba.

Reagovat
trialec
trialec

25.3.22 20:04

Mě až tak nešlo o barvu i když se mi ta šedá moc líbí. Priorita byl etap, po tříleté zkušenosti s Red etap na silnicče jsem nic jiného nechtěl.

Reagovat
trialec
trialec

25.3.22 20:01

No podle kalkulačky Canyonu vycházelo S, dost mě to překvapilo ale maj to hozený o číslo dolů než je asi zvykem, ale necítím se na to zle.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

25.3.22 19:54

Grizl je pro mě nejhezčí gravel na trhu. Karbonová kola jsou pěkná, ale jejich přínos pro gravel je +/- nulový. Možná jsi měl vzít o číslo větší rám.

Reagovat
jirkaRS
jirkaRS

25.3.22 19:47

Facelift je parádní, až si říkám, jestli to na gravel není až příliš. Ale vizuálně super.

Reagovat
Lister
Lister

25.3.22 19:43

Jen jsem změnil sedlo…a karbonové Zippy jsou detail :-D

Máš to parádní, hodně jsem po eTapu uvažoval, ale nakonec vzal klasiku. A čím víc těch šedých rámu tady vidím, tím víc mě štve, že jsem vzal ten žlutooranžový.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Aviatik 10
Greyhound 25
Kejmil 8
pslada 24
Vwdablik 3
scota 5